salille....

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
mitäs luulette et pääsiskö ens vuoden alusta jo salille meikäläinen ku täytän ens kesä kuussa 15? miten ootte ite päässy?

ei siellä mitään portsareita ole eikä tarvii papereita näytellä, siinä vaiheessa kun päätät lähteä sinne niin olet tarpeeksi vanha.

ai ku kiva :) saan siis ostettuu kortin sinne? :):) mä oon luullu et mut heitetää ulos :)

Se ihan riippuu salista että millaset rajoitukset siellä on. Joillekin saleille on ikäraja tosiaan tuo 15 mutta aika monelle salille pääsee kyllä alle 15-vuotiaatkin vanhempien suostumuksella.

Ja joillakin klubisaleilla tarttee alle 18 vuotiaat vanhemman suostumuksen. Mutta monella salilla ei mitään ikärajaa ole, tai ainakin 15 vuotiaat pääsee helposti treenaamaan.

Kyllä kait kunnan saleille pääsee vaikka 10-vuotiaana? Ainakin Ouluhallissa on yksinään tosi useasti semmosia 10-13-vuotiaita ilman mitään aikuista. Oishan se tyhmää olla päästämättä, mutta jos käyttäytyä eivät osaa, niin sitten vaan ulos.

Doggoned sanoi:
Kyllä kait kunnan saleille pääsee vaikka 10-vuotiaana? Ainakin Ouluhallissa on yksinään tosi useasti semmosia 10-13-vuotiaita ilman mitään aikuista. Oishan se tyhmää olla päästämättä, mutta jos käyttäytyä eivät osaa, niin sitten vaan ulos.

Näinhän se taitaa olla, eipä itsekään vanhoja oltu kun ekan kerran käytiin Porin urheilutalolla punttien kanssa touhuamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hölkkääjä sanoi:
ai ku kiva :) saan siis ostettuu kortin sinne? :):) mä oon luullu et mut heitetää ulos :)
Eihän ne sinua ulos heitä, paitsi ellet ole maksanut jäsenyysmaksuasi..:hyper:

Minä asun tällaisella pienellä paikkakunnalla ja nuorimmat salilla kävijät on ollu 13-vuotiaita. Niiden ei kyllä välttämättä tarvitsisi antaa käydä, koska suunnistavat suoraan penkkiin tai jalkaprässiin, joihin sitten isketään ehdottomat maksimipainot... että semmosta.

Itse aloitin käymään 15-vuotiaana. Varmaan jossain Etelä-Suomessa seurataan tarkemmin, mutta ihme on jos ei sinun rahasi kelpaa salille, heh

no vantaalla mä asun mut eiköhän ne sinne päästä :) ku ei oo kyse ku muutamast kuukaudesta

tuskin ne edes kysyy. tosi monella salilla vaan on lappu jossakin ovessa että "alle X-vuotiaat ovat salilla vanhempiensa vastuulla" ja kun menet salille olet tiedostanut asian ja vapauttanut salin vastuusta mikäli sinulle tapahtuu jotakin. näin ainakin joskus 10vuotta sitten kun olin pikkupoikana city-gymillä laskemassa liukumäkeä roomalaisessa penkissä. :D

okei :D no oots sä minkä ikäne? 14 säki? tai siis 10 v sit laskit liku mäkee

Hah.. ei ne tääl Espoos ainakaa myyny kaupungin saleille mulle korttii(oon 15) sano vaa et 16v on se ikäraja eikä siitä saanu kuulemma yhtään juostaa. Nii oli sit pakko mennä yksityiselle mikä tuli tietysti vähä kaliimmaks

se kaupungin kortti olis ollu opiskelioilta 35e 6kk, mut yksityiselle joutu pulittaa oliks se 65e 3kk + 10 jäsenmaksu ja me saatii viel jokkuealennus oikee hinta ois olli jotai 80+10.

Suositut

Back
Ylös Bottom