Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jos seuraatte salkkareita olette varmaan havainnut nuoren kyvyn Kasper Koposen(Joona Mielonen). Minua ainakin naurattaa ja ilahduttaa hänen tyylinsä ja läppänsä. On vaan niin koomista katsella sälliä ja kuunnella sen läppiä esim. hyvät boobsit. Kaveri on niin luonnollinen, että näyttely ei käväise edes minun mielessäni. Sanokaas mielipiteitä kaverista.

[mod]
Tärkeä Info. LUKEKAA!!

Tämä thread on tarkoitettu vain ja ainoastaan TV:n tahtiin sarjaa seuraaville!

Ennakkoon katsojille oli oma threadinsa, jonka he itse pilasivat ja saivat lukituksi jatkuvalla jaksoista itkemisellä. Tämän vuoksi tässä threadissa pätee seuraavat säännöt:

- EI JUONIPALJASTUKSIA!!! Jaksoista ei myöskään puhuta ennakkoon millään tavalla. Ei edes spoiler-tageilla.
- Ei kysellä jaksojen perään eikä myöskään linkitellä niitä (koskee myös muiden sivustojen mainostusta).
- Ennakkoon katsojilla ei ole mitään asiaa tänne, joten ennakkoon katsomisesta ei kannata huudella
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kasperi on kingi!!! "melamies on aina valmis" sun muuta hyvää, kun joku eukko edes morjestaa sille.

panisin...

Sen muutaman kerran kun salkkareita oon kattonu ni kyllä toi Saulin ohi menee. Toinen asia onkin sitten, että Sauli on ehkä pask.... paras näyttelijä koskaan.

Nyt kyllä täytyy myöntää, että tulee paremman puoliskon kanssa kateltua sarjaa tiiviisti ja juuri eilen puhuttiin siitä kuinka hyvä Koponen onkaan tuossa sarjassa.
Täydet :5: kaverille.

En tiedä että onko tuo nyt niin hyvä näyttelijä, mutta tuleehan tuolle hiirelle aina repeiltyä kun salkkareita katsoo.:)

Joo Kasperi on kunkku...sen paras lotkautus IMO on, kun se heitti jollekin muijalle "Anytime baby"

Jaa-a... olen seurannut nyt viime aikoina taas hiukan kyseistä sarjaa, mutta mun mielestä kyseinen jannu ei ole mikään huippu. Pitää vissiin seurata enemmän sarjaa sitten jos se sitten vaikka pääsisi oikeuksiin...

En näe minäkään kyseisessä kaverissa mitään erikoista. Tosin en mä kyllä näyttelemisestäkään mitään ymmärrä. :D

Ärsyttävä kuin yö:curs:

Kasperi oli ehdolla Kotkan kunnallisvaaleissa, en vaa tiedä pääskö valtuustoon?? Joku vois tarkistaa..

Juu kuulin itekki et oli eholla ja mun lähteitten mukaan ei päässy valtuustoon. Voisin veikata et ihan hyvä vaa. Tai no karisma se sielki ois varmaa purru.

Mä en voi mitään, mutta tuo kyseinen Koponen ärsyttää meikäläistä aivan suunnattomasti..! Toisaalta se on mielettömän huvittava ja kyllä se roolinsa osaa, mutta silti se ärsyttää. Onko tollasia olemassa? Luoja jos tapaisin tollasen pojanklopin tosielämässä. :wall:

En panisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom