Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
1288473802953.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pariin kertaan katsonut taas osan jaksoa ja heti hyppäsi silmille tuo pikkulapsi, OJ. Lapsessa ei varmaan sinänsä mitään vikaa, muttei se oikein televisioonkaan sovi, kun on koko ajan monttu auki ja työntää sitä kieltänsä pihalle. Vai liittyykö tuo jotenkin käsikirjoitukseen? -En tiedä, kun harvakseltaan seurailen.

Nyt taas aikalisä. Veiko ne perkeleen lanssikuskit Ismon Rovaniemen kautta, vai miks sen kadulla maatessa paisto arska, mutta sairaalassa oli säkkipimeää? Joo Suomen talvi on pitkä ja synkkä, mutta ei se aurinko jumalauta kilometrin matkalla pimene. PYLLY!

Katariina, edelleen Pihlajakadun kuumin kissa :kuola::kuola::kuola:

Älä viitsi trollata. Johan tuon sokiakin näkee, että Katariinalla on leviä perse ja paksut reidet eikä se ole lihasta. Toisin kuin Heidillä, joka on timmissä shapessa. En vaan käsitä miksi sille on käsikirjoitettu niin peittävä vaatetus. Syö miestä kkun menee hyvä runko ihan hukkaan tuolla pöljäilyllä.

Heiskanen bongattu gigantissa. (Molemmat kädet tallella)

Kai edes selkään annoit siitä hyvästä mitä teki Sepolle ja kumppaneille?

Tulee muuten toisinaan luettua kaverin (Aku Laitisen aka heiskasen) twitteriä ja suhtkoht mielenkiintonen äijjä.

Kai edes selkään annoit siitä hyvästä mitä teki Sepolle ja kumppaneille?

Tulee muuten toisinaan luettua kaverin (Aku Laitisen aka heiskasen) twitteriä ja suhtkoht mielenkiintonen äijjä.

Mieli olisi tehnyt kurmuuttaa ihan vaan siitä hyvästä että Sepi on edelleen kadoksissa.

Tää "tale on koulukiusattu"- juonenkäänne revittiin ihan yhtä perseestä ku Iidan anoreksia ja sir gay tykinkuulan vapari voittoputki. Ilman minkäänlaista pohjustusta tai edes vinkkiä siihen suuntaan et jotai tän tyylistäkään vois olla tekeillä. -.-

Ja toi matukan nettipano on taattua salkkarilaatua näyttelijä lahjoiltaan :D mut kaikkiha näist on ollu paskoja sillo ku ne on tullu, kyl ne jossai vaihees oppii sit puhumaan.

Sain muuten sellaset vibat et ku matukka ekaa kertaa deittaa aksun irl nii selviää et se istuu pyörätuolissa. Sanokaa mun sanoneen.

Tää "tale on koulukiusattu"- juonenkäänne revittiin ihan yhtä perseestä ku Iidan anoreksia ja sir gay tykinkuulan vapari voittoputki. Ilman minkäänlaista pohjustusta tai edes vinkkiä siihen suuntaan et jotai tän tyylistäkään vois olla tekeillä. -.-

Ja toi matukan nettipano on taattua salkkarilaatua näyttelijä lahjoiltaan :D mut kaikkiha näist on ollu paskoja sillo ku ne on tullu, kyl ne jossai vaihees oppii sit puhumaan.

Sain muuten sellaset vibat et ku matukka ekaa kertaa deittaa aksun irl nii selviää et se istuu pyörätuolissa. Sanokaa mun sanoneen.

Höpöhöpö, Matukka pääsee nyt kunnolla spitaalisten puolelle ja näin ollen Matukasta tulee kunnon Slut.

Kattokaa nyt mitä tuolla Heidillä on taas päällä. Voisiko olla enää yhtään vähemmän paljastavaa? Seuraavaksi vetää varmaan burkhan niskaan. Helvetin käsikirjoittajahomot.

Ihmetyttää myös tuon Katariinan tilanne. Tiistain jaksossa se sanoi asuvansa kimppakämpässä taloudellisista syistä? Taloudellisista syistä my ass! Kirurgilla ja sairaalan johtokunnan jäsenellä ei ole varaa omaan asuntoon? Tällaiset pienet yksityiskohdat syövät uskottavuutta muuten niin realistiselta sarjalta.

Mä en käsitä mikä mua vaivaa mutta tauon jälkeen oon kattonu vaan YHDEN jakson??? Tätä ennen kuitenkin vuosien vuosien aktiiviseuraus ilman jaksoakaan välistä. Nyt lupaan ottaa itteäni niskasta kiinni ja aloittaa kattomaan joka ikisen jakson! Jos joku viittii nii kirjottakaa tiivistelmä kesätauon jälkeisistä tapahtumista aina tähän nykypäivään asti :)

Mä en käsitä mikä mua vaivaa mutta tauon jälkeen oon kattonu vaan YHDEN jakson??? Tätä ennen kuitenkin vuosien vuosien aktiiviseuraus ilman jaksoakaan välistä. Nyt lupaan ottaa itteäni niskasta kiinni ja aloittaa kattomaan joka ikisen jakson! Jos joku viittii nii kirjottakaa tiivistelmä kesätauon jälkeisistä tapahtumista aina tähän nykypäivään asti :)

-haaksirikkoisten haahuilua siperiassa, seppo hukassa
-talea dissataan kuten aina
-lari ja elias homoilee, larin faija on orastava homojenhakkaaja
-Ossi on hintti
-matukka on lutka
-roinatan ja heidi paneskelee lähitulevaisuudessa
-katariinan on on ihan hottis alkkareissa.
-serveri on rasittava kakara _yhä_
-ismo makaa syöpäpotilaana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom