Olen aloittelija, joka on käynyt salilla nyt noin 4 kuukautta. Käyn salilla kolmesti viikossa, lisäksi käyn lenkillä kolmesti viikossa. Mikäli olen asian ymmärtänyt, saliohjelmaa olisi hvyä muokata tietyin väliajoin. Tähän liittyen olisi kysyttävää. Eli laitetaanko koko ohjelma uusiksi vai vaan osa siitä? Tällä hetkellä ohjelmani on tämä (pahoittelen, mikäli termini ovat vääriä):
Päivä 1
Jalkakyykky
Prässi
Reiden ojennus laitteessa
Pohjeprässi istuen
Reiden loitonnus
Penkkipunnerrus
Ojentajat taljassa
Päivä 2
Ylätalja eteen
Vaakasoutu
Hauiskääntö taljassa
Reiden koukistus laitteessa
Suorin jaloin maastaveto
Selän ojennus
Sivutaivutus "selkäpenkissä"
Vatsat treenaan kotona juoksulenkkien jälkeen. Tavoite olisi tiputtaa pikkasen painoa ja saada läskin tilalle lihasta. Mitenhän minun kannattaisi ohjelmaa muokata, mitä pitäisi poistaa ja mitä lisätä? Jos teistä tarve niin vaatii, voin lisätä salikertoja neljään viikossa (ainakin useimpina viikkoina). Ikää on 30 ja rapiat, ja olen nainen. Kiitos kaikista hyvistä neuvoista jo etukäteen!
Päivä 1
Jalkakyykky
Prässi
Reiden ojennus laitteessa
Pohjeprässi istuen
Reiden loitonnus
Penkkipunnerrus
Ojentajat taljassa
Päivä 2
Ylätalja eteen
Vaakasoutu
Hauiskääntö taljassa
Reiden koukistus laitteessa
Suorin jaloin maastaveto
Selän ojennus
Sivutaivutus "selkäpenkissä"
Vatsat treenaan kotona juoksulenkkien jälkeen. Tavoite olisi tiputtaa pikkasen painoa ja saada läskin tilalle lihasta. Mitenhän minun kannattaisi ohjelmaa muokata, mitä pitäisi poistaa ja mitä lisätä? Jos teistä tarve niin vaatii, voin lisätä salikertoja neljään viikossa (ainakin useimpina viikkoina). Ikää on 30 ja rapiat, ja olen nainen. Kiitos kaikista hyvistä neuvoista jo etukäteen!