Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cindyä kyllä halolla otsaan. Ensin vetää käsittämättömät raivarit toisen ehdotuksesta, joka ei ollut millään lailla hyökkäävä. Sitten naismaisesti pitää syyttä suotta mykkäkoulua aamuun asti, jonka jälkeen pakkaa kamat ja lähtee litomaan matukan kanssa. Mitä vittua ?

Cindyä kyllä halolla otsaan. Ensin vetää käsittämättömät raivarit toisen ehdotuksesta, joka ei ollut millään lailla hyökkäävä. Sitten naismaisesti pitää syyttä suotta mykkäkoulua aamuun asti, jonka jälkeen pakkaa kamat ja lähtee litomaan matukan kanssa. Mitä vittua ?

nimenomaan mitä vittua? jos kerran lähti niin olisi nyt saatana jättänyt sen matleenankin kyydistä, sehän tuolla varmasti rasittavinta oli. ismo sentään on ottanut artistin elämästä kaiken irti, ei muuta kun hotelliin puikottamaan, toki sellaiseen jossa asioivat myös kaikki ystävät ja sukulaiset. mä tosin luulen että ismo oli vain heittänyt raflaavasti töllön lasista läpi, josta sitten tuli sen verran kuuma että piti riuhtaista paita auki. tietenkin sinne ovelle pitää sitten mennä puolialasti vastaan kun kuulee liisan äänen :thumbs:

aaro, severi ja paula sitten unohdettiin täysin, noinhan sen pitikin mennä. severi tosin tulee viimeistään joulutauon jälkeen aku hirviniemenä/hissu hietalahtena etsimään isäänsä, lasse .308 sievistä.

No siinä on kyllä sellanen kolmikko joka sais olla lopullisesti poissa. Onhan Lassella kuitenki roinatan, mitä muuta se tarvii. Ismo alottaa uuden elämän faninsa kanssa ja Lasse lohduttaa Liisaa ja taas jälleen syntyy uusi pari.

Se vanha heila on antanut ismolle vaan jonkun hieronnan tms. ja nykyinen akka, jonka nimeä en nyt muista, hermostuu aivan turhaan. Näin siinä on käynyt, vaikka Ismon olisikin jo aika vaihtaa naista.

Nyt vielä Sepolle joku uusi hoito niin kaverukset voisivat yhdessä lähteä radalle kaatamaan naisia. Siinä olisi sitä jotain!
Ja koska toi vauvanvaihto oikein paljastuu:face: Ilmeisesti sitten, kun salkkareista tulee 10 000 jakso ja maapallo on liian saastunut elämiseen.

No on kyllä tosiaan melkonen pakkaus!Ei tuo oyshter osshi mikään mun lemppari hahmo ole mutta ei se nyt tollasta paskaa ansaitse!

1352305085763683.jpg

Cindy on kyllä nimensä mukainen nainen, on näköjään Rintala aika rintava ehehee. Ei ole kyllä sarjassa välittynyt tuo tissien koko, käyttää siis vääränlaisia paitoja :rolleyes: Näen jopa raskausarpia !

Se vanha heila on antanut ismolle vaan jonkun hieronnan tms. ja nykyinen akka, jonka nimeä en nyt muista, hermostuu aivan turhaan. Näin siinä on käynyt, vaikka Ismon olisikin jo aika vaihtaa naista.

Jos mennään hetkeksi reaalielämään, niin jos minun akka olisi jonkun entisen heilansa kanssa jossain "hotellihuoneessa" antamassa toisilleen vähän hierontaa vanhojen aikojen muistoksi, niin saisi minun puolesta jäädä sinne muisteleen niitä vanhoja lopun iäkseen. Paljon isompi juttu tuollainen kuin että jossain kapakan vessassa suorittaisi jonkun kännisutaisun. Tuollainen on aina harkiten tehty juttu, ihan sama osuuko pippeli pimppiin vai ei.

Salettiin Ismo kairannut sitä vanhaa heilaansa huolella. :evil:

Cindy on kyllä nimensä mukainen nainen, on näköjään Rintala aika rintava ehehee. Ei ole kyllä sarjassa välittynyt tuo tissien koko, käyttää siis vääränlaisia paitoja :rolleyes: Näen jopa raskausarpia !

Mä ihmettelin kanssa että sille on kasvanut tissit tuon kuvan perusteella. Toki voi olla editoitu kuva..

Kuinka sokeita te thyer ja Narkissos oikein ootte? Kyllähän Cindystä on nähnyt kilometrien päähän, että rintavarustus on kohdillaan. Etenkin, kun vertaa siihen, kuinka laiha Cindy on. Jalkoihin kun saisi vielä jotain, ja löytäisi perseenkin jostain, niin olisi aika bueno. Cindylle 20 kiloa lisää, niin sen kuvia voisi varmaan jo laittaa Hulluna jymylolloihin!-triidiin. Sen verran tehokkaasti näyttäisi rasva pakkautuvan keuhkoihin.

Kuinka sokeita te thyer ja Narkissos oikein ootte? Kyllähän Cindystä on nähnyt kilometrien päähän, että rintavarustus on kohdillaan. Etenkin, kun vertaa siihen, kuinka laiha Cindy on. Jalkoihin kun saisi vielä jotain, ja löytäisi perseenkin jostain, niin olisi aika bueno. Cindylle 20 kiloa lisää, niin sen kuvia voisi varmaan jo laittaa Hulluna jymylolloihin!-triidiin. Sen verran tehokkaasti näyttäisi rasva pakkautuvan keuhkoihin.

No mä puolustaudun sillä, että fanitan tosissani Katariinaa

Hahah mites toi sika? Kuolen nauruun :lol2: Ollu varmaa hyvä ilta. Ainoo vaa että naisilla oli vähä liikaa vaatteita päällä onnistuneen illan todisteeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom