Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Seppo, Aleksi ja Kari tulee kun ihmeen kaupalla väliin, Maarit pelastuu ja Kristo lentää pää eellä syvyyteen...
AAhhhaaaah, meitsi haisteli miten tossa käy :hyvä:Hahhah oli kyllä taas niin kämäsesti toteutettu toi kohtaus missä kristo putos kalliolta :D ja kun maarit vilkas alas, ainakin mun mielestä sillä ruumilla oli ihan eri vaatteet päällä mitä kristolla oli![]()
Kristo ei tehnyt itsaria. Kristo yritti heittää Maarittia alas siitä kahden metrin korkuiselta kallionreunalta. Taistelun tuoksinassa Maarit oli kaatunut maahan, ja Kristo oli siinä päällä. Sitten Kristo jotenkin horjahti ja pomppi sinne kallion reunalle ja tippui ainakin 20 metriä kohti varmaa surmaa. Sitten Maarit meni kotiin ja kerkesi vielä näkemään Simpsonit.Tekikö kristo itsarin!?itä tapahtu?mä oon ihan out.Saako julia kriston munuaisen?
Nim kysympähän vaan
Tekikö kristo itsarin!?itä tapahtu?mä oon ihan out.Saako julia kriston munuaisen?
Nim kysympähän vaan
Kristo ei tehnyt itsaria. Kristo yritti heittää Maarittia alas siitä kahden metrin korkuiselta kallionreunalta. Taistelun tuoksinassa Maarit oli kaatunut maahan, ja Kristo oli siinä päällä. Sitten Kristo jotenkin horjahti ja pomppi sinne kallion reunalle ja tippui ainakin 20 metriä kohti varmaa surmaa. Sitten Maarit meni kotiin ja kerkesi vielä näkemään Simpsonit.
http://www.youtube.com/watch?v=W1hEKOpDIHk
Siinä paras video pihlajakadun tulevasta (ja nykyisestä) kuninkaasta Ismosta, mitä on internetissä vielä vastaan tullut. Ihan täydellinen!
katos en huomannutkaan että se oli tullut jo edellisellä sivulla:wanha:
ANTEEKSIMitä tossa lopussa kävi? Tallennus päättyi siihen kun ovikello soi ja matruusi huutaa "Aino!". Näkikö lapset Iiriksen?
Ok,mut mä haluan tietää että mikä oli niin painava syy ettää iiris jätti lapsensa.Ei sellasta mun mielestä olekaan.
Ok,mut mä haluan tietää että mikä oli niin painava syy ettää iiris jätti lapsensa.Ei sellasta mun mielestä olekaan.
veera vissiin jollaintapaa kiristäny tai pakottanu sen lähtemään. näin mä oon siis käsittäny ku niillä on ne omat juttunsa panun seläntakana.
No en mä kyllä usko että mitään tämmöstä ois voinu tapahtua. Se Veera on kuitenki aika mukavan olonen tyyppi. mä uskon että Iiris on vaan ottanut helpon kortin, kun on huomannut että perhe-elämä ei ollutkaan sen vapaata taiteilijapersoonaa varten. Perseestä koko akka. :curs:veera vissiin jollaintapaa kiristäny tai pakottanu sen lähtemään. näin mä oon siis käsittäny ku niillä on ne omat juttunsa panun seläntakana.
No en mä kyllä usko että mitään tämmöstä ois voinu tapahtua. Se Veera on kuitenki aika mukavan olonen tyyppi. mä uskon että Iiris on vaan ottanut helpon kortin, kun on huomannut että perhe-elämä ei ollutkaan sen vapaata taiteilijapersoonaa varten. Perseestä koko akka. :curs:
Mistä sä tiedät, että se kuoli? ;)Harmi vaan, et Kristo meni kuolemaan :(. Kovempi jätkä kuin Aaro.