Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
golgamech sanoi:
Oli muuten pakko kattoa nuita salkkariuusintoja tämän ketjun innoittamana tänään. Mielenkiintoisinta oli mielestäni Ismolle ilmentyneet hartia/selkäkivut tiukan "penkki"-session jälkeen. :D
Anatomia sarjan kirjoittajilla hallussa. :rolleyes:

Hohoo, me Powerhousun kanssa naureskeltiin, että sillä oli varmaan lavat niin tiukasti rutattuna yhteen, että siitä johtu nämä selkäkivut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mä ymmärsin ni kait se on vähän samanlainen oikeestikin...oli kerran turun yöelämässä samassa baarissa tuttuni kanssa ja jotain saman tapaista iskulausetta suustaan laukoi

long-john sanoi:
Mitä mä ymmärsin ni kait se on vähän samanlainen oikeestikin...oli kerran turun yöelämässä samassa baarissa tuttuni kanssa ja jotain saman tapaista iskulausetta suustaan laukoi

no uskon ihan saletisti ku se kaveri on niin luonnollinen. Ei se mitää näyttele se on tyhmä.......joo läppä oli mut hauska kaveri.

salatut000000470lt.jpg

Kyseinen Kasperi on taas niitä, jotka ärsyttävät pelkällä olemuksellaan... Ei saatana mikä untamo... Kuinka vanha se jätkä(?) muuten mahtaa olla?

Melamies ja Stadin kolli. "Onks sulla jotain indeksejä sitä kohtaan?"

Tuo salkkarit on mennyt oikeasti ihan päin vittua. Joskus ennen sitä pystyi katsomaan ihan vakavastikkin, mutta nyt lähinnä sen takia että noiden kommellukset on niin helvetin naurettavaa katsottavaa.

IMO Aki ja Kari olivat tuon sarjan parhaita hahmoja.

Kylläpäs muuten hyppäsin tuolissa, kun koko ruutu täyttyi kerralla Ismosta. Muuten nyt sisäänkirjauduttua näkyy vain ismon linkki, ei kuvaa heti.

Ismo oli joskus kännipäissään jossain Enon tai Outokummun räkälässä uhonnu: "Tiedättekö kuka mä oon? Mä oon Laitelan Ismo salkkareista!" :hyper:

Nyt meni kaffet kokonaan lattialle kiitos tuon linkin :D :hyper:

Kiitti päivän piristyksestä!!

Aleley sanoi:
IMO Aki ja Kari olivat tuon sarjan parhaita hahmoja.

Roger that. Itse lopetin sarjan seuraamisen siihen jaksoon, missä Aki lähti poijes. Tais mennä silloin kesätauolle se sarja kanssa.

:wall: ihan vitun idiootti ja vielä niin töhön näkönen!!! hermot menee ku ajatteleeki et semmonen kävis vävy ehdokkaana! :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom