Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
haha :D repeilin varmaan viikon sille "ja mä oon melamies"-kommentille, minkä tuo heitti jollekin tytölle joskus tuossa sarjassa :D

niin, siis enhän mä salkkareita kuitenkaan katsele... :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En pari vuotta sitten ois uskonu että miten voi repeillä niin paljo joillekki salkkareille kuin mitä nyt. Ohjelman taso on noussu tämän jätkän huumorin myötä uusiin ulottuvuuksiin.

Mutta lähes yhtä paljon naurattaa miten vitun epärealistinen tää jätkä on, korkeintaan menis jostai perverssistä murrosikäsestä, jolla hormoonit nyt jyllää aivan liikaa. Mutta, eikös tämä oo sarjassa jo lähes 18 vuotias? Menee aivan yli, kyllä 18 vuotta täyttäneellä on vähä enemmänki ku melat ja beibit mieles. Oon naureskellu tälle häiskälle sillon kun salkkareit oon sattunu kattoon, että ei vittu onhan sitä itekki ollu samanlaine, joskus tuossa ylä-aste iässä.

Panisin jos osaisin.
Kapserille :thumbs:
Salkkareiden tason nousulle :thumbs:
Jennille, Amille ja ullalle :down:

Puuhelmi sanoi:
Salkkareiden tason nousulle :thumbs:
:
Siis taso on laskenu siitä asti kun aki nikkinen lähti sarjasta, nykyään kokoajan jotain ihmisuhde paskaa ja ärsyttävää lässytystä. aki oli mies paikallaan :)

Rupesin just miettimään että taitaa tuo kapseri osaa näytellä, mutta on yksi ärsyttävimmistä hahmoista ullan jälkeen koko sarjassa.. niiin älytöntä läppää että vaikea kuvitella että joku olisi niin röyhkeä kuin kasperi välillä on.. " melamies on aina valmis " hohoh mikä juttu... vois kokeilla joskus..... NOOT!

[EDIT]

Neutraalille: Aki oli ja on edelleenkin paras hahmo mitä salkkareissa on ollut, viime kesänä (vai millon uusintoja tuli alkuajoilta) niin katoin innoissani Akin kommelluksia ja hänen toimintaansa, siinä mies ei paljoa sanojansa perunu! :rock: respektit täältä akille

Timba79 sanoi:
En näe minäkään kyseisessä kaverissa mitään erikoista. Tosin en mä kyllä näyttelemisestäkään mitään ymmärrä. :D

Mitä näyttelemisestä pitäisi ymmärtää? Ei kai tarvitse olla mikään taideakatemian jäsen jotta osaa sanoa osaako joku näytellä vai ei?

En kyllä minäkään pidä kyseistä henkilöä kovin kummoisena näyttelijänä.

Originally Posted by Angelos
Sarjan ehdoton ilmekuningashan on Ismo. Katsokaa miehen hiuksia ja muuta olemusta, ei voi olla nauramatta
ismo.jpg

Kasperi on kyllä sarjan hauskin jätkä, semmosta läppää irtoo kokoajan, että oksat pois "melamies on aina valmis ". Lettinkin on kun Gyntherillä konsanaan.
Panisin.

Kuka katsoi Ismon ja Lassen uskomattoman voimamittelyn pihlajakadun kellarissa. Siinä oli äijämeininki kun isot miehet väänsivät jonkinlaisella monitoimivemputtimella. Ismo voitti tottakai yhdellä toistolla, oi sitä ähinää mikä Ismosta lähti suorituksen aikana. Se pätkä pitäisi näyttää kaikille salillakävijöille niin motivaatio olisi tapissaan.

Ja Amin kritisointia en voi ymmärtää teiltä, niin moni ilmeinen näyttelijä aivan kuten Niko poika joka eläytyy rooliinsa todella hienosti. Todettakoon vielä, että salkkareista sikiää todellisia kiintotähtiä Suomen elokuvataivaalle, tyyliin Jasper Pääkkönen. Kentsu on ehdottomasti seuraava supertähti, kenties actionelokuviin, ne lihakset saavat nais katsojien polvet veteliksi ja miehet kateellisiksi. Ihme ettei kaveri ole kehonrakennuslavalle vielä noussut.

Kasper on yhteny syynä miksi salkkareita kavereiden kanssa katson. Aina mietitään kuinka joku voi osata esittää noin dorkaa jätkää.

On se kyllä ruma jätkä. Onkohan sillä tahallaan se lettiki rasvanen aina.

Aikamoinen elintasokumpu ismollaki näytti olevan. :D

Kyllä Taalasmaan Seppo sentäs on kunnon mies. Kuka vielä muistaa mitä kaikkee se on kellarissa puuhastellu? On tumputettu jallu kädessä ja jääty siitä tyttärelle kiinni. Myöskin ponupannu on ollut kovassa käytössä... Viimesen päälle isäntä...

Täältäkin yksi ääni Ismolle. Ismo on vienyt myötähäpeäntunteen aivan uudelle tasolle. :jahas:

:offtopic: Eikös siinä yhessä jaksossa, missä ne suunnitteli sitä salia, vilahtanut myös Marjo Kirshi ja sen mies vai katoinko väärin? :rolleyes: Ismo on kyllä kova!

Riku on kyllä asia ukko! Äijä vaa ryyppäilee ja osaa näytellä humalaista tosi hyvin, tai sit se on aina kännissä? Salkkarit katotaa aina, tällä viikolla on jääny vähä vähille, mut huomenna tuojotellaan uusintoja..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom