Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kerranki oli Isabella oikeassa! Helenan ois pitäny saman tien huutaa Ismolle, et APUA! Me ollaa pudottu Siperiaa ja Seppo luuhaa ties missä susien haaskana ja Sergeillä on perkele suolet ulkona ja Peppi porsii parhaillaan. Vittu ku antovat ton idiootin vastata.

Reps:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se kumma kun ne paikallaan jäkittävät tuolla mökissä. Vois vaikka vähän kahtoo mestaa et onko siellä elämää.
Eikö ne ole jo muutamaan otteeseen käyny tennismailat jaloissa pyörimässä ympyrää siellä ulkona?!

Mä olen ihan varma, että Seppo elelee herroiksi jossain susiperheessä. Alussa veikkasin, että Seppo on kuollut, mutta nyt en kyllä enää usko siihen.
En malta odottaa, että Tale ratkaisee koko kuvion ja pelastaa suvun.

Eikö ne ole jo muutamaan otteeseen käyny tennismailat jaloissa pyörimässä ympyrää siellä ulkona?!

Mä olen ihan varma, että Seppo elelee herroiksi jossain susiperheessä. Alussa veikkasin, että Seppo on kuollut, mutta nyt en kyllä enää usko siihen.
En malta odottaa, että Tale ratkaisee koko kuvion ja pelastaa suvun.
Okei vähän jääny jaksoja.. Mut ihme hommaa kun päteevät tuolla mökissä, koittas jotain edes. Ettis vaikka hylystä lisää puhelimia yms.

^ Sama. Itse ainakin kaivelisin koneen hylkyä jatkuvasti jos edes jotain hyödyllistä löytyisi.
Ps. Sebastianin jousi oli eeppinen :D

Kohtuu mukavan homot ne Roinatanin keltaiset tiukat housut. Muutenkin koko ukko on kuin pystyyn nostettu paska nykyään. Ois pikkuhiljaa aika vaihtaa nuo homohousut Gaspeihin ja suunnata salille Heidin kanssa. Ettei menis ihan homosteluksi koko viesti niin laitetaanpa Heidin prostituoitulookki esille. Panisin. Omallakin munalla.

IMG_64341.jpg

Seponkin olisi tällä hetkellä aika helppo lähteä sarjasta ilman että katsojaluvut kärsisivät.

Miettikääpäs, Seppoa ei ole näytetty ollenkaan kun salkkarit alkoivat ja katsojat ovat siis tottuneet että Seppoa ei näy, Seppo on poissa. Nyt jos koska Sepon siis kannattaisi poistua sarjasta mikäli haluaisi. Mutta ei tietenkään mitenkään tietoisesti, vaan salkkarit voivat päättää, että ei kerrota Sepon kohtalosta ikinä mitään. Seppo on vain kadonnut, eikä asiaan enää puututa.

Seponkin olisi tällä hetkellä aika helppo lähteä sarjasta ilman että katsojaluvut kärsisivät.

Miettikääpäs, Seppoa ei ole näytetty ollenkaan kun salkkarit alkoivat ja katsojat ovat siis tottuneet että Seppoa ei näy, Seppo on poissa. Nyt jos koska Sepon siis kannattaisi poistua sarjasta mikäli haluaisi. Mutta ei tietenkään mitenkään tietoisesti, vaan salkkarit voivat päättää, että ei kerrota Sepon kohtalosta ikinä mitään. Seppo on vain kadonnut, eikä asiaan enää puututa.

Nää jaksot on kuvattu noin puoli vuotta sitten, joten jos on sillon heti päätetty ettei Seppo enää palaa niin ok. Ei Sepon poistuminen nyt enää taida onnistua ellei Seppo ole nyt seuraavat puoli vuotta kateissa.

Lentoturmatutkinta - ohjelmaa telkkarista on tullut sen verran katsottua niin tää Kuulasmaiden Siperia reissu on kyllä jotain niin humoristista :D Konehan ei häviä tutkasta kun putoaa, joten tietenkään lennonjohto ei voi lähettää pelastustiimiä seulomaan aluetta. Ja kun ilmailuhistorian suoraan alastulo-onnetomuuksissa 100% ihmisistä delaa niin Kuulasmaa jengin suurin loukkaantuminen on naarmu poskessa. Ja Seppo on varmaan höyrystynyt rysäyksessä kun ei löydy tapaturmapaikalta. Ja tuskin olisi lähtenyt hortoilemaan yksinään mihinkään. Eihän tätä kukaan tosissaan ota, mutta olipahan pakko mainita. Kyllä tämä ohjelma huumorista silti aina menee. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom