Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Eerosta on selkeesti muodostumassa Aaron tapainen kyylä. Muutenkin Eero alkaa muistuttaa kohta jo Aaroa. Taas sattumalta paikalla kun Paula ja Lasse lohdutteli toisiaan. Ei oikein Lasseen iske nuo Tanjan jumala jutut.

Voi voi Ossi. Vasta nauroi ismon peliongelmasta. Kusee omaan nilkkaan. :(

Tavallaan käy sääliks mut miks vitussa sen pitää olla tollanen settipää ja ignoora jennin käsky.:jahas:
Jenni koittaa rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja tää urpo pilaa ahneuttaan kaiken.Vihaks pistää.:jahas:

Musta tuntuu, että Ossi vittuili Ismolle sen takia, koska sen kurssit oli laskussa ja sillä oli paha mieli kun ei mennyt myymään niitä kaikkia osakkeita pois sillon kun Jenni niin pyysi. Nyt Ossi pelkää sisimmissään joutuvansa Ismon entiseen tilanteeseen ja purkaa kiukkuaan sen takia. Tosin vähän näyttää siltä, että kohta on Osteri-Ossi siellä spurgumajassa itse. Luulen kyllä, että Ismo ojentaa auttavan kätensä siinä vaiheessa ja osoittaa, että on muuttunut mies kuten joku jo arvaili aikasemmin.

Mä oon vähän pettynyt Kariin. En tajua miks se kokoajan mollaa sitä Sebastiania, joka ainakin mun mielestä vaikuttaa ihan mukavalta, sympaattiselta ja muuttuneelta kaverilta. Ihan turhaan se Isabellallekkin lässytti Stuban menneisyydestä.
Tuntuu vahvasti siltä, että Kari on taas kusemassa omiin muroihinsa - Kari, ei näin. Kun on päässy tollaseen toosaan käsiksi, niin silloin vältetään riskejä..:down:

Pitikö Susan Kurosen vai mikä Ruusunen onkaan tulla jossain vaiheessa sarjaan?

Tosin vähän näyttää siltä, että kohta on Osteri-Ossi siellä spurgumajassa itse. Luulen kyllä, että Ismo ojentaa auttavan kätensä siinä vaiheessa ja osoittaa, että on muuttunut mies kuten joku jo arvaili aikasemmin.

Veikkaan, että ennemmin tai myöhemmin Osteri-Ossi pukee Stellanssin vaatteet päälle ja näppäilee hintoja kassakoneeseen :hyvä:

Mä oon vähän pettynyt Kariin. En tajua miks se kokoajan mollaa sitä Sebastiania, joka ainakin mun mielestä vaikuttaa ihan mukavalta, sympaattiselta ja muuttuneelta kaverilta. Ihan turhaan se Isabellallekkin lässytti Stuban menneisyydestä.
Tuntuu vahvasti siltä, että Kari on taas kusemassa omiin muroihinsa - Kari, ei näin. Kun on päässy tollaseen toosaan käsiksi, niin silloin vältetään riskejä..:down:

kyllä alkaa itseäkin tympimään Karin asenne stubaa kohtaan. Ite ollut samanlainen hörhö aikaisemmin, noh ehkä ei nyt ihan samassa mittapuussa mutta melkein. Ja sit ottaa nokkiinsa jos joku ei häneen luota. :rolleyes:

Kari haistaa roinan kilometrien päästä vaikka itse natu onkin. Sen takia se tietää, että Stubastianilla on jotain hämäräbisneksiä käynnissä. Kari nostaa kyllä penkistä RAW paljon enempi pelkkien Sepon lämpimien voileipien voimalla kun Stubastian, Joonatan tai kukaan muukaan edes pahimmissa testohuuruissa.

Back
Ylös Bottom