Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Offtopic: Sen verran pitää tietää, että Cosmosta saa hyvi vinkkejä ja siinä on hyviä neuvoje puoliheterometroseksuaalimiehille, mille myskiselle häränhielle pitää kulloinkin haista. Ja vielä kun siihen lisää naisten kertomukset miten se litoris löyettää niin siinäpä teinipojille täyttä kympin matskua kuntopyöräilyyn tai paskalla käyntiin. Pitäis jo tossa vaiheessa kuulua yleissivistykseen.

Eräs perushoikka, mutta treenaamaton (laihaläski) nainen ahersi salilla elmukelmut käärittynä reisien ja vatsan ympärille. Pukkarissa huomasin, kun neiti näitä - nähtävästi 'paikalliseen rasvanpolttoon' suunnattuja - aseita purki pois yltään. :D

Muutama viikko sitten salillemme oli ilmestynyt noin 20-25v poika joka oli mitä ilmeisimmin ekaa kertaa salilla. Eihän siinä mitään, maasta pitää kaikkien ponnistaa, muttakun.... Tää tapaus oli ensinnäkin niitä toiminnan miehiä eikä juuri neuvoja kysellyt, tärkeätä oli että on toimintaa, oli se sitten järkevää vaiko ei. Mitä ilmeisimmin vaivana oli myös aika raju adhd/vast. koska yhdistettynä ensimmäisen salikerran (turhaan) pätemistarpeeseen, aiheutti se koomisia ja vaarallisiakin tilanteita. Kuntopyörällä lämmitellessä(ehkä minuutti?) tyyppi vaikutti siltä niinkun olisi ollut kokoajan lähdössä jonnekin, ei kestänyt paikallaan niin hetkeekään. Nopean lämmittelyn jälkeen sankarimme aloitti tarmokkaan harjoittelun mitä erilaisimpien laitteiden keran; mitä ilmeisimmin treenin aiheena oli tutustumiskierros koska kussakin laitteessa kestettiin ehkä noin kolmen liikkeen(ei siis sarjan) ajan. Tuohon asti en kiinnittänyt treeniin sen suurempaa huomiota, vaikka kolina ja kilinä olikin aikamoinen. Vasta kun päivän salitutustuja päätti että nyt hän haluaa treenata jalkaprässillä, alkoi hirvittämään.

No, kun tyypillä ei _mitä ilmeisimmin_ ole mitään salitaustaa, niin kävipä hän innolla lastaamaan 50kg kiekkoja laitteeseen pientä urheilusuoritusta varten. Eihän siinä muuten mitään, mutta unohtipa tohinassaan että se 50kg kiekon kyljessä oleva merkintä tarkoittaa että se 50kg kiekko tosiaankin painaa sen verran. Syvä hiljaisuus, se siitä kanssatreenaajiin seurasi kun kiekko kalahtaa lattialle ja odotetaan huutoa. Onneksi kumminkaan ei käynyt mitään.

(tässä välissä kävin estelyistä huolimatta kaapimassa sen kiekon lattialta tangolle kun sen nostaminen lattialta oli treenaajallemme sula mahdottomuus)

Nyt edellisen kiekon nostoponnisteluista valveutuneena treenaajamme päätti että hänpä ottaa nyt kunnon syliotteen tuosta kiekosta ja näinollen tomerasti ja ihan itse nostaa sen kiekon siihen prässiin. Taas seuraa hiljaisuus, ei siitä että kiekko olisi pudonnut, vaan siitä että tuo nostoasento muistutti yläselän osalta lähinnä qasimodoa ja kukaan ei tiennyt että uskaltaako siihen mennä väliin auttamaan. Onneksi kumminkin treenajamme punnersi lopulta tuon kiekon turvallisesti siihen tangolle ja vielä toiset pienemmät siihen seuraksi tiputtamatta niitä maahan -saatika rikkomatta itseään.

Kolme tomeraa liikettä(ei taaskaan sarjaa) ennenkun kukaan ehtii neuvomaan prässin käytössä(oli sen tarpeessa...) ja mies pomppaa pois prässistä. Treeni on nyt valmis, tyytyväisenä suihkuun(painot jätetään tangolle niinkun kaikissa muissakin laitteissa aiemmin).

Oma treeni oli tässä vaiheessa aikalailla loppu ja suuntasinkin muutaman minuutin päästä suihkua ja saunaa kohti. Kummastus oli suuri kun ovet oli auki suihkuun asti ja joku kuului heittelevän saunassa löylyä tyytyväisenä, olisikohan se....? No olihan se, heti siitä pukkarin lattialta alkava vaatevana paljasti syyllisen(kuvittele tähän iloisena vaatteitaan riisuva&heittelevä mies). Samalla vauhdilla suihkun kautta saunaan.

No, eihän siinä muutakun saunaan itsekin, vähän aikaa ehdin siinä istumaan kun kanssatreenaajallemme tuli just semmonen idealamppu-ilme. Samalla sekunnilla tää hyppää lauteilta alas ja menee suihkuun. Väärin. Ei se suihkuun mennyt vaan juo suihkun hanasta, tuli ilmeisesti jano. Kanssatreenaajamme saapuu takasin lauteille ja omalta osalta alkoi nuo löylyt riittämään. Pukkarissa sitten kuuntelen kun kanssatreenaajamme kolistelee saunasta pois ja suurinpiirtein samaa vauhtia salin puolelle pyyhe päällä hyörimään. Toivon että se meni vain vessaan käymään, eikä esim. nostamaan pyyhe päällä niitä prässiin unohtuneita painoja(vessa salin puolella).

Hetken päästä takasin saunomaan. Kyllä se vaatimattomampikin mies haluaa ainakin sen kolme kertaa saunoa salitreenin perään?

Tuon jälkeen tuli tunne että olen nähnyt kaiken, taas hetkeksi.

aiheutin varmaan komediaa itse salilla kun vedin omalle iskälle vatsatreeniä:D
siis teinityttö opastaa isäänsä salilla..:D ainakin joku herra katto huvittuneesti

Eräs perushoikka, mutta treenaamaton (laihaläski) nainen ahersi salilla elmukelmut käärittynä reisien ja vatsan ympärille. Pukkarissa huomasin, kun neiti näitä - nähtävästi 'paikalliseen rasvanpolttoon' suunnattuja - aseita purki pois yltään. :D

Meillä koulun salilla saa kanssa välillä nauraa kun kurdit käärii tota elmukelmua keskivartalon ympärille ja sit hinkataan vatsalihaksia kaikista mahdollisista kulmista tunnin ajan.

Hävettää myöntää, mut mä oon vuosia takaperin tehny juoksulenkkejä elmut vatsan ja reisien ympärillä. Saakelinmoista kahinaa... :D Loppulenkistä ne elmut pilkistikin nilkoista....

Hävettää myöntää, mut mä oon vuosia takaperin tehny juoksulenkkejä elmut vatsan ja reisien ympärillä. Saakelinmoista kahinaa... :D Loppulenkistä ne elmut pilkistikin nilkoista....

No kerro tuliko tuloksia? :D

Tässä eräänä aamuna treenaamassa ollessani eräs salituttu tuli taas kysymään, että mitenkäs ne sinun kisat meni ja jokos ne oli. Minä melkein hieman hermostuin, koska olin mielestäni jo muutaman päivän aikaisemmin kertonut tyypille, että perseelleenhän ne kisat meni. Tästä mainittuani mies kertoi, että täällä käy hänen kaksoisveljensä ja olen ehkä jutellut hänen kanssaan. Perkele, vuosikaudet käyny tuolla salilla ja tuommoinen asia selvisi mulle vasta nyt. Oonkin ihmetelly, että kyllä tuo mies reenaa aivan helvetisti, ihan sama millon meen salille se on aina siellä. Ja että on huono muisti äijällä ku aina kyselee samoja asioita :face:

Tässä eräänä aamuna treenaamassa ollessani eräs salituttu tuli taas kysymään, että mitenkäs ne sinun kisat meni ja jokos ne oli. Minä melkein hieman hermostuin, koska olin mielestäni jo muutaman päivän aikaisemmin kertonut tyypille, että perseelleenhän ne kisat meni. Tästä mainittuani mies kertoi, että täällä käy hänen kaksoisveljensä ja olen ehkä jutellut hänen kanssaan. Perkele, vuosikaudet käyny tuolla salilla ja tuommoinen asia selvisi mulle vasta nyt. Oonkin ihmetelly, että kyllä tuo mies reenaa aivan helvetisti, ihan sama millon meen salille se on aina siellä. Ja että on huono muisti äijällä ku aina kyselee samoja asioita :face:
Hahaha, Noi on loistavia mulla on kaveripiirissä identtiset kaksoset. Itsellekkin selvisi tuo asia sillain että puskin eräässä ruokapaikassa samaan pöytään ja aloin jauhamaan paskaa juurikin tän väärän veljen kanssa, joku 10min kun olin siinä istuskellut ja puhunut niitä näitä alkoi tulla sellainen fiilis että mitäähän helvettiä kun kaveri vaikuttaa olevan ihan pihalla..
SIttenpä hän rohkaistuikin ja mainitsi että niin sinä taidatkin olla XXXXX kaveri.

Tämä tapahtuma tapahtui viikon alussa, mutta siltikin salikomediaa se on.

Itse en vöitä pahemmin missään liikkeessä käytä, koska salin vyöt ovat liian isoja ja en koe tarvetta vyön käytölle. Salille oli kuitenkin hankittu uusi vyö, ilmeisesti jokin naistenkoko, sillä sen verta pieni vyö oli kyseessä. No kuitenkin tämän vyön sain päälleni ja kiinni asti solki viimeisessä reiässä. Tähän asti kaikki oli hyvin, mutta kun vyötä koetin saada pois alkoivat ongelmat. Vyö oli niin tiukalla että solki ei lähtenyt irti, ja paksu tuore nahka ei juurikaan periksi antanut. No tässä vaiheessa haettiin kaverit apuun, mutta ei meinannut lähteä. Sen kummemmin värikynää käyttämättä vähintään 10 minuuttia sitä vyötä ähellettiin ja puhellettiin minun ja parin kaverin toimesta, porukka kyllä kattoi ihmeissään kun kaverit siinä vyötäröllä vääntävät, ilmeet oli kyllä dafug luokkaa..:D Lopulta vyö kuitenkin pois saatiin. Kyllä siinä mielessä kävi että pitääkö se polkea himaan ja voimapihdeillä leikellä uusi vyö ja maksaa salille.. Sitä ei varmaan olisi pokka kestänyt selittää:D

Nimim oman vyön hankin jos vyötä tarvitsen.

Onhan noita kaksosia. Itse treenasin vuosia samalla salilla, missä herra X treenasi myös. Kerran lähdin salilta samaan aikaan mitä herra X. Tämä oli vielä pyyhe päällä pukkarissa. Hyppäsin autoon ja ajoin kaupungille, missä herra X käppäili vaatteet päällä vastaan. Mietin viikon, että mitä helvetin reittiä se on voinut tulla kaupungille niin nopeasti. Salilla sitten joku kertoi, että on myös herra X2. Eivät ole koskaan samaan aikaan salilla.

Kertoillaanpa itekki tämän päiväistä salikomediaa mitä naureskelin mielessäni. 2 arviolta 14-15v teinipoikaa meni jalkaprässiä tekemään. Siinä katselin touhua parin sarjan verran ja tekniikka kusi niin paljon kuin se vaan voi kusta. Ensinnäkin toinen kaveri piti jalkoja eri korkeudella siinä jalkalevyssä eroa oli varmaan n 10cm jalkojen korkeudessa ja toisen jalan kantapää meni jopa yli levyn alareunasta. Olin jo nousemassa ylös ja menossa opastaan kavereita mutta en jaksanutkaan kun huomasin että kyseinen poika alkaa kesken sarjaa lätiseen puhelimeen kaverilleen että "teenpäs tässä sarjaa 70:llä kilolla" tässä vaiheessa tein facepalm eleen ja jatkoin omia juttuja. Liikehän pojilla oli noin 15cm nitkutusta ja jalatkin oli ihan kiinni toisissaan. En tajua miten joku edes keksii tehdä noin kyseisen liikkeen..

Tämän liikkeen jälkeen pojat siirtyivät loogisesti tekemään hauista scotti laitteeseen ja siinäkin liike oli 1/3 vaaditusta liikeradasta. -.- Itsekkään en mikään ammattilainen ole mutta jumalauta pitäis se joku käsitys suoritettavista liikkeistä olla edes.

Lisäksi en ymmärrä näitä ketkä pitää pipoa/lippistä salilla. Eräskin herra pitää lakkia aina silmien päällä puoleksi, ihme että näkee edes eteensä. Myös eräs mimmi nauratti joka kävi kuntopyörällä, soutulaitteella ja crossarilla "kuntoilemassa" kaikilla n. 2min, varmasti helvetin tehokasta.

Keski-ikäiset kaljamahaiset miehet jotka menee ensimmäisenä vatsapenkkiin on kans suuri huvituksen aihe ja tämän jälkee hauista. Onhan näitä juttuja.. :)

Lisäksi en ymmärrä näitä ketkä pitää pipoa/lippistä salilla. Eräskin herra pitää lakkia aina silmien päällä puoleksi, ihme että näkee edes eteensä. Myös eräs mimmi nauratti joka kävi kuntopyörällä, soutulaitteella ja crossarilla "kuntoilemassa" kaikilla n. 2min, varmasti helvetin tehokasta.

shit_hits_the_fan.jpg

Seuraavaks tänne tulee huutaan kaikki kiertoharjoittelijat ja lippispäät.

Eilen taas ähisijä salilla. Äijä uikutti jokaisen toiston yhteydessä ja teki vielä supereita ylä ja alataljassa ja piiiitkää sarjaa. Kyl sitä itekin tulee päästettyä välillä ääniä mut jotain rajaa siihenki touhuun. Nyt ymmärrän miks osa porukasta käyttää kuulokkeita salilla. :wtf:

Itsehän pidän kevyttä pipoa aivan muiden takia,
koska hikoan päästä kuin eläin ja ilman pipoa jättäisin vanan jälkeeni lattialle ja laitteisiin,
anteeksi kun ajattelen kanssatreenaajia ;)

Back
Ylös Bottom