Salimusaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aapeli99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viimeviikolla oli avoimienovian päivän salilla ja joku oli pistänyt sävelradion soimaan, oli tarkotus tehdä pitkä linkki aerobista, mutta vitutti koko ajatus ja jalatkin paskana jalkareenistä, jaksoin vartin polkea ja kuunnella jotain vitun ikivihreitä ja sitten keitti ja lähin saunomaan...pikkusen annoin palautetta siitä sävelradiosta lähtiessä...nyt löyty musa joka pilaa mun treenit!!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Musasta,

Jumalauta, mun sali vetää pohjat! Sielä soi Radio NOVA, ja sieltähän tulee tunnetusti ihan täyttä :kakka: .
Koita siinä treenata ku radiosta tulee jotain iesuksen Anssi Kelaa :zzzz: . No toisaalta se suunnaton viha saliohjaajaa kohtaan nostaa agret pintaan ja taas nousee rauta, pitää kääntää negatiivinen positiiviseksi.

Pitää varmaan hommata sellanen kevyt usb-muisti mikä toimiin samalla mp3-soittimena, se olis kätevä salilla, eikä maksaiskaan ihan järettömiä.

Totta, tuo Nova on aivan kauhea! Siellä soi koko ajan samat, huippuärsyttävät kipaleet! :curs: No, tuo Hollolan Sporttikeidas nyt on muutenkin mikä on...

:offtopic: Minkä takia muuten en saa avataria laitettua? Saavatko sen tällä foorumilla vain "edistyneemmät" käyttäjät?

Salilla soi yleensä suomipoppi. Ei siinä muuten kauhiasti oo vikaa muttakun sieltä tulee yleensä kesken parhaan sarjan se Samulin "Mun kyrvällä on kypärä" biisi, nii huvittais vaan lähteä himaan pötköttämään.

CiioN sanoi:
Kyllä kaikista radiokanavista paras on YleX. :worship:

Se on paras, mutta sieltäkin tulee 95% paskaa. Ainoa tilanne milloin kuuntelen radiota vapaaehtoisesti on sunnuntainen metalliliitto klo 19-21.

Salilla treenaaminen on kyllä oikeasti vittumaista puuhaa, kun aina vaan soi taustalla nova :curs:. Sieltä en ole kuullut yhtään oikeasti hyvää kipaletta. On mahdotonta saada kunnon aggressiota päälle treeniin jonku v***n petri munckin tahdissa.

Levylle on poltettu:
Rammsteinia
Timo Rautiaista ja
Kotiteollisuutta.
Ei siellä mitää Gimmeliä viitti joka kerta radiosta kuunnella.. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kokeilkaa pojat TikTakkia! :) Itselläni saa aikaan sellaset tuhinat ettei paremmasta väliä! Hyvän treenin taas tappaa se v***n Radio Nova, tai yleensäkin sellanen kanava, missä on puolet ärsyttäviä mainoksia.... :curs:

Kumma kyllä, en koskaan sarjojen aikana huomaa jos taustalla soi jotain. Tauolla siihen ehkä vähän kiinnittää huomiota, ja sinänsä huono treenimusa ei varsinaisesti ole haitannut, mutta tietysti hyvä (=metalli) on kyllä fiilistä nostanut.

Kyllä se menee tuo salimusiikki seuraavien bändien puolelle:

-Manowar
-Metallica
-Iron Maiden
-Dope
-Disturbed
-Staind
-Kotiteollisuus
-Zakk Wylde
-Black Sabbath
-T. Rautiainen ja trio Niskalaukaus

jne,jne...

Musiikin kuuntelu on vain niin ...vetin tunne/olotilasta riippuvaista.
Välillä tekee mieli kuunnella Sibeliuksen Finlandiaa,joskus trancea, tai teknopoppia ja joskus tulee niin uskomaton hinku jotain raskaampaa,tai progressiivisempaa ja aggressiivisempaa kohtaan.

Hyvin valittua suomalaista musiikkiakin jaksaa kuunnella,
kun vain valitsee kuunneltavat biisinsä oikein.
Hyvä esim. Leevi & Leavings ja Eppu Normaali.
Itselläni punttislevyille eksyy kovin useasti samoja biisejä,kuin sattuman kaupalla.
Yksi tällainen kappale on Zakk Wylden "Storonger than Death"-levyltä : Just Killing Time
Kuunnellaan sitä mitä itse halutaan ja lujaa,mutta hiljaisuuskaan ei ole aina välttämättä pahasta.

Itse toivoisin kuulevani treeneissä Korn:in tuotantoa mut ei,meillä soi Kiss FM joka viikko. Joskus olen jotain raskaampaa salille vienyt mutta eipä sen kauaa ole annettu soida. No ei muuta kuin ostamaan kannettavaa MP3-soitinta,sillähän siitä selviää.

Velcra, Guano apes, limp bizkit on mun valinta. Hamri vaan et yleesä salilla soi se saatanan sama rammsteinin levy, ja jos menet vaihtamaan ni jengi katto heti et mitä helvettiä. :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom