Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olet oikeassa osittain.Hiusverisuonisto kehittyy kyllä noissa pidemmissä jumpissa, mutta niitä voi nylkytellä ihan oman painon liikkeillä. Ja aivan turha lähteä mitään pikavoimaa vääntämään jos ei tekniikka ole kunnossa. Eli ihan rauhallisilla 3-5:n toiston sarjoilla hakien. En väittänyt, että niissä pitäisi mitkään isot painot ollakkaan, mutta pidemmissä sarjoissa alkaa puskea maitohappoa, joka tekee teknisesti puhtaat suoritukset hyvin vaikeiksi. Siksi lyhyempiä.
itse kokeilin 13 vuotiaana koulun liikunta tunnilla penkkiä meni 45kg.silloin olin 7luokalla ja en aloittanut vielä nostelua kun 9luokalla ja silloin penkistä nousi 60kg ilman harjoittelua, eli vaikka aloitat nyt niin se ei takaa että kehittyisit sen nopeampaa kuin olisit nostelematta. itse liikuin vaan paljon jalkapalloa ja lyhyitä matkoja joissa olen ollut aina parempi kuin pitkissä.Kävin tänään salilla ja nostin 5x 20kg , 5x 18 kg ja 1x 25kg. Kiertoliikkeitä ja puntin nostoa, huomenna käyn kentällä, harjoittelemassa tekniikkaa ynm...
olet oikeassa osittain.
Voi olla muuten vaikeeta tehdä penkissä kovin pitkää sarjaa tuolla maksimilla. Kannattaa :Eli olen 12-vuotias poika, joka aloittaa Keihäänheiton olisiko kellään mitään saliohjelmaa? Penkistä nousee 25kg. Ja jos voisi kertoa vinkkejä.