Salitreeni lisää finnejä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä ainaki luulen et kreatiinistä se johtuu, koska ruokavalio ei ole muuttunut ollenkaan juuri. En ole silti netistä löytänyt minkäänlaista artikkelia yms. jossa kerrottaisiin kreatiinin aiheuttamasta finniongelmasta. Tai sitten en ole vaan ettiny tarpeeks hyvin :s

Kohtapa näen miten vaikuttaa, kun ihan voimahakuisissa merkeissä pidän parinviikon tauon tosta kreasta :)

Mitään syviä finnejä ei ole tullut salitreenin seurauksena. Joskus junnumpana tuli, vaikken edes salilla käynyt. Lääkärin määräämä Roacuttan kuuri auttoi siihen. Nyt, kun olen treenannut kovaa ja tiputtanut painoa, on ruvennut aina välillä tulemaan ihan pinnallisia ja pieniä finnejä sellaisiin paikkoihin mihin ei yleensä. Hauis, reisi, latissimus dorsi yms. Täysin mutu-pohjalta olen epäillyt noiden johtuvan siitä, että kun läskin määrä vähenee, veressä on enemmän rasvahappoja, jotka sitten aiheuttavat näitä pikkufinnejä.

edit. Niin ja kreatiinia tulee vedettyä vain hiilaritankkausten yhteydessä.

Lienee melko yleinen vaiva, syitä esim;

- Hormonitoiminnan muutokset
- Kiihtynyt aineenvaihdunta treenistä ja syömisestä johtuen
- Hikoilun ja sen myötä peseytymisen lisääntyminen
- Maitotuotteet aiheuttavat monille finnejä, etenkin hera
- Bulkkaaminen ;)

Kuulostaa kyllä ilkeältä. Näin alkuun suosittelisin vedenjuonnin lisäämistä ja maito-sekä viljatuotteiden vähentämistä.

yhdyn siihen 100% että bulkkaaminen lisää finnejä !

Onhan tää vähän kuin ripulin pidätysvinkkejä kysyvälle kertoisi millä pesuaineella se kakka lähtee housuista, mutta jos niitä finnejä kaikesta huolimatta tulee niin
tollasella sinkkipastalla on joskus tullu taisteluarpia vaalennettua ja käynee myös finniarpien hoitamiseen:

Zinkosal-P.jpg

finnit

Itsellä on ollut akne, ja söin Roacutan kuurin ja lähti heti pois. Huulet kyllä kuivu ihan saatanasti. Kuuri loppunut ja finnejä tulee jos on tullakseen kun jotai rasvasta syö. Rahka tuo yhen kaks pikkusta finniä mut sehän ei haittaa :D naama paranee heti ku jättää rasvasen ruoan pois. Aika yksilöllistä jokaisella mistä finnit naamaan tulee..
Apteekissa myydään kaiken maailman finnin kuivatus voiteita. Kokeile jotain niistä. Itse syön Sinkki-tabletteja, ne auttaa myös pitämää näpyt loitolla :)

Itse olen ajatellut aloittaa kreatiinin käytön mutta jäänyt aina vain ajatukseksi tuon finnien tulon takia. Eiköhä sit joskus uskalla testata :)

Toiv. tuli jeesiä :)

mulla ollu finniongelma aina jonkin asteinen, ikää 31, nyt kun kuukauden ollu ketoosilla, niin iho on uskomattoman hyvässä kunnossa vaikka rasvaa menee reilusti. kaikki voiteet ja antibioottikuurit on vuosien varrella testattu, hetkellinen apu ollut vaan. nyt näyttää hyvältä katsotaan mitä tapahtuu kun dieetti loppuu..

Juu, Roaccutanilla lähtee. Sillä kuivuu finnit, nenän limakalvot, silmät, huulet ja kullinnuppi oikein tehokkaasti, mut jos sen kuurin jaksaa rouhia niin paluuta entiseen pizzanaamaan ei ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom