Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Mistä sinä tiedät ettei sillä naisella ole vaikka polvi leikattu muutama viikko sitten ja se sitä kuntouttaa? Vituttaa suoraansanottuna tuommoset tyypit keiden ainoa tavote on tulla sinne salille arvostelemaan muiden treeniä. Ulkokuori voi ja hyvinkin usein pettää... Jos on noin paljon aikaa kyylätä muiden tekemisiä niin onkohan se omakaan tekeminen ihan sataprosenttista..? Ja ajattelinpa tässä muutenkin ite nyt justiin MEIKATA ja sitten lähteä salille päin niin ei näytä variksenpelättimeltä.

Eipä muuta, olen puhunut.

Vieläkö täällä jatkuu tämän pienen asian puiminen? :D Voin vaikka veikata, että ei ole polvileikkausta ollut, mutta en kummiskaan ole satavarma. Ai, että muiden tekemisiä kyylätä? Kyllähän siinä väkisinkin näkee jos salilla on vain minä ja hän. :D Ja seinän päädyssä melkein sen seinän kokoinen peili. Voihan sitä tauolla seinäänkin tuijottaa. :D

Antakaas nyt sen Marjukan jo olla, heittäkää nyt mieluummin jokin oma hauska salikomedia tänne.
Tietää sitten taas muutkin millaista se oikea salikomedia pitää olla.

Joo-o..

Ei tapahtunut salilla, mutta pistetään tänne, koska salijermut asialla:

Elettiin 90-luvun alkupuolta, jolloin n.s. erotiikkaravintolat rantautuivat Suomeen. Koska ajan hermolla on pysyttävä, lähdin eräänä synkkänä keskitalven iltana katsomaan lähistölle avattuun, josko siellä tapaisi mielenkiintoisia ja henkeviä ihmisiä.

Astuessani arasti ravintolasaliin huomasin baaritiskiin nojailemassa salilta vuosien varrella tutuksi tulleen miehen. Mies oli jo yli viidenkymmenen, mutta nosti edelleen miltei parisataa kiloa penkiltä ja oli kaltaisilleni tavallisille salikävijöille eräänlainen esikuva paitsi voimiensa, hyvin kohteliaan ja arvokkaan käytöksensä takia. Hän oli jo hiukan harmaantunut vanhan ajan herrasmiehen perikuva, joka nosti eleettömästi raskaita painoja ja otti esimerkillisesti muut treenaajat huomioon. Nyt hänen ruskeaksi paahtuneilla kasvoillaan loisti riemukas korviin asti ulottuva hymy. Jässikkämäisen ikämiesvoimailijan vierellä seisoi nuorempi kaveri, lähes parimetrinen erittäin bodattu korsto.

Ihmetelin miesten outoa liikehdintää, kunnes yhdistin sen taustamusiikin läpi kuuluvaan perämoottorimaiseen pörinään ja tajusin miesten pierevän tehostamalla toimitusta jalkaa polkemalla ja asiaan kuuluvilla lantion liikkeillä.

Erotiikkabaari osoittautui siis "erotiikkabaariksi", mutta tulipa bongattua kerrassaan uskomaton tuplapieru. Lieneekö lisäravinteilla ollut osuutta asiaan?

Ei tapahtunut salilla, mutta pistetään tänne, koska salijermut asialla:

Elettiin 90-luvun alkupuolta, jolloin n.s. erotiikkaravintolat rantautuivat Suomeen. Koska ajan hermolla on pysyttävä, lähdin eräänä synkkänä keskitalven iltana katsomaan lähistölle avattuun, josko siellä tapaisi mielenkiintoisia ja henkeviä ihmisiä.

Astuessani arasti ravintolasaliin huomasin baaritiskiin nojailemassa salilta vuosien varrella tutuksi tulleen miehen. Mies oli jo yli viidenkymmenen, mutta nosti edelleen miltei parisataa kiloa penkiltä ja oli kaltaisilleni tavallisille salikävijöille eräänlainen esikuva paitsi voimiensa, hyvin kohteliaan ja arvokkaan käytöksensä takia. Hän oli jo hiukan harmaantunut vanhan ajan herrasmiehen perikuva, joka nosti eleettömästi raskaita painoja ja otti esimerkillisesti muut treenaajat huomioon. Nyt hänen ruskeaksi paahtuneilla kasvoillaan loisti riemukas korviin asti ulottuva hymy. Jässikkämäisen ikämiesvoimailijan vierellä seisoi nuorempi kaveri, lähes parimetrinen erittäin bodattu korsto.

Ihmetelin miesten outoa liikehdintää, kunnes yhdistin sen taustamusiikin läpi kuuluvaan perämoottorimaiseen pörinään ja tajusin miesten pierevän tehostamalla toimitusta jalkaa polkemalla ja asiaan kuuluvilla lantion liikkeillä.

Erotiikkabaari osoittautui siis "erotiikkabaariksi", mutta tulipa bongattua kerrassaan uskomaton tuplapieru. Lieneekö lisäravinteilla ollut osuutta asiaan?

Kerava/ Järvenpää?:lol2:

Olin laittamassa ylätaljaan lisää painoa ja horjahdin. Onnistuin sukeltamaan suorilta jaloilta pää edellä hihnoihin ja rautaan, väsyneillä käsillä ei ehtinyt ottaa vastaan. Jonkin aikaa olin pylly pystyssä, naama kiinni laitteessa ennen kuin keräilin itseni. Asento näytti varmaan hieman erikoiselta, ainakin paikalle sattuneiden salikävijöiden ilmeistä päätellen.

Olin laittamassa ylätaljaan lisää painoa ja horjahdin. Onnistuin sukeltamaan suorilta jaloilta pää edellä hihnoihin ja rautaan, väsyneillä käsillä ei ehtinyt ottaa vastaan. Jonkin aikaa olin pylly pystyssä, naama kiinni laitteessa ennen kuin keräilin itseni. Asento näytti varmaan hieman erikoiselta, ainakin paikalle sattuneiden salikävijöiden ilmeistä päätellen.

Olisit vaan huutanu et tää on superMEGAsarja.

Tämä on vähän erikoisempi tapaus.

Olin täyttämässä kiireessä päivän syömisiä kalorilaskurilla. Aloitan aamun yleensä hedelmillä ja sitten jotain proteiinipitoista.

No isolla työpöydällä oli kaksi konetta, pöytäkone ja kannettava. Pöytäkoneessa erään asiakkaan treeni ohjelma valmiina vailla tulostusta, mutta näyttö sammutettuna ettei turhaan kulu kun ei käytetä.

Hakkasin kalorilaskuriin syömisiäni ja ihmettelin, että vaikka kursori oli kalorilaskurin lomakkeella oikeassa kohdassa ei tekstiä tullut, taoin viittuunnuksissani vielä muutaman kerran samaa sanaa sinne, kunnes hoksasin että kannettavan näppiksen sijaan näpyttelinkin pöytäkoneen näppäimistöä.

Ei siinä mitään näppäilin uudestaan tekstit nyt oikealla näppiksellä ja homma rulasi.

Illalla oli asiakas ohjaus salilla, niin teen PT:n hommia, annoin asiakkaalle tärkeän näköisenä uuden treeniohjelman jota tämä alkoi innokkaana tutkimaan, kunnes hetken päästä kysyi hämmästyneenä, että "mitä tämä kohta tarkoittaa".

Ohjelma alkoi näin:

Ohjelma 1.

Työntävat: Rinta, olkapäät, ojentajat kiivi kiivi perkele kfkh ja etureidet

Olisit kylmän viileesti vaan tokassu että "tää on uus erikoistekniikka"

Sellanen lihavahko nuori pt- kortin saanut, sanoo ok kroppaselle miehelle...

"toi dippi on liian rankka, en mäkään saa siinä ku pari, kun oon tällänen satakilonen mörkö!" ja sitten pistää ukon tekemään ämmien ojentajapunnerruksia penkiltä.

Spontaanisti purskahdin nauruun siinä mavettaessani, se oli ihan vahinko olin väsynyt sori, yleensä käyttäydyn.

Olin tekemässä viimeistä mave-sarjaa, ja sitten n. 16 kesäinen teinityttö tiukoissa better bodies trikoissaan tulee tekemään mun taakse jotain askelkyykky-hyppy variaatiota painot niskassa. Helvetillinen kolina ja useemman kerran meinas hypätä mun päälle. Aina välillä kävi tekemässä vähän vatsoja ja sit tuli taas tekemään pari hyppyä ja poseeras persettään. Lisäks vatsojen tekeminen kuulosti siltä, kun ois orgasmin saanu.. Ei uskos että se niin nautinnollista on.

Mä aiheutan ihan itse salikomediaa kun oon onnistuneesti pudottanut tangon useampaan kertaan päähäni ylätaljasta kun kiskaisee tikun irti painopakasta. Ei voi muistaa vielä parin kuhmun ja mustelman jälkeen, että äijien homemade-tanko on vähän raskaamman sorttinen...

No offence mutta nää kotkotukset on HR-puolen kanojen touhuja. Keksitään kaikenlaista hienoa leikkimistä, verrataan haastateltavien tähtimerkkejä ja tehdään powerpoint-esityksiä osaaminen kehittämisestä. Työtehtävistä ei yleensä ole mitään käryä.

Samaan kastiin menee muutenkin duunissa kaikki ylimääräinen paska. Välillä tuntuu, että töissä pitäisi käyttää aikaa kaikkeen ylimääräiseen, eikä siihen mistä meille raha tulee.

Back
Ylös Bottom