Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
throw_out_tv.jpg

Jumalauta. Ei helvetti

Harmi kun taitaa tämä häkkitappelu-juonikuvio päättyä tähän, juuri kun alkoi päästä vauhtiin homma. Itse ainakin olisin halunnut nähdä ottelut Tykinkuula VS Majuri ja Fistmo (Ismo) VS Majuri. Majuri VS. Osteri ois varmasti ollut silkkaa laatua.

Voi pojat, Lasse olis antanut Roinatanille turpaan niin että soi :rock:
Ois tullu nimittäin NATOCombatComboa (NCC) roinan leukaperiin!

Ja ei todellakaan vaikuttanut epävarmalta.
Joonatan sais lopettaa tuon "mä en halua satuttaa sinua" piipityksen.

KOMIAA!! Joonatan VS. Lasse :) Luulin jo,että kaikki on salkkareissa läpi käyty mutta vielä löytyi kunnon juonenkäänne!! Poliisit sotki vaan! :/

Mutta Ismo voitti Nato-Faijan aikoinaan, kun kisasivat Pihlajakadun alakerran salissa. Laite oli joku rintapunnerrustaljatsydeemi. Eli Lasse on hävinnyt Ismolle.

Mutta Ismo voitti Nato-Faijan aikoinaan, kun kisasivat Pihlajakadun alakerran salissa. Laite oli joku rintapunnerrustaljatsydeemi. Eli Lasse on hävinnyt Ismolle.

Ismolla on ehkä vahvemmat rintafileet, mutta kehässä Nyrkki-Ismo ja Majuri eivät ole vielä kertaakaan kohdanneet.

ei jumalauta, kovinta salkkaritykitystä aikoihin!!!! matleenaa eikä severiä näkynyt juuri yhtään, vanha konna heiskanen on palannut kuvioihin, seppo ottaa tulppaanimukia ja jerryttää naisia..ja mikä parasta, lasse laittoi paistin uuniin ja lähti laittamaan toisen lasarettiin!! ei saa vielä masentua tuosta poliisien tulosta, en nähnyt ketään uskottavaa poliisia (antti polvijärvi tai mtvn chattijuontaja), joten on mahdollista että kyseessä oli pelkkä väärä hälytys ja lähtevät häiritsemästä vuosituhannen matsia. mikäli matsi ei toteudu vielä, mä luulen että myöhemmin on odotettavissa jotain esim. tällaista:

5f18c2.jpg

Ei jumalauta heräsin yöllä ajatukseen, että Severi otetaan huostaan, tästä menee tieto Paulalle Espanjaan ja Paula palaa sarjaan! En nukkunut enää sekuntiakaan tämän jälkeen, menin kylmään suihkuun varmistaakseni, että pääsin pahasta unesta pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom