Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää kyllä antaa kehuja pakkislaisille, oikein hyvin ootte hoidelleet kaikki jotka tulee kyselemään jaksolinkeistä sun muista Rapidshare jutuista... kun kattoo jonnekin Punkinfinlandiin, niin ihme raivoa ja pään aukomista sielläpäin. Props to y'all!

Tämän illan jaksosta tulee kova..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää kyllä antaa kehuja pakkislaisille, oikein hyvin ootte hoidelleet kaikki jotka tulee kyselemään jaksolinkeistä sun muista Rapidshare jutuista... kun kattoo jonnekin Punkinfinlandiin, niin ihme raivoa ja pään aukomista sielläpäin. Props to y'all!

Tämän illan jaksosta tulee kova..

Kiitos tunnustuksesta.Rock on buddy! :rock:

:D ei helvetti että on paska sarja! Voi Tuomo rassukkaa :hyvä:

Miten oikeasti tuollaisessa panttivanki tilanteessa tulis poliisin toimia. Hallittu tähtäys polveen tai ?

en mitään tollasesta tiedä, mutta sen tiedän että suomessa ei poliisilla mutka helposti laukea.

edit. itse jaksosta, tää on sitä salkkareita parhaillaan.

On tuolla Elinalla aika huono tuuri miesten suhteen. Markus kuoli aikoinaan huumeisiin, toiset haihtuneet jotenkin muuten ja nyt vielä Tuomo! :(

Ainiin, ja tähän väliin mun on heitettävä pieni kysymys: kuoliko Ekholm häissä vai lentokoneessa? Sellainen muistikuva mulla on, että häämatkalle olisi ollut menossa ja sitä ennen kuukahti, mutta en ole aivan varma...

Ainiin, ja tähän väliin mun on heitettävä pieni kysymys: kuoliko Ekholm häissä vai lentokoneessa? Sellainen muistikuva mulla on, että häämatkalle olisi ollut menossa ja sitä ennen kuukahti, mutta en ole aivan varma...

Kuoli lentokoneeseen. Nosteli matkatavaroita ja sitten yhtäkkiä kaatui lentokoneen lattialle.

Elina oli tänään aika helvetin nätti :wtf:

On tuolla Elinalla aika huono tuuri miesten suhteen. Markus kuoli aikoinaan huumeisiin, toiset haihtuneet jotenkin muuten ja nyt vielä Tuomo! :(

No tuskin tuo tuomo kuolee. Sais kyllä kuitenkin opetella ampumaan ettei itse tule ammutuksi. Tai sitten vaan stuba on yhtä nopee vetämään ku ennätystehtaassa se yks 2000 luvun cowboy. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom