Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
tuomas_reunanen3.jpg

Kamala fleda :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl se Lauran tyttö on ihan yhtä huono näyttelijä ku se Niko..

Pari viikkoa sitten näin Amin treenaamassa samalla salilla, jossa itse käyn. mut en kyl sit kehdannu niinku ihqudaa pyytää nimmarii ;)

Kyl se Lauran tyttö on ihan yhtä huono näyttelijä ku se Niko..

Oona on kyllä aika hyvä näyttelijä kun verrataan robotti-Nikoon! Se osaa käyttää intonaatiota ja ilmeitä. Toi helvetin kyborgi puhuu samalla Kimi Räikkönen -äänellä kaikki replat ja näyttää joltain autistiselta.

Jos tahdon nauraa niin katson pätkän Salattuja Elämiä Niko "the Flegulla" varustettuna.

"äitiiiii anna mehuuuuu"

Parasta on ku Niko yrittää näytellä innostunutta. Jos hän vaikka kuulee, että pääsee luistelemaan: "Jee, vähän siistiä.". Innostuksen taso ilmeen ja intonaation perusteella on samaa luokkaa kuin jos mies kuulisi kivessyövästä.

Parasta on ku Niko yrittää näytellä innostunutta. Jos hän vaikka kuulee, että pääsee luistelemaan: "Jee, vähän siistiä.". Innostuksen taso ilmeen ja intonaation perusteella on samaa luokkaa kuin jos mies kuulisi kivessyövästä.

Komppaan tätä 24/7-100 :D

Tässä on kyllä osuva vertaus:D

Mua on alkanu vituttamaan sen Lauran "ylinäytteleminen". :curs: Joka helvetin lauseen perään se semmonen ihme naaman vääntely ja pään pyöriminen. Ootteko muut huomannu? Muutenkin koko Lauralla ei enää tunnu olevan mitään virkaa koko sarjassa... Sille pitäis keksiä jotain jännää siihen. Ja missä helvetin vaiheessa se alko syödä niitä ihme nappejaan?

Jaa-a pojjaat,otetaas salkkarit top 3 gimmat.

1.Se uus amin hoito
2.Annika
3.Sievisten vanhin tytär (vittu mulla on paska nimimuisti) :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom