Joo elikkä salilla on tullut nyt käytyä pyöreesti 4kk, tulokset ja paino on noussut hyvin, pari kuukautta olin plussilla ja nyt koitan olla miinuksilla, että saa vähän sitä fläsää pois. (vai onko tarpeellista?)
Mutta asiaan, tuon 4kk olen käyttänyt tällaista ohjelmaa:
Penkki 3x10
Pystypunnerrus 3x10
Hauiskääntö 3x10
Selkäpenkki 2x15
Kulmasoutu 3x10
Leuat erillisen ohjelman mukaan (20pullups)
Vatsarutistukset 2x25
Etulankku 2x1min
Jalkaprässi 3x10
Pohkeet 2x25
Ja kaikki tämä 3x viikossa. Ja nyt on alkanut mietityttämään, että kannattaisiko ohjelmaa vaihtaa, kun monet jauhaa siitä, ettei kannata junnata liian kauaa samalla ohjelmalla.
Ja kannattaisiko minun tapauksessani siirtyä monijakoiseen vaiko pysyä yksijakoisessa ohjelmassa?
Ja mites noitten toistojen kanssa, mikä olisi paras toisto/sarjamäärä massaa haettaessa?
(Tiedän, että treeniohjelman voi pistää arvosteluun, mutta olen jo pari kertaa pistänyt eikä ole tärpännyt)
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Mutta asiaan, tuon 4kk olen käyttänyt tällaista ohjelmaa:
Penkki 3x10
Pystypunnerrus 3x10
Hauiskääntö 3x10
Selkäpenkki 2x15
Kulmasoutu 3x10
Leuat erillisen ohjelman mukaan (20pullups)
Vatsarutistukset 2x25
Etulankku 2x1min
Jalkaprässi 3x10
Pohkeet 2x25
Ja kaikki tämä 3x viikossa. Ja nyt on alkanut mietityttämään, että kannattaisiko ohjelmaa vaihtaa, kun monet jauhaa siitä, ettei kannata junnata liian kauaa samalla ohjelmalla.
Ja kannattaisiko minun tapauksessani siirtyä monijakoiseen vaiko pysyä yksijakoisessa ohjelmassa?
Ja mites noitten toistojen kanssa, mikä olisi paras toisto/sarjamäärä massaa haettaessa?
(Tiedän, että treeniohjelman voi pistää arvosteluun, mutta olen jo pari kertaa pistänyt eikä ole tärpännyt)
Kiitos vastauksista jo etukäteen!