Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kävikö kenelläkään muulla mielessä että sen kellarin luukun olisi voinut rikkoa sillä lampulla joka kellarissa oli? Olisi näppärästi polttanut siihen puuhun reiän ja saanut sen hitaasti, mutta varmasti auki.

Tällä menetelmällä tulet varmasti voittamaan vuoden darwin -palkinnon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävikö kenelläkään muulla mielessä että sen kellarin luukun olisi voinut rikkoa sillä lampulla joka kellarissa oli? Olisi näppärästi polttanut siihen puuhun reiän ja saanut sen hitaasti, mutta varmasti auki.

Kannattaa hakee käsikirjoittajaksi. Sen verran hyviä ideoita löytyy.

Onko mulla ny jääny joku jakso välistä vai ensinäkin kuka toi kuollut papparainen on ja toiseksi onko tätä jaksoa ennen siitä ollu minkäänlaista puhetta?

Onko mulla ny jääny joku jakso välistä vai ensinäkin kuka toi kuollut papparainen on ja toiseksi onko tätä jaksoa ennen siitä ollu minkäänlaista puhetta?

Joku tuntematon joka sai Pepin tuntemaan olonsa epämiellyttäväksi. Eli avustava tekijä juonessa.

Repesin ääneen nauramaan tänään siinä Matukka-reppuvaras-skeittarisankari-kohdassa. Se oli niin kuiva ja teennäinen kohtaus, et hohotin kuin viimeistä päivää. Hullun ilo on halpaa, idiootilla ilmasta :rolleyes:

Repesin ääneen nauramaan tänään siinä Matukka-reppuvaras-skeittarisankari-kohdassa. Se oli niin kuiva ja teennäinen kohtaus, et hohotin kuin viimeistä päivää. Hullun ilo on halpaa, idiootilla ilmasta :rolleyes:

Matukka tais ihastua siihen skeittariin. ;)

Seuraavan parin viikon juonenkäänteet: sir gay ja peppi saa ilouutisia pihlajakadulle avautuneesta kämpästä, muttei vatipäinä tajua että se on se kopiseva luukku anoppilan vierestä ennen ku kamat on raahattu sisään. Kopina jatkuu viikon jona aikana peppi puree alahuulensa ruvelle. Kopina loppuu kahden viikon jälkeen kun lattiaan iskeytyy reikä josta nousee roinatan ja jiri ihmettelemään että miten vitussa se mökin luukku nyt tänne johti 0_o

Seuraavan parin viikon juonenkäänteet: sir gay ja peppi saa ilouutisia pihlajakadulle avautuneesta kämpästä, muttei vatipäinä tajua että se on se kopiseva luukku anoppilan vierestä ennen ku kamat on raahattu sisään. Kopina jatkuu viikon jona aikana peppi puree alahuulensa ruvelle. Kopina loppuu kahden viikon jälkeen kun lattiaan iskeytyy reikä josta nousee roinatan ja jiri ihmettelemään että miten vitussa se mökin luukku nyt tänne johti 0_o

Yllättäen sen asunnon vielä omistaa Helena tai Ismo, joka vuokraa sen edullisesti Crgaylle ja Pepille.

Aa nythän mä vasta tajusin koko jutun juonen. Siis tottakaihan tää homma on menny nii et sergay on tappanu sen papan naapurista et ne sais pepin kans kämpän! käyn hitaalla..

Voi kuitenkin olla, että Pepille ja Sirgaylle tulee paha mieli, jos Jenni ostaakin sen kämpän.

Tää ei oo mikään paljastus mut mä vähän ounastelen että edesmenneen Korpin pellet on nyt Segellä hommissa ja ne tulee möykkäämään ja mäiskimään ysimillisillä niin Jennille tulee kiire pois pihlikseltä.

Matukalla on kyllä kadehdittavat refleksit, kun noin sujuvasti kirmaa juoksuun varkaan vasta koskettaessa laukkua. Itse olisin vastaavassa tilanteessa jäänyt joko a) tuijottamaan hämmentyneenä b) lähtenyt perään muutaman sekunnin viiveellä

Suositut

Back
Ylös Bottom