Olen tässä nyt noin 2 vuotta käynyt salilla ja ikää kertynyt 17 vuotta ja lihasta tullut luun ympärille ihan mukavasti =)mut joo itse kysymykseen. Mitä nyt noita muita saliohjelmia katellut täältä ja muualta netistä niin ovat olleet melko eriluokkaa minun ohjelmaani verraten. Useissa ohjelmissa eri lihasryhmät on jaettu omille päiville ja olen alakanut epäilemään omaa ohjelmaani tehottomaksi.(vaikka sillä tulosta onkin tullut , mutta olisiko toisella ohjelmalla tullut vielä enemmän?)
Saliohjelmani:
ma : koko kroppa läpi
ke: sama
pe: sama
su: sama
eli teen koko kropan joka salikerta kokonaan läpi , mitä nyt joskus jää jotai pois.
sarjat ovat luokkaa 3x8-15 joka likkeessä. Tarkoitukseni on kerätä lihasmassaa ei kestävyyttä eli lyhyitä sarjoja. Salin ohella juoksen pari kertaa viikossa ~5-10km ja nautin joka salin päätteeksi 1dl hera80 + 1dl malto6.
Jätän teidän tehäväksi loihtia minulle super hyvä saliohjelma kuitenki silmällä pitäen että tavoitteeni on saada lihasmassaa. Eli pähkinän kuoressa = joku älyttömän tehokas ohjelma hakusessa ;) Salilla käyn 4-5kertaa viikossa
meinas vielä unohtua että ruokailut on kunnossa että niistä ei tarvitse kysellä.
Kiitän ja kumarran jos joku kokemusta omaava henkilö voisi auttaa
Saliohjelmani:
ma : koko kroppa läpi
ke: sama
pe: sama
su: sama
eli teen koko kropan joka salikerta kokonaan läpi , mitä nyt joskus jää jotai pois.
sarjat ovat luokkaa 3x8-15 joka likkeessä. Tarkoitukseni on kerätä lihasmassaa ei kestävyyttä eli lyhyitä sarjoja. Salin ohella juoksen pari kertaa viikossa ~5-10km ja nautin joka salin päätteeksi 1dl hera80 + 1dl malto6.
Jätän teidän tehäväksi loihtia minulle super hyvä saliohjelma kuitenki silmällä pitäen että tavoitteeni on saada lihasmassaa. Eli pähkinän kuoressa = joku älyttömän tehokas ohjelma hakusessa ;) Salilla käyn 4-5kertaa viikossa
meinas vielä unohtua että ruokailut on kunnossa että niistä ei tarvitse kysellä.
Kiitän ja kumarran jos joku kokemusta omaava henkilö voisi auttaa