Saliohjelma - mielipiteitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
http://www.kimppakaverit.com/filez/saliohjelma.htm
Tuommoisella olen nyt treenaillut. Itsestä tuntuu aikas hyvältä, eräs Satsin mimmi tuon ohjelman mulle teki kun pyysin, kannattaisiko jotain muuttaa? Tuohon päälle olen nyt pyrkinyt lämmittelemään 10min ja lopuksi rivakkaa juoksua 15min. Tämä siis sen takia että saa tuon pienen pömppömahan ja ylimääräiset rasvat kehosta pois jotta lihaksetkin näkyvät, kerran viikossa olisi tarkoitus käydä vielä 60min spinningissä.

162cm/64kg on noi meitsin strategiset mitat :)

Sen verran piti vielä lisätä että palautusjuomana rasvatonta maitoa 2.5dl, protskua + maltoa (ohjeiden mukaan, pari omaa mitallista kumpaistakin).

Ohjelma taitaa muuten olla ihan ok, mutta minkä helvetin takia vatsoille pitää antaa noin paljon rääkkiä. Ei ne vatsat sieltä sen nopeammin näkyviin tule, vaikka niille tekisit mitä Läskit pitäis polttaa päältä. Teet vaikka voimapyörää ja rutistuksia perään, ni et kovin paljoa pysty muuta tekemään vaikka haluaisit. Takareisille voisit lisätä sjmv:n tai sitten selkäpäivälle mave ja parit koukistukset. Selkäpäivän vipunostojen ideaa en ihan ymmärtänyt, mutta sinne voisi lykätä kulmasoudun tangolla tai käsipainolla. Hauiksilta voi jättää todennäköisesti yhden liikkeen pois kokonaan.

Joona sanoi:
Selkäpäivän vipunostojen ideaa en ihan ymmärtänyt, mutta sinne voisi lykätä kulmasoudun tangolla tai käsipainolla.

Olisko kyseessä viparit taakse? Toiset tykkäävät tehdä takaolkapäät selkätreenin yhteydessä.

Hyvä se on! Eikä vatsa treenin määrä ole liikaa! Syy siihen miksi kuntosaliohjaajat painottaa tota keskivartaloa, on se että se on yleensä paikka joka menee ekana rikki. Rikki mennyt alaselkä=ei treeniä=motivaati laskee=vittuuntunut asiakas=menetetty asiakas

Itse asiassa toi vatsatreeni on hyvä ja kattava. Tulee myös syvät vatsalihakset mukaan. Suosittelen et jatkat tolla ohjelmalla ja ohjaajan opastuksella. Rupea sitten vasta tekemään omia muutoksia kunnes koet itse myös ymmärtävän treeniä ja kroppaasi.

Viparit nähtävästi on taakse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom