Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

huvitti se kun työkaveri liittyi sali-aiheiseen keskusteluumme, ilmoittamalla täysin vakavasti tekevänsä fyysisesti raskasta työtä(painavin esine tyyliin jakkara jonka joutunut nostamaan :D). ja kuinka 12-pack kaljaa molemmissa käsissä painaa useamman 10 kiloa(0,33x24=7,92 kg eli päälle 3kg per käsi) ja on näin ollen kovakin suoritus. Ja täysin vakavissaan siis, ei vitsillä kuten voisi äkkiseltään olettaa.

Otetaan vielä pullojen paino huomioon. Nopea googletus kertoi olutpullon painavan 0,175 kiloa, eli 24 semmoista olisi 4,2 kg. Tuleehan tuosta yhteensä hurjat 6 kg per käsi.

Ei ehkä komediaa, mutta hauska kuitenkin. Nimittäin eilen kun menin salille, niin siellä joku jamppa käveli juoksumatolla rinkka selässä. Varmaan treenasi inttiä tai vaellusreissua varten.

Mut ei siinä mitään, piristi ainakin mun päivää.

Siinä ollaankin ihmeissään jos noi varmistin raudat pettäisi. :D

Itteä pelottaa enemmän, josko toi toinen painotappi katkeaisi juuresta (taitaa kylläkin olla yhtenäinen prässin puolelta toiselle), ja prässiä ei olisi pultattu kiinni... D

Mä oon varmaan jo luonnonoikku, kun oon pieni nainen ja kannan kahta täyttä kaljakoppaa päällekkäin :D :D :D

normal_tosimies2.webp

Back
Ylös Bottom