Salimusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tuossa mieleen asiasta eräästä että kuinka helvetissä nuo salit soittaa tavallisia radiokanavia reenitiloissa. Meinaan, kuka oikeasti väittää viihtyvänsä reenatessaan kun joka puolelta puskee britney spearsin uusinta.
Tokihan kaikki saa, jos on halua ja rahaa ostaa walkmanit mutta onko se todella liian haaste hyvälle salille hommata sinne kunnon musiikkia.
Ei tarvitsisi olla mitään tiettyä musaa pelkästään mutta soittaahan esim. vaatekaupat kuten Leather Heaven omia levyjään liikkeessä. Kuitenkin iskevät biisit esim. Scooterilta tai Rammsteiniltä tms. kyllä toimisi ihan hienosti.
"Jos mulla olis oma sali niin kyllä mää ainakin..."
Helppohan se on vierestä haukkua mutta tulipa mieleen.
Ite ainakin tykkäisin enemmän. Tuo radioNRJ onkin ainoa syy miksen aina viihdy salilla. Täytyis ottaa mukaan ne stereot.

Mitä on se mainitsemasi "kunnon musiikki"? Sinun kunnon musiikkisi lienee aika kaukana minun kunnon musiikistani.

Minua vituttaa duunin salilla kun vaihdetaan kysymättä radiolta CD:lle, ja luukutetaan aivot pysäyttävällä volyymilla jotain jonninjoutavaa metallia tai heavyä.

Jos ei hiljaisuus, tai vaihtoehtoisesti hittikanavien suoltama jokaiselle valmiiksi pureskeltu idioottipoppi hiljaisena taustamusiikkina kelpaa, niin ostaa sitten ne walkmanit.

"sarah o'conner - from sarah with love" tappaa takuu varmasti viimeisetkin treenihalut. :D ei niissä radiokanavissa muuta olekkaan kuin vikaa.

No toi on kyllä kieltämättä paha.

Mutta juurihan mainostetaan CD-levyä/soitinta jolle saa tietokoneelta 10 tuntia musiikkia. Saa sellaista musiikkia kuin itse haluaa, yhdellä levyllä pärjää muutamat treenit.

musiikista

Aivan käsittämättömiä ihmiset ovat musiikkinsa suhteen ja varsinkin salimusiikin. Luulisi raudan liikkuvat jos sterkoissa orkesteroisi vaikkas cannibal corpse, bolt thrower, morbid angel, hate eternal, impaled nazarene, rotten sound tai vastaava.

Toisaalta minkäs teet kun kaupallisuus ja humppaheikit ovat kansoittaneet maamme. Mitä raskaammin ja ajoittain ehkä nopeamminkin sen parempi. Kuolema pop-musiikille!

:D

Re: musiikista

Olen samaa mieltä rottenin kanssa, käsittämätöntä että ihmiset tulevat salille ja kuuntelevat mitä sattuu, esim. cannibal corpsea, bolt throweria, morbid angelia, hate eternalia, impaled nazarenea, rotten soundia tai vastaavaa.

:rolleyes:

Re: Re: musiikista

Originally posted by fish
Olen samaa mieltä rottenin kanssa, käsittämätöntä että ihmiset tulevat salille ja kuuntelevat mitä sattuu, esim. cannibal corpsea, bolt throweria, morbid angelia, hate eternalia, impaled nazarenea, rotten soundia tai vastaavaa.

Salilla soi yleensä aina joku radiokanava, eikä tuo minua ainakaan haittaa kun en sinne ole sitä musaa mennyt kuuntelemaankaan :p

Eli kyllä se treeni sujuu ilman sitä "omaa" musaakin ihan hyvin, ehkä sillä voisi hiukan saada viimeistä potkua mutta kyllä siinä musat unohtuu kun muutenkin vääntää naama punaisena :D

Joskus aiemminkin vastasin musathreadiin. Eli en kuuntele musiikkia treenatessa. Syy: tuttu, hyvä ja tarttuva kappale alkaa soida päässä ja aiheuttaa keskittymisen herpaantumista kesken sarjan.

Tosin ennen treeniä saatan jotain tykitystä kuunnella, jotta saa fiilarit korkealle, mutten melkein koskaan treenin aikana.

Originally posted by PainGain
Kuitenkin iskevät biisit Scooterilta..

:lol2: et kai ole tosissas?:urjo: Acceptia sen olla pitää ...KELE!:D Ja myös DMX:llä on hyvää musaa(Taten Davelta opittua)..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Originally posted by fish

Veit sanat suustani, en ymmärrä miten joku kuuntelee tuollaisia... :D

Originally posted by rotting man
Aivan käsittämättömiä ihmiset ovat musiikkinsa suhteen ja varsinkin salimusiikin. Luulisi raudan liikkuvat jos sterkoissa orkesteroisi vaikkas cannibal corpse, bolt thrower, morbid angel, hate eternal, impaled nazarene, rotten sound tai vastaava.

Toisaalta minkäs teet kun kaupallisuus ja humppaheikit ovat kansoittaneet maamme. Mitä raskaammin ja ajoittain ehkä nopeamminkin sen parempi. Kuolema pop-musiikille!

Pakko lisätä että saman tyyllilajin hyviä biisejä on myös kaupallisemmalla osastolla, tosin menee vähän kikkeliheviks, mutta kumminkin. Joka tapauksessa mä ainakin viihtyisin salilla jos musiikki olisi jotain edellämainitun (quoten) kaltaista.
:kippis1:

Nightwish on hyvää treenimusaa. Toisella salilla jossa käyn on aina päällä joku vitun yle paska fm, mutta ei se silti oon treenejä pilannu.

Originally posted by rotting man
cannibal corpse, bolt thrower, morbid angel, hate eternal, impaled nazarene, rotten sound

Noh kertokaa nyt joku, mitä nää oikein on? Jotain Pokemoneja vai?!? Voiks pokemoneja kuunnella :confused:

Ei ne britneyspearsit ole mitään verrattuna näihin radio mafian ohjelmiin tyyliin leila & annukka yms. Kun tuota paskaa alkaa kesken sarjan tulemaan radiosta niin haluaa oikeasti tappaa jonkun.

Originally posted by Danger
Noh kertokaa nyt joku, mitä nää oikein on? Jotain Pokemoneja vai?!? Voiks pokemoneja kuunnella :confused:

Ei kyllä sä oot nyt hakoteillä danger,kahden pojan isänä mä oon melkein varma että noi on kyllä digimoneja.lol

Re: Re: Re: musiikista

Originally posted by mikajava
Ei kyllä sä oot nyt hakoteillä danger,kahden pojan isänä mä oon melkein varma että noi on kyllä digimoneja.lol

Thänks :D Mä kun en näistä nykyajan hömpötyksistä ole oikein perillä...

Musiikista vielä sen verran, että siinä on tarpeeksi kun salilla tulee joskus AC/DC:n Thunderstruck.. auttaa sietämään ketsuppilauluja n. parin viikon verran :kippis1:

Mä kuulun kyl niihin et jos radiopaska soi ni laitan oman levyn sisään. Sillä suomesta ei ainakaan löydy yhtään kuunneltavaa radiokanavaa!

Back
Ylös Bottom