Saliohjelman muokkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Himpula
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen aloittelija, joka on käynyt salilla nyt noin 4 kuukautta. Käyn salilla kolmesti viikossa, lisäksi käyn lenkillä kolmesti viikossa. Mikäli olen asian ymmärtänyt, saliohjelmaa olisi hvyä muokata tietyin väliajoin. Tähän liittyen olisi kysyttävää. Eli laitetaanko koko ohjelma uusiksi vai vaan osa siitä? Tällä hetkellä ohjelmani on tämä (pahoittelen, mikäli termini ovat vääriä):
Päivä 1
Jalkakyykky
Prässi
Reiden ojennus laitteessa
Pohjeprässi istuen
Reiden loitonnus
Penkkipunnerrus
Ojentajat taljassa

Päivä 2
Ylätalja eteen
Vaakasoutu
Hauiskääntö taljassa
Reiden koukistus laitteessa
Suorin jaloin maastaveto
Selän ojennus
Sivutaivutus "selkäpenkissä"

Vatsat treenaan kotona juoksulenkkien jälkeen. Tavoite olisi tiputtaa pikkasen painoa ja saada läskin tilalle lihasta. Mitenhän minun kannattaisi ohjelmaa muokata, mitä pitäisi poistaa ja mitä lisätä? Jos teistä tarve niin vaatii, voin lisätä salikertoja neljään viikossa (ainakin useimpina viikkoina). Ikää on 30 ja rapiat, ja olen nainen. Kiitos kaikista hyvistä neuvoista jo etukäteen!

Pitänee todeta että tuo fläsän poltto ja lihaksen kasvatus samaan aikaan ompi lähes mahdotonta.
Kyllähän tuo ohjelman vaihto kannattaa.Itse en ole ikinä vaihtanut koko ohjelmaa uusiksi vaan vaihtanut vain joitain liikkeitä toisiin.

Hanki ensin vähän sitä lihasta ja sitten vasta dieetille niin susta tulee vielä hyvärunkoinen kissa;) Ja lihasta hankkiessa vähennät noita lenkkejä ja keskityt enemmän siihen saliin. Lenkilläkin kannattaa käydä mutta 2 tai yksikin kerta viikossa riittää hyvin.
Ja vaihtelu virkistää, joten välillä on hyvä vaihtaa koko ohjelma, ja vaihdella treenijakoa. Täältä alottelijoiden osiosta löytyy hyviä ohjelmia jotka sopivat myös kaltaisillesi punttimimmeille, ja myös punttimimmien omasta osiosta varmasti löytyy apuja, ja siellä on kokeneita treenaavia naisia jotka osaavat auttaa varmasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom