Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on pakko viitata kuitenkin jollain tapaa korppiin, ehkä se on toinen niistä korpin kätyreistä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heiskanen se vois olla siinä mielessä, että nyt se pääsee vielä lähemmäs Kuulia. Koko homma vois hyvinkin päättyä siihen, että Heiskanen nappaa Oliverin. Seuraa järjetön tulitaistelu ja sen seurauksen Helena delaa. Seppo nai sen baarista naaraamansa puuman.

No se selvisi ainakin tänään, että toi vitun ärsyttävä jätkä kuka loisii natofaijan sohvalla on kätyri.

Ossista tuli muuten just mun uusi idoli. Kaveri istuu pellit kiinni kuppilassa ja muka tajuaa itse että perkele hei, nyt mä oon ottanu vähän liikaa mä lähen himaan!

Kuka vittu oikeesti pelais tollasta peliä? Miettikää nyt ravistaa luuria ja jonkun hepun pää pyörii edestakaisin. Roinatani on aivan liian pehmo ku antaa tollasen taikinahaukan elää siivellä.

Sergei on kaiken kiristys sydeemin takana. Tästä olen varma, motiivi selvinnee aikanaan.

Mullaki on sellanen kutina, et Sege on jollain tavalla tossa mukana...nooh, kattellaan.

Roinatan on ollu aivan liian kauan offilla, ku alkaa olee noin pehmo. Nyt kuurit päälle ja Heiskasen kanssa mavettaa.

Markus Ekholm:

Kuolema

Markus oli naimisissa Elina Taalasmaan (ent. Ekholm) kanssa. Heidän avioliittonsa oli vaakalaudalla Elinan saadessa tietää Markuksen huumausaineiden käytöstä. Välillä he elivät vähän aikaa asumuseron tapaisesti, mutta palasivat lopulta yhteen. He olivat lähdössä häämatkalle Roomaan, mutta Markus kuoli lentokoneeseen noustuaan sydänkohtaukseen, joka oli seurauksena huumeiden yliannostuksesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom