Olen nyt puolisen vuotta käynyt ahkerasti salilla, mutta ajattelin vihdoin ja viimeinen kerätä itseni ja kysästä teiltä onko saliohjelmani oikeanlainen tavotteisiini nähden, mukava jos neuvotte!
Käyn salilla neljä kertaa viikossa ja saliohjelma on simppeli
ma jalat
ti yläkroppa (yläselkä, hauis, rinta ojentaja tms)
ke lepo
to jalat
pe yläkroppa
vklp lepo.
Tavoitteena on pitää rasvaprosentti alhaalla, eli ei ylimääräistä rasvaa ja kasvattaa lihaksia. Aka mahd hyvässä kunnossa fyysisesti.
Alkulämmöt on vajaa 15 min, juoksua ja hiihtoa.
Tiedän syöväni hyvin ja protskut vetäsen naamariin aina reenien jälkeen. Olen kuluneen vuoden aikana tottakai saanutkin lisää lihasta/huomannut kunnon kohentuneen ja ulkopuoliset ovat maininneet että oletpas saanut kokoa.
En silti luota itse ohjelmaani täysin, sillä olen päättänyt/kehittänyt sen itse ilman ulkopuolista apua. Mielipiteita, korjauksia, mitä vain???
Käyn salilla neljä kertaa viikossa ja saliohjelma on simppeli
ma jalat
ti yläkroppa (yläselkä, hauis, rinta ojentaja tms)
ke lepo
to jalat
pe yläkroppa
vklp lepo.
Tavoitteena on pitää rasvaprosentti alhaalla, eli ei ylimääräistä rasvaa ja kasvattaa lihaksia. Aka mahd hyvässä kunnossa fyysisesti.
Alkulämmöt on vajaa 15 min, juoksua ja hiihtoa.
Tiedän syöväni hyvin ja protskut vetäsen naamariin aina reenien jälkeen. Olen kuluneen vuoden aikana tottakai saanutkin lisää lihasta/huomannut kunnon kohentuneen ja ulkopuoliset ovat maininneet että oletpas saanut kokoa.
En silti luota itse ohjelmaani täysin, sillä olen päättänyt/kehittänyt sen itse ilman ulkopuolista apua. Mielipiteita, korjauksia, mitä vain???