Totta, pitäs sillä meiningillä että sisään vaan vaikkei seisokkaan :whip:Toivottavasti pyyhkii kunnolla turpaan tota narisijaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, pitäs sillä meiningillä että sisään vaan vaikkei seisokkaan :whip:Toivottavasti pyyhkii kunnolla turpaan tota narisijaa!
ja nyt kun Pepistä oltiin saatu se kiltti tyttö-look pois niin aiaiai mikä kissa 
Meneepäs taas jännäksi :hyvä:. Kyllä salkkarit on vaan näiden muutamien jaksojen aikana alkaneet muuttua kiinnostavamiksi. Niina veti roolinsa tänään jopa kohtuullisesti. Heidi on kyllä ärsyttävä juonittelija. Zombie-look toi esille hänen sisäisen kauneutensa, ihan selvästi ;P. Sepon viiksetkin alkaa tehdä jo comebackiä.
Niin ja tulevan jakson erä-eero kohtaus oli kyllä aika :D...

Toivottavasti tulisi taas ensi yönä uniini, ja varsinkin noissa vaatteissa! Ja samoin Peppi oli jo sopivan tuhman näköinen noissa vaatteissa
Onneksi tallensin jakson, oli tuossa äsken pysäytettynä n. 20min tuohon Isabellan perseen kohalle! ;)Onks käsienpesualtaan tossa säiliössä oikeesti noin suuri paine, että vesi purskahtaa noin kovaa ulos? :lol2:
No mitäs helvettiä? Jätkä pimittää siellä. Otat nyt reippaasti vaan kuvan siitä ruudusta ja postaat tänne. Kuin olis jo :whip:Aaaahh, ei helvetti tuota IsabellaaToivottavasti tulisi taas ensi yönä uniini, ja varsinkin noissa vaatteissa! Ja samoin Peppi oli jo sopivan tuhman näköinen noissa vaatteissa
Onneksi tallensin jakson, oli tuossa äsken pysäytettynä n. 20min tuohon Isabellan perseen kohalle! ;)
No en mä nyt mun omaa pikku aaretta tänne kaikille Pakkiksen pervoille jaa ;) Mun runkkauskuva :whip:No mitäs helvettiä? Jätkä pimittää siellä. Otat nyt reippaasti vaan kuvan siitä ruudusta ja postaat tänne. Kuin olis jo :whip:
Mä oon aina ajatellu nää pakkislaiset niiku yks kaikkien puolesta! ja kaikki yhen puolesta! laitaha vaaNo en mä nyt mun omaa pikku aaretta tänne kaikille Pakkiksen pervoille jaa ;) Mun runkkauskuva :whip:

Onks käsienpesualtaan tossa säiliössä oikeesti noin suuri paine, että vesi purskahtaa noin kovaa ulos? :lol2: