- Ikä
- 36
Jos seuraatte salkkareita olette varmaan havainnut nuoren kyvyn Kasper Koposen(Joona Mielonen). Minua ainakin naurattaa ja ilahduttaa hänen tyylinsä ja läppänsä. On vaan niin koomista katsella sälliä ja kuunnella sen läppiä esim. hyvät boobsit. Kaveri on niin luonnollinen, että näyttely ei käväise edes minun mielessäni. Sanokaas mielipiteitä kaverista.
[mod]
Tärkeä Info. LUKEKAA!!
Tämä thread on tarkoitettu vain ja ainoastaan TV:n tahtiin sarjaa seuraaville!
Ennakkoon katsojille oli oma threadinsa, jonka he itse pilasivat ja saivat lukituksi jatkuvalla jaksoista itkemisellä. Tämän vuoksi tässä threadissa pätee seuraavat säännöt:
- EI JUONIPALJASTUKSIA!!! Jaksoista ei myöskään puhuta ennakkoon millään tavalla. Ei edes spoiler-tageilla.
- Ei kysellä jaksojen perään eikä myöskään linkitellä niitä (koskee myös muiden sivustojen mainostusta).
- Ennakkoon katsojilla ei ole mitään asiaa tänne, joten ennakkoon katsomisesta ei kannata huudella
[/mod]
[mod]
Tärkeä Info. LUKEKAA!!
Tämä thread on tarkoitettu vain ja ainoastaan TV:n tahtiin sarjaa seuraaville!
Ennakkoon katsojille oli oma threadinsa, jonka he itse pilasivat ja saivat lukituksi jatkuvalla jaksoista itkemisellä. Tämän vuoksi tässä threadissa pätee seuraavat säännöt:
- EI JUONIPALJASTUKSIA!!! Jaksoista ei myöskään puhuta ennakkoon millään tavalla. Ei edes spoiler-tageilla.
- Ei kysellä jaksojen perään eikä myöskään linkitellä niitä (koskee myös muiden sivustojen mainostusta).
- Ennakkoon katsojilla ei ole mitään asiaa tänne, joten ennakkoon katsomisesta ei kannata huudella
[/mod]
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: