Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tää nyt voi olla toievajattelua, mutta musta Salkkareitten kaikki naiset näyttää siltä, että kamera jotenkin vääristää niiden mittoja leveemmäksi, tai sitten mun telkkari. Kyllähän se kamera kuulemma 5 kg lihottaa...

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta vaikka olen Karin vankkumaton ihailija, näin Sebastianista unta toissä yönä...Vaikka on sekin ihan jees =)

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta vaikka olen Karin vankkumaton ihailija, näin Sebastianista unta toissä yönä...Vaikka on sekin ihan jees =)
Kari penkkais Pihlajakadun kellarigymillä 222,5kg RAW agreissaan jos kuulis, että oot menny jostain Stubastianista näkemään unta Karin sijasta... Häpeäisit!

Mä oon taas pihalla kuin lumiukko. Toivottavasti tänään näkisi kun Stubastian myy roinaa..

Kuinka noihin Salattuihin Elämiin joutuu mukaan statistiksi? Käveleekö sitä vaan kadulla ja sitten joku tulee ja sanoo "hei, haluatko penkata televisiossa?" Vai pitääkö sitä mennä johonkin ja sanoa "hei, haluan penkata televisiossa!"

Mitä vittua sä oikein Isabellaa haukut :curs:. Se ei oo mikään läski.

Tarkoitus ei ollut haukkua läskiks mitenkään.

Joku on jo voinut kertoakin,(en vain löytänyt tietoa) siitä, että mistä tai miksi Ossi on saanut täällä pakkiksella lisänimen Osteri-Ossi ?

eihän tuo nimi täältä oo tullu joku youtubessa sen oli keksiny siellä niitä osteri ossi videoitakin on:dance2:

Back
Ylös Bottom