Salilla käynti ennen aamupalaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Jeremysika

Banned
miettynyt tota onko mitään järkeä ?

normisti teen näin: herään 10 aikaa syön ja venaan joku 1-1,5h sit salille..

mutta vaikuttaako se aamupala mitenkään salilla käyntiä ?

6 toistoo 3 kertaa mun ohjelma..

kiitän jo valmiiksi

Riippuu aika paljon ihmisestä ^ Ite iltavuoroissa käyn vetään treenin ennen aamupalaa, tai välillä nappaan jonku hera drinkin siinä ennen.

On tullut aina välillä kokeiltua, mutta aamupalaan olen aika pahasti tottunut. Yleensä treeni on lähtenyt tyhjällä vatsalla ihan mahdottoman hyvin käyntiin olon ollessa kevyt ja vireä, mutta loppupuolella (60min paikkeilla) on ilmeentynyt kovaa kuvotusta ja voimattomuutta. Sen sijaan ehrmanni vatsassa olo on oikein hyvä treenin jälkeenkin.

Ehkä juuri tuossa vaiheessa lähtisi rasva palamaan? Ja sitten palkkarit päälle, jolloin anabolia & afterburn käyntiin? Suosittelen jopa tapauksessa kokeilemaan.

Mulla on toiminut ainakin hyvin lyhyt treeni (noin 40min) aamuisin tyhjällä vatsalla. Veikkaan että kovin pitkään treeniin ei kyllä energia riittäiskään ilman aamiaista.

Minä tykkään tyhjällä mahalla treenaamisesta, eli siihen melko varmasti tottuu jokainen joka viitsii kokeilla (itsellä totuttelu kesti viikon verran). Ainoat "kalorit" tulevat BCAAsta 5-15 min. ennen treeniä, muuten juon pelkät aamukahvit ja paljon vettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom