- Ikä
- 38
Eli tässä on treenattu noin 4kk liikunnanopettajan tekemällä saliohjelmalla, nyt olisi tarkoitus kehittää itselle sopiva ohjelma. Miken 2x6 penkki/kapee penkki systeemistä on nytten muutaman viikon kokemus ja hyvin on toiminut. Ohjelmalla jota olen käyttäny on päässyt käymään niin että ojentajista on kehittynyt vahvemmat kuin hauikset joten hauis liikkeet tulisi ainakin katsoa kuntoon. Käyn aika pienellä salilla joten liikkeet ihan kaikkia laitteita ei ole, ja jalkalaitteita varskin tosi vähän. Muutenkin epäilyttää että onko lihasryhmien paikat ihan jees ohjelmassa ja järjestys.. Eli tämmöistä kaavailin tuon entisen ohjelman pohjalta, nyt tarvittaisiin neuvoja ja mielipiteitä ja apua:
Maanantai(Rinta + selkä):
Penkkipunnerrus 2x6 3-5min palautus
Vinopenkkipunnerrus 3x6
Vipunostot maaten / Ristikkäis talja 3x10 (joka toinen viikko eri liike)
(Dipit)?
Leuat (3x8-**)
Kulmasoutu tanko/käsip (3x8-10)
Rullaus + Muut vatsalihasliikeet..
Keskiviikko (Jalat):
Prässi 3x8
Etureidet 3x8-10
Takareidet maaten 3x 8-10
Kyljet alaselkä penkissä
Alaselkä
+Vatsalihasliikeet
Perjantai (Olat ja kädet)
Pystypunnerus tangolla 3x8
Pystysoutu 3x8
Kapeapenkki 2x6 3-5min palautus
Ranskalainenpunnerus 3x8
(Lattiapenkki 3x10)??
Hauis tangolla siinä "hauispenkissä" oisko oikeelta nimeltä smith? 3x8 isot painot
Hauis käsipainoilla vinopenkis / Hauis hammer 3x10 (joka toinen viikko eri liike)
Rutistukset + vatsalihasliikkeet
Eka ohjelma mitä itse olen tehnyt, voi olla että on vielä enemmän pielessä kuin liikunnanopettajan versio, mutta lihas ryhmä/päivä jaottelu on pysynyt samana kuin siinä ohjelmassa. Liikkeet on valittu sillä perusteella mitä salilla pystyy/osaan tehdä, voi toki ehdottaa muitakin?
Kiitos jo etukäteen...
Maanantai(Rinta + selkä):
Penkkipunnerrus 2x6 3-5min palautus
Vinopenkkipunnerrus 3x6
Vipunostot maaten / Ristikkäis talja 3x10 (joka toinen viikko eri liike)
(Dipit)?
Leuat (3x8-**)
Kulmasoutu tanko/käsip (3x8-10)
Rullaus + Muut vatsalihasliikeet..
Keskiviikko (Jalat):
Prässi 3x8
Etureidet 3x8-10
Takareidet maaten 3x 8-10
Kyljet alaselkä penkissä
Alaselkä
+Vatsalihasliikeet
Perjantai (Olat ja kädet)
Pystypunnerus tangolla 3x8
Pystysoutu 3x8
Kapeapenkki 2x6 3-5min palautus
Ranskalainenpunnerus 3x8
(Lattiapenkki 3x10)??
Hauis tangolla siinä "hauispenkissä" oisko oikeelta nimeltä smith? 3x8 isot painot
Hauis käsipainoilla vinopenkis / Hauis hammer 3x10 (joka toinen viikko eri liike)
Rutistukset + vatsalihasliikkeet
Eka ohjelma mitä itse olen tehnyt, voi olla että on vielä enemmän pielessä kuin liikunnanopettajan versio, mutta lihas ryhmä/päivä jaottelu on pysynyt samana kuin siinä ohjelmassa. Liikkeet on valittu sillä perusteella mitä salilla pystyy/osaan tehdä, voi toki ehdottaa muitakin?
Kiitos jo etukäteen...