Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katariina, edelleen Pihlajakadun kuumin kissa
Heiskanen bongattu gigantissa. (Molemmat kädet tallella)
Kai edes selkään annoit siitä hyvästä mitä teki Sepolle ja kumppaneille?
Tulee muuten toisinaan luettua kaverin (Aku Laitisen aka heiskasen) twitteriä ja suhtkoht mielenkiintonen äijjä.
Tää "tale on koulukiusattu"- juonenkäänne revittiin ihan yhtä perseestä ku Iidan anoreksia ja sir gay tykinkuulan vapari voittoputki. Ilman minkäänlaista pohjustusta tai edes vinkkiä siihen suuntaan et jotai tän tyylistäkään vois olla tekeillä. -.-
Ja toi matukan nettipano on taattua salkkarilaatua näyttelijä lahjoiltaan :D mut kaikkiha näist on ollu paskoja sillo ku ne on tullu, kyl ne jossai vaihees oppii sit puhumaan.
Sain muuten sellaset vibat et ku matukka ekaa kertaa deittaa aksun irl nii selviää et se istuu pyörätuolissa. Sanokaa mun sanoneen.
Mä en käsitä mikä mua vaivaa mutta tauon jälkeen oon kattonu vaan YHDEN jakson??? Tätä ennen kuitenkin vuosien vuosien aktiiviseuraus ilman jaksoakaan välistä. Nyt lupaan ottaa itteäni niskasta kiinni ja aloittaa kattomaan joka ikisen jakson! Jos joku viittii nii kirjottakaa tiivistelmä kesätauon jälkeisistä tapahtumista aina tähän nykypäivään asti