Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mattih3, se oli se ku siihen käyntikorttiin painatettii vahingossa Karita Alasmaa ja sen piti kai mennä jonnekki tapaamiseen sitte Karitana

Painettiiks se vahingossa vai tarkoituksella? Kun jokuhan Talotaikureita jos Kari oli siinä mukana? Muistanko nyt ihan väärin. Mut sit ne sai sen sopimuksen sen taloyhtiön kaa kun se oikee tyyppi jolta ne ois sen paikan saanu oli sairas ja tilalla oli joku Sepon tuttu joka sit antoi Talotaikureille sen homman vaikka Kari oli ihan Kari? Muistanko nyt ihan väärin ja oliko ees samaisesta tilanteesta kyse?

Painettiiks se vahingossa vai tarkoituksella? Kun jokuhan Talotaikureita jos Kari oli siinä mukana? Muistanko nyt ihan väärin. Mut sit ne sai sen sopimuksen sen taloyhtiön kaa kun se oikee tyyppi jolta ne ois sen paikan saanu oli sairas ja tilalla oli joku Sepon tuttu joka sit antoi Talotaikureille sen homman vaikka Kari oli ihan Kari? Muistanko nyt ihan väärin ja oliko ees samaisesta tilanteesta kyse?

Mikäli oikein muistan niin Kari oli kirjoittanut nimensä niin epäselvästi että siel painofirmassa ne luuli että siinä lukee Karita Alasmaa.

Hmm.. en mä kyllä oo iha varma. Mutta se meni jotenki nii, että Kari ekaks naureskeli ku Sepon kortissa luki Suppo Taalasmaa ja sit napsahtiki itellee sama homma.

En oo koskaan hajonnu niin pahasti kuin tuo Peppi alko kähisemään/vinkumaan. Huhheijaa miten voikin noin huonosti kukaan laulaa...

En oo koskaan hajonnu niin pahasti kuin tuo Peppi alko kähisemään/vinkumaan. Huhheijaa miten voikin noin huonosti kukaan laulaa...

No mutta ei Pepin suuta ole suinkaan tehty laulamiseen.

Pienoinen myötähäpeän tunne kyllä hiipi tajuntaan, kun tuota katseli, ei helvetti. :D Näyttelijät olisivat voineet olla ihan omana itsenään, niin olisi ollut paljon parempi. Ja Karille olisi pitänyt antaa sähkökitara. Ismo oli kyllä elementissään, siinä vasta ammattilainen. Myös Sallan Abba-coverointi meni kohtuu hyvin.

Mun mielestä toi biisi oli ihanan herkkä, jonka Peppi lauloi. Mutta! Ihan päin vittua ja kauheen hento, vuotava ääni :(
Kuulispa ton jonku kunnollisen laulamana!

Oli muuten hauska jakso :D Mutta missä KENTSU??!! Aki oli hot, mut liian pitkä tukka :(

Tuossa käyntikortti sekoilussahan oli kyse Taalasmaiden edellisestä firmasta eli Taalas Biilistä, joka oli muistaakseen jatkoa Aleksin ja Karin perustamalle autokorjaamolle.

Kyllä mun mielestä peppi laulo ihan hyvin ja puhtaasti. Ja sallan laulu lopussa oli vielä parempi. :rock:

Puhtaasti? ÖÖööööööö.... Ei.

No oon nyt kuunnellu ton kuulokkeilla monta kertaa ja kyllä se vaan aika puhtaasti sen veti.. Tietty hiukan ehkä jossainkohtaa falskaa mutta kokonaisuudessaan ihan hyvin laulettu..

Ja sulla on sävelkorvaa, onhan? Tota, se veti loppua kohti paremmin, mutta alussa mun korvat itki verta, kun tuli sen verran damageääntä...

Ja sulla on sävelkorvaa, onhan? Tota, se veti loppua kohti paremmin, mutta alussa mun korvat itki verta, kun tuli sen verran damageääntä...

Enhän mä mikään musiikkialan ammattilainen ole mutta monen vuoden koulu/harrastus taustoista johtuen väittäisin omaavani ainakin jonkunnäköisen sävelkorvan.. Ja joo ehkä se alku ei menny ihan nappiin mut ei mulla ainakaan korvissa pahaa tee kun tota kuuntelee. Ja tota nyt vois kattella ihan vaikka ilman ääniäkin. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom