Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto!!! Kerran jätän salarit kattomatta ja heti on tapahtunut kaikenlaista?

Siis eihän sillä emoboylla ole mitään mahkuja Massa-Joonatania vastaan. Miron tikkujalat on ohuemmat kuin Jonskin ranteet! Joonatan on kohta niin massivinen, että sen olinpaikka rupeaa vaikuttamaan vuorovesi-ilmiöön.

Helvetti, kun mulla on jäänyt tällä viikolla Salkkarit näkemättä. Täytyy ehdottomasti katsoa torstain jakso, jos vaikka nähtäis verta! :evil:

Iltalehdessä http://www.iltalehti.fi/etusivu/ on äänestys "kuka on paras salkkarihahmo". Muistakaahan käydä äänestämässä. Oma ääneni meni tietysti KT:lle, mutta veikkaan kyllä, että Ismo vie voiton, ja vieläpä ylivoimaisesti. Vaan eipä tuo mitään, onhan Ippekin kova jätkä.
Kaikki unohtanut Aki Nikkisen? Hänen lähtönsä jälkeen ei ole edes kiinnostanut katsella...

Mut kyllä mä oon joonatanin puolella tossa,se ei oo puolekskaan niin kiero ku tuo miro.Perkele meinas tuhota jarkon elämäntyön ihan vittuillessaan.

Salla ja Ismo ei paljoa välitä anabolisesta ikkunasta:curs:
Ismo vetää kaurapuuroa ilman voisilmää ja Salla mättää suklaamuffineita. Salla on ainakin ymmärtänyt, että lihakset ei kasva ilman energiaa. :lol2: :hyvä:

Miks se Stuban näyttelijä on pitäny vaihtaa? Vanha oli paljon uskottavampi. Tosin toi nykynen ajaa asiansa ihan hyvin sellasena nössönä mikskä seki on muuttunu.

Toi nykyinen näyttää ihan joltain Raamattu-kauppiaalta.

eiks se oo sama kundi joka oli mm siinä vartijat? tms sarjassa se automies joka oli vartija ja sen tyttöystävä oli joku malli.

Siis wou!Mitäs tää nyt on!= :rock:
Joo, Kari haki vähän läheisyyttä humalaiselta Isbalta, joka ei kuitenkaan ollut tarpeeksi humalassa lämmetäkseen Karille. Istuivat Isabellan sohvalla nauttimassa valkkaria, koska Kari väitti pystyvänsä juomaan naikkosen pöydän alle.

Joonatan vittuili Stuballe, toivottavasti Stuba höyhentää sen maanantaina. Vaikka Stuba kyllä otti vittuilut vastaan aika rennosti, pelkään oikeasti että se on muuttunut mies.:(

Back
Ylös Bottom