Salillakäymisen logistiikka

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Näin kesällä se on elämä heleppoa:

Verkkarit ja reenipaita päälle, vibramit jalkaan, salille, sarjat pois alta ja takas kotia. Repun otan jossa on kuminauha, magnesiumia ja vesipullo.

En ole koskaan nähnyt kenenkään naisen käyvän suihkussa mun lähisalilla ;) Itsekin heitän treenivaatteiden päälle tarvittaessa tuulihousua ja fleeceä tms ja fillaroin kotiin suihkuun. Helppoa. Ei tarvitse kuljettaa mukana kuin kenkiä, vesipulloa ja lukkoa. Kun on vain kolme asiaa muistettavana niin mitään ei unohdu.

Jos taas aikomuksena on käydä salilla suihkussa, niin yleensä aina unohtuu jotain.. vähintäänkin dödö tai puhtaat sukat.

Noh leppävaaran elixiassa naiset haisee hielle lähtiessä ja jättää palautetta seinälle että "voisiko osan salista pimentää missä on crossarit ja matot kun miehet kyttää."

Noh leppävaaran elixiassa naiset haisee hielle lähtiessä ja jättää palautetta seinälle että "voisiko osan salista pimentää missä on crossarit ja matot kun miehet kyttää."

Aika kurjia naisia ovat. Ehkä seinäpalaute vähenee jos lopetat neitosten haistelun?

Itsekin joskus aikoinaan kävin kyseisellä salilla ja jos piti Sellon läpi poistua, niin kävin kyllä suihkussa. Ei sitä nyt julkisilla paikoilla kehtaa punanaamaisena ja hikisenä liikkua.

Hyvin helppoa: Kengät, vaihto t-paita, sukat, bokserit sekä housut messiin. Myös palkkari, pyyhe ja vesipullo. Ja sitten eikun menoksi. :)

E: dödö unohtu

Aika kurjia naisia ovat. Ehkä seinäpalaute vähenee jos lopetat neitosten haistelun?

Itsekin joskus aikoinaan kävin kyseisellä salilla ja jos piti Sellon läpi poistua, niin kävin kyllä suihkussa. Ei sitä nyt julkisilla paikoilla kehtaa punanaamaisena ja hikisenä liikkua.

Hehe, mä olen sitä mieltä että jos on ruma niin turha luulla että tuijotetaan ja jos on hyvän näköinen niin eikös siitä pitäisi huomiosta pitäisi olla tyytyväinen. Niin ja minä EN ole se tuijottelija =D

Myönnän olevani ehkä vähän ällö ihminen, mutta näin kesäisin mä kuljen töissä ja salilla samoissa retuissa. Meidän labrassa kun on kesällä ihan saatanan kuuma, eli mitään shortseja ja t-paitaa kummempaa ei viitsi laittaa päälle. Ja labratakkihan ne vaatteet peittää joka tapauksessa... Duunin jälkeen suoraan salille (valmiiksi hikisenä) ja salilta kotiin suihkuun. Vaatteet lentää pyykkiin yhden käyttökerran jälkeen, kävin sitten duunin jälkeen salilla tai en. Lounaan ja palkkarijauheet pakkaan aamulla kahvinjuonnin oheistoimintana, ja apuvälineet (remmit, polvisiteet yms.) yleensä lojuvat kassin pohjalla jo valmiiksi (tai ovat kassin päällä kuivumassa, joten ne on helppo kaapata mukaan aamulla). Sheikkerin pesu illalla on melkein ainoa asia, mikä saattaa unohtua, ja sen seurauksena aamurutiinit meneekin sitten ihan vituiksi.

Mulla on tapana pukea salikamppeet valmiiksi kotona päälle ja tulla salilta sitten kotiin suihkuun. En jaksa roudata pyyhkeitä sun muuta roinaa mukana. Jos pyöräilen tai lenkkeilen salimatkat niin vielä vähemmän järkeä käydä salilla suihkussa. Auton penkki ei oo koskaan valittanu, että haisen pahalta, mutta kotona mies joskus mainitsee. Jos menen salilta jonnekin ihmisten ilmoille, niin pakkaan kiltisti pyyhkeen ja vaihtovaatteet mukaan ja suihkuttelen siellä salilla. Silloinkin laitan salikamppeet valmiiksi päälle. Mulla on repun yhdessä taskussa aina sampoo, dödö, hiusharja ja kosteusvoide. Muuta kosmetiikkaa ei tarvi. Mitään vetoremmejä tai muuta en oo koskaan käyttäny, joten niiden kans ei oo ongelmaa. Vesipullo meinaa helposti unohtua, kun tykkään laittaa sen yöksi aina kuivumaan. Muuten sinne kyllä kasvaa jotain hometta pohjalle aika äkkiä. Kenkiäkään en jätä yöksi reppuun kun haluan, että ne kuivuu välissä kunnolla.

Mullakin on salipaita ja sukat valmiina päällä mentäessä. Sitten suihku+saunan jälkeen kaikki puhtaat päälle ja hieman hyvää tuoksua. On raikas, vahva ja itsevarma olo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sali 2min päässä, joten treenikamat päälle himassa, kävely salille, treenit ja sitten takaisin. Laukussa on messissä vain kengät.

Jahas, Miken voi siis bongata myös gaspit jalassa..
Kerran oon nähny kun kävelet normi kuteissa kadulla kuin mikäkin asfalttiviidakon tarzan, talutit jotain megmassiivista koiraa samalla, jota luulin aluksi myös leijonaksi..
Vierelläsi keimaili Jane.. :spruut:

Mulla ei ole ikinä mitään salikamoja valmiina missään laukussa, joten etsin niitä sitten aina ympäri kämppää ennenkun pääsen lähtemään. En vaan osaa pakata mitään valmiiksi etukäteen. Tästä syystä aika usein vähintään juomapullo unohtuu :D Ainoastaan lukko on mukana aina.
Enkä käy ikinä salilla suihkussa, ellen sitten ole menossa suoraan koululle tms. Mä en ymmärrä miksi pitäisi käydä salilla jo suihkussa jos kuitenkin on suoraan kotiin sieltä matkalla? Etenkin jos pyöräilee matkat, niin johan siinä ehtii hiota uudestaan kun pääsee kotiin asti :) Kyllä mä meen vaan hikisenä salivaatteet päällä kotiin ja suihkuun. Eipähän tarvitse raahata mitään turhia pyyhkeitä, suihkusaippuoita, vaihtovaatteita ym. mukana.

salikamppeet kotona päälle ja kassi mukaan missä on kaikki maholliset vehkeet mitä treeneissä tarvii... salin jälkeen suoraan kotia suihkuun ja ottaan palkkari. treenatessa tykkään pitää hupparia lämmön säilymiseks, ja sitä voi pitää pari kertaa päällä ennen ku heittää pesukoppaan - ku en hikoile muuten ku mavessa ja aerobista tehdessä!
-kassi odotta valmiina 24/7 huoneen nurkassa että millon mennään...

Mulla on salikamoja ja vaatteita muutenki niin paljon, ettei niitä pahemmin tarvi valkkailla tai ettiä.. Siis ellen ettisi aina sitä paitaa mikä korostaa treenattavaksi joutuvaa lihasta salilla! Toi vaatteiden ja etenki T-paitojen sairaalloinen hamstraaminen koituu kohtaloks kun on laiska, eikä viitti joka viikko käydä pyykkaamassa, sitten taas kiroillaan pyykkäypäivänä..

Tästä tuli mieleen että turhan tiukkaa on opetettu että "palkkari vedetään HETI treenin jälkeen". Salille eilen suihkussa jamppa veti toisella kädellä shakerista palkkaria ja toisella saippuoi muniaan.

Tästä tuli mieleen että turhan tiukkaa on opetettu että "palkkari vedetään HETI treenin jälkeen". Salille eilen suihkussa jamppa veti toisella kädellä shakerista palkkaria ja toisella saippuoi muniaan.

Mä oon suihkusta tullessani nähny ku jamppa kävelee vastaan pyyhe toisessa, ja banaani toisessa kädessä... I wonder what.... hmm...

...siinä saa jo olla varovainen kummalla kädellä ravistaa...

Tuota palkkarineuroosia kieltämättä näkee vähän väliä. Itse olen sitä mieltä, että jos se kehittyminen on kiinni siitä muutamasta minuutista joka menee salilta kotiin siirryttäessä, niin sitten teen jo jotain todella väärin. :)

Itse vedän palkkarin himassa about tunnin sisällä kun viimeinen liike on tehty. Välissä siis suihku+sauna ja autolla kotiin siirtyminen.

Samoilla linjoilla mennään rahin kanssa. Mä en enää viitsi edes ottaa palkkaria mukaan salille, vaan (jos juon) niin kotona sitten sekoittelen ja naamariin.
edit. niin ja välissä matka salilta kotiin pyörällä + venyttelyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom