Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
voi vitun vässykkä toi Anselmi. Olis nyt vaan vetänyt rommit naamaan ja mennyt jyystämään hotellihuoneeseen.

Niin ja vittuako se meni pilaamaan sen upeen mimmin viikonlopunkin alkamalla synkistelemään.Vittu toinen oli ottanut rommiakin mukaan VOI VITUN HOMO AMI SAATANA!!!!!! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuomo yritti äijäillä, mutta yritykseksi jäi kun T-72 sano mikä on homman nimi.

Joo tuo oli kyllä tod :0: tuomolle.Olis vaikka ennemmin jallittanut sen tynnyrin ne portaat mukkelismakkelis portaat alas sillä saunareissulla. :curs:

Mä en kattonut tänään salkkareita, ei ollut televisiota lähettyvillä :( Mut jos siinä siis oli Salla saunassa niin ... PAKKOHAN SE ON LAUANTAINA KATTOA UUSINTANA !! :flap flap flap: :kuola:

"Kauniit unii, beibe!" Anselmi, meidän munaton ritari! Ami veteli tyylikkäästi luistimilla, kuin kolmivuotias vekara ekaa kertaa jäällä.

edit: No niin, löytyihän sitä panomiehen vikaa siitäkin vässykästä! Nyt Jenni näkee Amin pokan ja haarat pysyy kiinni tästäkin eteenpäin. Siinä sen elämä sitten meneekin robotti-Nikon kanssa leikkiessä ja lattioita pestessä.

Ärsyttävä sarja: "jos ei tykkää homoista ja lesboista niin on vääjäämättä jonkin sortin idiootti"

Joo, mua kans rupee vituttamaan tuo homouden ihannointi. Luulis, että se Kallen homous oli riittänyt mutta taas pitää ruveta tästa aiheesta vääntämään juttua.

Joo, mua kans rupee vituttamaan tuo homouden ihannointi. Luulis, että se Kallen homous oli riittänyt mutta taas pitää ruveta tästa aiheesta vääntämään juttua.

Nimenomaa. Kohta alkaa tuntumaan, että tuossa sarjassa heterous on sairaus.

Ei leipäää mikä jakso! Ami sit teki sen, nyt se on kyl niin kuses et huhhuijjaa. Saa nähä selviiks Jenni ja Ami täst, vai onks se nyt ohi?

Hyvinhän tästä tuntuisi pysyvän kärryillä vaikka simpsonit täysin katonkin. Se loppu 5min mitä salkkareista näkyy kertoo jo tarpeeksi ellei jopa liikaakin.

tooodella harvoin tulee kyseistä ohjelmaa nykyisin katsottua, mutta valitettavasti erehdyin yks päivä vahingossa katsoon ja kukas muu siellä oli äänessä kuin tää universumin paskin lapsinäyttelijä niko:D. voi jumalauta, ei se vissiin koskaan opi näyttelemistä. pitää sitä nyt lapseltakin kehittymistä odottaa, mutta tää niko on aivan toivoton tapaus sen suhteen:(. vielä kun roosa(ellei se jo siinä ole) palais takas sarjaan niin se olis täydellistä:wall: :hyper:

Perskele,ku se Emma tais nyt jäädä kokonan pois sarjasta:curs: Aivan huippu nainen:lol2: Tuollainen pitäisi jokaiselta mieheltä löytyä kotoa:whip: .
Mua ainakin hymyilyttäs suuresti aina kun aukaisisin kotioven ja tuollainen yksi-ilmeinen vuoden äiti löhöis sohvalla ja kinuais rahaa:hyper:

Kaikki hyvät lähtee sarjasta pois.Seuraavaksi on liipasimella Ulla:curs:
Mut onneksi yksi on ja pysyy:Ismo:rock:

Joka jaksossa toivon,että sen panssarivaunun ja keho-poliisin häät peruuntuis,mutta ku ei...:(

Mua jaksaa vieläkin naurattaa se, kun viime viikolla kaupalla ne kaks muijaa (asiakkaita) nuoleskeli toisiaan ja sit se yks jätkä (asiakas myös) huusi jotain "yäk, etteks te tiiä kuinka ällöttävii te ootte niinq" :D
Helvetti tätä sarjaa näiden opetuksiensa kanssa! Vituttaa jo valmiiks toi syntinen Ami & viaton Jenni-fiasko. Niko kuitenkin käräyttää Amin, vammaisella pienellä äänellään selittää "minä-olen-vakoillut-isiä-se-leikki-lääkäriä-naisen-kanssa-kuten-minunkin-kanssani". Olishan se nyt aivan liian hienoo, kun Ami pääsis kuin koira veräjästä. Mutta ei, onhan tässä oltava opetus. Sitä paitsi Jenni petti ensin, vieläpä rahasta. Kai nyt Amikin saa vähän kokeilla vierasta piparia, kun kerrankin tarjotaan muutakin kun vetelää kylmää turskaa.
Koskahan tässä sarjassa käsiteltäisiin pedofiliaa, eläimiin sekaantumista tai nekrofiliaa..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom