Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko pakko hengata sirkusvaatteisiin pukeutuvan hörhön kanssa c)
Hyvää tilitystä jälleen, mxm! :D
BTW, löytyykö se maan mainio kuva Nikke-robosta vielä jostain, siis se missä sillä oli se ryhti yhtä suorassa ku jousipyssy?
Tässä pari jaksoo sitten, Nikellä oli muuten taas ryhti kuosissa. Sillon siis kun Nikkeä annettiin käkättimeen siellä vessassa. Siinäkin ois ollu hyvä skriinsotin paikka.
Ja löi korvaan vieläpä! Ei mikään turha jätkä se Rasmus meinaan.Itse en pahemmin sarjaa seuraa mutta oli kyllä pakko revetä siihen vessakohtaukseen kun se kaveri antoi kunnon litsarin Nikolle.
Reilu läsäytys kyllä oli.
Tuomo siirtyy sairaseläkkeelle ja lähtee Goalle panemaan Emmaa ja vetämään oopiumia. Varma tieto.
Ja löi korvaan vieläpä! Ei mikään turha jätkä se Rasmus meinaan.
"Haa, lamautanpa avokämmenen luomalla paineaallolla Nikon tärykalvon jolloin tämä menettää tasapainoaistinsa väliaikaisesti ja voin suunnitella seuraavaa skenaariota optimaalisen kiusaamistapahtuman suorittamiseksi".
Siinä olisi ainesta luokkansa priimukseksi, mutta taitaa tuossa iässä pimppamehut kiinnostaa enemmän.
Ja vittu jos se Tuomo nyt menee ja kuolee johonkin säälittävään olkapäävammaan. Kai se saa ikuiset traumat tuosta ja siirtyy toimistotöihin. Nai sihteereitä kaiket päivät.
Siis mua vähän vituttaa lellun puolesta.:(
Vois kyllä jättää Salkkareista pois tommoset ammuskelut ja salapoliisijutut. Pysyttäis vaan siinä "kuka pani ja ketä" -asetelmassa.
Jokos se neiti valokuvaaja on kertonut Kartsalle, miksi ei ole herunut römpsää? Eikös niiden pitänyt mennä risteilemään jossain vaiheessa.
Sama. :(
Vois kyllä jättää Salkkareista pois tommoset ammuskelut ja salapoliisijutut. Pysyttäis vaan siinä "kuka pani ja ketä" -asetelmassa.
Jokos se neiti valokuvaaja on kertonut Kartsalle, miksi ei ole herunut römpsää? Eikös niiden pitänyt mennä risteilemään jossain vaiheessa.
Muutenkin olisko se nyt ollut liikaa vaadittu että lellu ja tuomo olis saanut toisensa. :(
No, ainakin itse tunnen suurta sympatiaa Sallaa kohtaan...