Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei sampo oo tollanen.:david:

Sampo on ihan vitun apina. Ettekö muista ku se siirs Veeran palloa siin krokettipelissä ja muillakin keinoilla yritti saada huonoa äitiänsä paritettua Panulle uudestaan? Tajuttoman lapsellinen tyhmä pelle. Peppi ansaitsee hieman kovatasosempaa seuraa.

Sampo on ihan vitun apina. Ettekö muista ku se siirs Veeran palloa siin krokettipelissä ja muillakin keinoilla yritti saada huonoa äitiänsä paritettua Panulle uudestaan? Tajuttoman lapsellinen tyhmä pelle. Peppi ansaitsee hieman kovatasosempaa seuraa.
Onhan se totta, että Sampo on tällä hetkellä pihlajakadun ainut potentiaalinen korkkaaja. Ossi ja Panu olisivat myös, mutta tuskin sitä tulee tapahtumaan vaikka kuinka rukoilisin. Musta vaan tuntuu että Peppi ei ole valmis seksiin vielä pitkään aikaan.:(

Musta vaan tuntuu että Peppi ei ole valmis seksiin vielä pitkään aikaan.:(
Valmistaudu nielemään nuo sanat nöyryyskastikkeen kera ja syömään knallisi: Peppi on ja tulee olemaan Pihlajakadun seksuaalisesti aktiivisimpia jäseniä lähiaikoina, siitä voimme olla varmoja.

Valmistaudu nielemään nuo sanat nöyryyskastikkeen kera ja syömään knallisi: Peppi on ja tulee olemaan Pihlajakadun seksuaalisesti aktiivisimpia jäseniä lähiaikoina, siitä voimme olla varmoja.
Aamen! Peppi on kuulkaas nyt niin valmis, että ei paremmasta väliä. :kuola: Liha on pilalla, kun siihen kasvaa karvoja. :evil:

Taitaa stuba kohta saada tuta minkälainen jabi lähtee 65 senttisestä hanskasta!
Töyhtö taitaa ottaa menolipun Tampereelle.
Solid Necro sanoi:
Toivottavasti olen väärässä.

Onhan se totta, että Sampo on tällä hetkellä pihlajakadun ainut potentiaalinen korkkaaja. Ossi ja Panu olisivat myös, mutta tuskin sitä tulee tapahtumaan vaikka kuinka rukoilisin. Musta vaan tuntuu että Peppi ei ole valmis seksiin vielä pitkään aikaan.:(

Niin tai vaikka samoin tein Ismo ja Peppi :haart:

Joonatanista on, hyvät naiset ja herrat, tullut MIES! Mä olen yleensä arvostanut älyn ja viisauden raakaa voimaa korkeammalle, mutta kun näin Joonatanin uhkailun Kentaurissa, mä jälleen muistin, miten asiat on hoidettu jo aikojen alusta: Miesmäisesti, rehellisesti ja kunniakkaasti, nyrkkitappelulla! Ja puistossa! Ja on se iso, horkkaa menee varmaan viis kiloa viikossa.

Ja Peppi on kypsynyt jo sen verran pitkään, että jonkun kollin tarttee vaan tulla pomimaan kypsä marja. Kun Peppi alkaa nussia, niin siinä jumalat syntyy, kuninkaat kuolee ja kansa hurraa!

Uusi Stuba hakkaa kaikki. Mä näen Ossissa seuraavan Ipen, eli kaikki omaisuus menee, tää on niin selvä juttu. Ossi vittuili silloin Ipelle kun sillä meni elämä vituiks, mutta kohta käy toisinpäin.

Joonatan kyllä vetää roinaa.

Ossi kun kävi hoitelemassa laina-asioita, niin jotenkin paikan ilmapiiri (spottivalo katossa ja hämärä huone) toi vaikutelman, että homma kusee käsille ennen pitkään. Ossi alkaa muuten muistuttamaan mua Tony Montananasta, kun huutaa luuriin, rahaa pyörii ja nainen on hiljaa.

Uusi Stuba hakkaa kaikki. Mä näen Ossissa seuraavan Ipen, eli kaikki omaisuus menee, tää on niin selvä juttu. Ossi vittuili silloin Ipelle kun sillä meni elämä vituiks, mutta kohta käy toisinpäin.
Jep, näin tulee käymään. Minä voin lyödä siitä oman omaisuuteni vetoa :whip:

En tiedä mutta luin paljastuksista että Kari ja Stuba menee naimisiin kun saavat tietää että Seppo on pettänyt Peppiä Oonan kanssa.

näin siinä tulee käymään. Ossi kohta kadulla samalla lailla kerjäämässä kuin Ipe aikoinaan. :(

Ossi joutuu kadulle ja IPE saa tilaisuuden päästä henkisesti kostamaan elikkäs vittuilemaan Ossille, mutta itellä on kova readi siitä että tässä vaiheessa Laitela laittaa Niksi-Ismon viitan ylleen ja vittuilun sijasta päättää auttaa Hunksia.

Tässä threadissa ei sitten spoilata enää edes spoileri-tageilla, koska joku kuitenkin kommentoi niitä ja spoilaa ainakin osittain jotain. Siitä tulee sitten vaan itkua. Tämä thread on tarkoitettu TV:n tahtiin tulevien jaksojen seuraamiseen. Ennakkoon katsojille oli se oma thread "Salkkareiden spoilerit", mutta menitte senkin sössimään jatkuvalla seuraavan päivän jakson linkeistä itkemisellä.

Ei jumalauta Joonatan ja Lasse puntilla :lol2: tätä on odotettu

edit: perkele stuba alkaa kohta kauppaan joonatanille rojuja. "sussa on ainesta, ihan kiva pikku lihas tossa. Mut siitä vois saada 2kertaa isomman."

Joonatan rupee roinaamaan!

Sitten saa jonkun (ylidramatisoidun) roidragen ja pilkkoo Juliat ja puliat atomeiksi.

Edit. tulisipa joku joskus minullekin tarjoamaan roinaa :(

Back
Ylös Bottom