Saliohjelma Gain Fitnessillä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,
Olen kokeillut saliohjelman teko a Gain Fitnessin (http://gainfitness.com/). Osaako joku kokeneempi sanoa, onko tuolla aplikaatiolla tehdyt ohjelmat hyviä? Omasta mielestäni vaikuttaisi ihan ok:lta, ainakin kun hiukan tuunaa mieleisekseen vielä.

Voithan kokeilla, tuskin siinä mitään häviää. Joka ohjelmassa on omat hyvät ja huonot puolensa, ajan mittaan soveltamalla ja järjen mukana pitämällä, ei homman pitäisi olla vaikeaa.

Jos on yhtä laadukas kuin tuo rasvaprosenttilaskuri kyseisellä sivulla niin heittäisin vesilintua sillä... Vyötärön ja painon perusteella antaa suoraan prosentit, anna mun kaikki kestää :lol2:

Tuolla Quick Workout funktiolla taas tulee ihan käsittämättömiä ohjelmia jos pistää tavoitteeksi lihasten kasvattamisen.

ps. 2% rasvat, yeah right!

Periaatteessahan nuo järjestelmät toimii "samalla tavalla" kuin esim. kuntosaliohjaaja. Eli on tiedossa mitä lihasryhmiä harjotellaan ja järjestelmä antaa sulle liikkeet niiden lihasryhmien harjoitteluun. Ongelmana tollasessa on tietty se että se järjestelmä ei tiedä sun erityistoiveita, tavotteita, mahdollisia erityistarpeita (lihasepätasapainon korjaaminen, tiettyjen liikkeiden sopivuus juuri kyseiselle henkilölle) joten ohjelmien tuunaaminen on loppupeleissä se mitä joudut tekemään kaikista eniten.

Liikepankkinahan tollanen on ihan hyvä, jos haluat esim. vaihtelua, tuolta löytyy vaihtoehtosia liikkeitä kaikille lihasryhmille mikäli oma liikepankki ei ole tarpeeksi laaja. En mä välttämättä kellekään alottelijalle tuollasta suosittelis mutta liikepankkikäyttöön varmaan ihan toimiva(?). Ongelmahan tuossa on se että toi järjestelmä ei tule sun mukaan salille kertomaan jos teet tekniikat väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom