Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kuka tuo jojo on :d

huomasko kukaa muu camillan kauniin ruskeita hampaita?

huomasko kukaa muu camillan kauniin ruskeita hampaita?

mä huomasin :D tulipas haikee fiilis tosta showsta. Ikävä noita vanhoja aikoja.

e: Mattih3, se oli se ku siihen käyntikorttiin painatettii vahingossa Karita Alasmaa ja sen piti kai mennä jonnekki tapaamiseen sitte Karitana

Nyt voikin vaikka myydä telkkarin. Mitään tämän veroista ei tulla ikinä enää näkemään.

Nikkinen on kyllä kovin jätkä ikinä - vetää vertoja jopa KT:lle! Näittekö, miten Jenni oli sulaa vahaa sen käsissä! Aki muuten vetäis Ossia turpaan ihan vitun helposti, jos tarttis. Vaikka se on pieni luikku, sillä on saatanan kovat nyrkit, eikä se pelkää mitään! :rock:

Tämänkaltaisia taivaanlahjoja tulee vain kerran kymmenessä vuodessa! Voisin ostaa tän vaikka dvd:nä. Ismo on jumala.Ihailen todella Ismo Laitelaa.

Yleisö oli uskomattoman vittumainen. Tiedä sitten oliko tarkoituksella hiljennetty Ismon vitsejä varten, kuitenkin pisti vituttamaan kun Ismo heitti hyvää läppää ja yleisö istuu vain mykkänä! Ei pihlajakadun kingiä voi näin kohdella!

Faijani, kovapintainen mies, insinööri, lamasta selvinnyt yrittäjä ja kommunistin lapsi, jonka mielestä itkeminen on heikkoutta, katteli kerran telkkarista suosikkibändinsä konserttia yön tunteina. Sivusilmällä näin, että sillä oli tippa linssissä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Hetki oli kovin haavoittuvainen, kun jäyhä mies herkistyi. Se sanoi mulle hiljaa murahdellen:

"Poika, jos tuonne konserttiin olisi päässyt, niin sen jälkeen olisi voinut vaikka kuolla."

Mä jäin miettimään näitä sanoja toivoen, että joskus voisin kokea samanlaisen täyttymyksen jonkin kokemuksen johdosta.

Sitten katsoin Ismo & Seppo shown. Kari soitti kitaraa. Aki oli paikalla. Roosa tuli käymään. Muistot vuosien varrelta suhahti mun pääni läpi kuin filmi, jonka varrella olen kokenut Salkkaritunneskaalan kiireestä kantapäähän. Salkkareiden harmoniset tunnarisävelet kaikuivat päässä.

Nyt sydämeni on täynnä. Nyt voin mennä.:haart:

Faijani, kovapintainen mies, insinööri, lamasta selvinnyt yrittäjä ja kommunistin lapsi, jonka mielestä itkeminen on heikkoutta, katteli kerran telkkarista suosikkibändinsä konserttia yön tunteina. Sivusilmällä näin, että sillä oli tippa linssissä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Hetki oli kovin haavoittuvainen, kun jäyhä mies herkistyi. Se sanoi mulle hiljaa murahdellen:

"Poika, jos tuonne konserttiin olisi päässyt, niin sen jälkeen olisi voinut vaikka kuolla."

Mä jäin miettimään näitä sanoja toivoen, että joskus voisin kokea samanlaisen täyttymyksen jonkin kokemuksen johdosta.

Sitten katsoin Ismo & Seppo shown. Kari soitti kitaraa. Aki oli paikalla. Roosa tuli käymään. Muistot vuosien varrelta suhahti mun pääni läpi kuin filmi, jonka varrella olen kokenut Salkkaritunneskaalan kiireestä kantapäähän. Salkkareiden harmoniset tunnarisävelet kaikuivat päässä.

:hyvä: :hyvä: Totta joka sana!

Ei saatana. :hyvä: Taidat olla tämmönen runoilijapoika vai mitä. Totta puhut kuitenkin. Tän shown jälkeen myös minä olen nähnyt kaiken oleellisen tästä maailmasta, nyt voin mennä.:hyper:

Back
Ylös Bottom