Saliohjelma?

Olen nyt puolisen vuotta käynyt ahkerasti salilla, mutta ajattelin vihdoin ja viimeinen kerätä itseni ja kysästä teiltä onko saliohjelmani oikeanlainen tavotteisiini nähden, mukava jos neuvotte!

Käyn salilla neljä kertaa viikossa ja saliohjelma on simppeli
ma jalat
ti yläkroppa (yläselkä, hauis, rinta ojentaja tms)
ke lepo
to jalat
pe yläkroppa
vklp lepo.

Tavoitteena on pitää rasvaprosentti alhaalla, eli ei ylimääräistä rasvaa ja kasvattaa lihaksia. Aka mahd hyvässä kunnossa fyysisesti.
Alkulämmöt on vajaa 15 min, juoksua ja hiihtoa.

Tiedän syöväni hyvin ja protskut vetäsen naamariin aina reenien jälkeen. Olen kuluneen vuoden aikana tottakai saanutkin lisää lihasta/huomannut kunnon kohentuneen ja ulkopuoliset ovat maininneet että oletpas saanut kokoa.

En silti luota itse ohjelmaani täysin, sillä olen päättänyt/kehittänyt sen itse ilman ulkopuolista apua. Mielipiteita, korjauksia, mitä vain???

Tuo on jako, ei ohjelma. Ohjelmassa listataan liikkeet ja sarjat. Perus 2-jakoinen yläkroppa/alakroppa -jaolla tuo näyttäisi olevan. Jos haluat siitä ohjelmasta kommenttia niin silloin kannattaa se kirjoittaa myös.

Sorry, väärä termi otsikossa. Huoleni on siis se että saavatko lihakseni tarpeeksi lepoa tuolla treenimäärällä/mahdollistaako se niiden kasvun?

Pidän saliOHJELMASTANI mutta noilta palsoilta voisin toki hakea vähän uusia idiksiä. Kiitos.

Huoleni on siis se että saavatko lihakseni tarpeeksi lepoa tuolla treenimäärällä/mahdollistaako se niiden kasvun?

Vaikea sanoa, kun sitä treenimäärää ei ole kerrottu, mutta tuo jako on kyllä ihan OK ja sillä voi treenata niin että palautuu ja saa tulosta. Sillä on silti mahdollista myös treenata niin, että ei palaudu ja/tai saa tulosta. Enempää ei tosiaan ei voi sanoa kun ei ole hajuakaan mitä sä siellä salilla oikeasti teet ja millaista kehitys on ollut.

Hei oisko kellään aikaa kertoo alottavalle salilla kävijäille treeni ohjelma vinkkejä? Ikä on 17v ja pituus on n.180 ja paino 74kg ois kiva jos sais mahollisimman nopeesti vastauksen :) :puntti:

Hei oisko kellään aikaa kertoo alottavalle salilla kävijäille treeni ohjelma vinkkejä? Ikä on 17v ja pituus on n.180 ja paino 74kg ois kiva jos sais mahollisimman nopeesti vastauksen :) :puntti:

Lue täältä stickyt ja ammenna tietoa. Kaikki on kirjoitettu valmiiksi kun vaan jaksaa etsiä. Työn iloa!

Back
Ylös Bottom