Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etelän rusketusta...huomasko kukaa muu camillan kauniin ruskeita hampaita?
huomasko kukaa muu camillan kauniin ruskeita hampaita?
:lol2::lol2:No voi lollero miten typerä juttu.:hyvä: Enpä tommostakaan muistanu.e: Mattih3, se oli se ku siihen käyntikorttiin painatettii vahingossa Karita Alasmaa ja sen piti kai mennä jonnekki tapaamiseen sitte Karitana

:hyvä: :hyvä: Totta joka sana!Faijani, kovapintainen mies, insinööri, lamasta selvinnyt yrittäjä ja kommunistin lapsi, jonka mielestä itkeminen on heikkoutta, katteli kerran telkkarista suosikkibändinsä konserttia yön tunteina. Sivusilmällä näin, että sillä oli tippa linssissä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Hetki oli kovin haavoittuvainen, kun jäyhä mies herkistyi. Se sanoi mulle hiljaa murahdellen:
"Poika, jos tuonne konserttiin olisi päässyt, niin sen jälkeen olisi voinut vaikka kuolla."
Mä jäin miettimään näitä sanoja toivoen, että joskus voisin kokea samanlaisen täyttymyksen jonkin kokemuksen johdosta.
Sitten katsoin Ismo & Seppo shown. Kari soitti kitaraa. Aki oli paikalla. Roosa tuli käymään. Muistot vuosien varrelta suhahti mun pääni läpi kuin filmi, jonka varrella olen kokenut Salkkaritunneskaalan kiireestä kantapäähän. Salkkareiden harmoniset tunnarisävelet kaikuivat päässä.
Nyt sydämeni on täynnä. Nyt voin mennä.:haart:
Faijani, kovapintainen mies, insinööri, lamasta selvinnyt yrittäjä ja kommunistin lapsi, jonka mielestä itkeminen on heikkoutta, katteli kerran telkkarista suosikkibändinsä konserttia yön tunteina. Sivusilmällä näin, että sillä oli tippa linssissä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Hetki oli kovin haavoittuvainen, kun jäyhä mies herkistyi. Se sanoi mulle hiljaa murahdellen:
"Poika, jos tuonne konserttiin olisi päässyt, niin sen jälkeen olisi voinut vaikka kuolla."
Mä jäin miettimään näitä sanoja toivoen, että joskus voisin kokea samanlaisen täyttymyksen jonkin kokemuksen johdosta.
Sitten katsoin Ismo & Seppo shown. Kari soitti kitaraa. Aki oli paikalla. Roosa tuli käymään. Muistot vuosien varrelta suhahti mun pääni läpi kuin filmi, jonka varrella olen kokenut Salkkaritunneskaalan kiireestä kantapäähän. Salkkareiden harmoniset tunnarisävelet kaikuivat päässä.
Nyt sydämeni on täynnä. Nyt voin mennä.:haart: