Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ehkä ne sit oli miesten mallia , ei tullut katsottua oliko sauma missä kohtaa :D. En vaan tajunnut että samanlaisia better bodies trikoita (joita on joka toisella neidolla) on myös äijille, enkä myöskään ole vielä treenannut tarpeeksi kun en ymmärrä mitä ihmettä niillä trikoilla tekee, kun pumppaa hauiksia. My bad

Meidän salilla on kans tollanen äijä joka haluaa tunkea väliin tekemään sarjaa. Muutaman kerran nähnyt kun kyseinen n.50v äijä kyttää kun junnut tekee haukkaa niin äijä menee koputtelemaan olkapäähän, että voiko tehdä välissä. Sit vedetään kunnon koko kropan heijareilla pitkä sarja ja ilmeisesti kuvitellaan, että on voittanut jonkun kilpailun.
Sama setä sattui kerran tekemään samassa ylätalja laitteessa siinä mun vieressä varmaan kymmenen minsaa ja keksi sitten kysyä yhtäkkiä multa, että eihän mulla ole siinä kesken sarja missä hän teki. Ei yllättäen ollut :D
Kaikenlaisia veijareita....

Kai tämä tänne menee..
Eräs "tuttu" alkoi käymään salilla ja kertoi myös että on alkanut syömään bodiruokaa ja kaivoi kassista:
rainbow-mansikkarahka.jpg

No mutta on siinä sentään nimessä mainittu "rahka" :D. Ootahan ku se kokeen "valaistumisen" ja tuo näytille valion PROfeel suklaaherkku protskujuoman.

Salikomediaa sivuten.
Onkohan joku käsikirja fitness/bodyelämän aloittajille, kun tuntuu samat jutut toistuvan aina kun joku kyseiseen uskontoon hurahtaa.
Onhan se toki jollain tasolla söpöä huomata, että nyt ollaan milloin missäkn vaiheessa menossa.
Usein alkaa kävin salilla/jumpassa päivityksillä, sitten tulee rahka/raejuustopäivitykset, kenties kuvien kanssa, jossain vaiheessa uskaliaimmat laittaa kuvia itsestään.
Sitten tiedetään, että ollaan ultimate-tasolla ja tosi munkkeja kun alkaa body/fitness-sloganit lennellä.

Meil oli salilla aikanaan aivan mahtava äijä. Nimesin se Mittailijaksi. Äijän treeni koostu siitä, että se meni salilla seisomaan jengin viereen jotka reenas. Sit se kysäs et voiko tehä välissä. Siihen ku totes, että tietty ja perään et mitä laitetaan tankoon, ni äijä totes aina "Noooo.. Mää voisin tehä tolla samalla". Tää ei tietysti muutaman kerran jälkeen tullu ittelle yllätyksenä. Aina hymyilytti kun tsekkas et minkä verran toistoja äijä piiskaa. Se oli meinaan aina tasan yks toisto enemmän ku mitä itte oli just tehny. Oli kyllä hauskaa seurata. Hauiskääntö oli selkeesti äijän lemppari, koska useimmiten sen näki hakeutuvan käyrätankojen läheisyyteen.
Hah. Mä teen tätä. Sali ollu kyllä vuosia ollu jo sama ja en toki mene kuin tuttujen treeneihin mukaan.
Sillointällöin tulee päiviä ettei oikein tiedä mitä tekis niin katselee missä olis suunnilleen sopivasti painoja valmiina...

Taitaa olla ämmien juttuja noi.

Mutta siis joo. Frendin muija alkoi käymään salilla, niin heti viikon sisällä frendi oli ottanut aiitä kuvat instagramiin käsipainojen kanssa peilin edessä salilla. Tietenkin piukat bettepodiesit jalassa ja tiukka pinkki toppi.

Siis oho vastasin tohon salielämää hommaan.

Mua vituttaa, kun tästä mun pieruverkkariharrastuksesta on tehty tällainen paskatuote, enkä voi vaan rauhassa purkaa pahaa oloani salilla hiljaa muristen, vaan sitä tyrkytetään joka reijästä. Vähän aikaa sitten oli vaan pumpit sun muut perseilyt in crossfitin, kanssa, mutta nyt noi vitun ärsyttävät ilopillerit tulee sinne vapaapainopuolellekkin ja mun psyyke ei kestä.

Komediaa ei ole.

Tossa yks päivä nuoret pojat salilla tuhoomassa rintaa, vuorossa vinopenkki (vapaa tanko). Kympit päihin ja tekemään -> tiukka ykkönen ylös ja toinen jäi rinnalle :face:. No mutta sittenhän kaverin oli pakko näyttää miten se rauta nousee. Tiukat 2 toistoo ja kolmas jäi rinnalle, naama punasena ja kädet täristen kaveri autto tangon telineisiin takasin. Samaa jatku vissiin 3-4 sarjaa ja kaikkissa jäi 1-3 toiston aikana rinnalle. Tietty voi olla et pojilla oli erikoistekiikka käytössä (aina failureen) :hyvä:.

Toinen hauska tilanne oli kun olin prässissä tekemässä, sit olin siinä noussu laitteesta vähän ravistelemaan jalkoja sarjan jälkeen. Tähän väliin nuorempi jamppa tulee ja nappaa multa yhen kiekon prässistä suoraan mun nenän edessä :curs:. No olishan niit saman kokosia kiekkoja ollu siin 30cm alapuolella.. mut ota multa vaan.

Mua vituttaa, kun tästä mun pieruverkkariharrastuksesta on tehty tällainen paskatuote, enkä voi vaan rauhassa purkaa pahaa oloani salilla hiljaa muristen, vaan sitä tyrkytetään joka reijästä. Vähän aikaa sitten oli vaan pumpit sun muut perseilyt in crossfitin, kanssa, mutta nyt noi vitun ärsyttävät ilopillerit tulee sinne vapaapainopuolellekkin ja mun psyyke ei kestä.

Komediaa ei ole.

Hehe. Tuttu tunne. En käy millään hc-voimailusalilla, joten riittää salilla käyvässä pumppipamppiväessä ihmettelijöitä, kun teen muutakin kuin "kiinteyttäviä" 20 toiston sarjoja vitoset tangon päissä. Eihän siinä midistä, jos ihmetyttää, mutta ei välttämättä tarvis sitä mulle asti tulla kertomaan. Perkeleen ilopillerit, antakaa Markkujen reenata rauhassa, ilman teennäisen positiivisuuden saastetta :D

No jos 40kg painellaan vinopenkkiä muutama sarja 1-3 toistoo ja aina failureen, ni kyllä jotain on pahasti pielessä. Ei olis itte malttanu varmaan olla puuttumatta.

En oo itse pahemmin koskaan treenannu failureen asti, enkä pakkotoistoilla. Itseasiassa mua ihmetyttää kovasti tommoset penkit mitä näkee päivittäin jossa piiskataan vaikka 5x7 ja aina kaveri jeesailee vikat 2/3 toistoa. Luulis, että muutama kova omilla ja vaikka viimenen failurella ja parilla pakkotoistolla riittäis.

Tossa yks päivä nuoret pojat salilla tuhoomassa rintaa, vuorossa vinopenkki (vapaa tanko). Kympit päihin ja tekemään -> tiukka ykkönen ylös ja toinen jäi rinnalle :face:. No mutta sittenhän kaverin oli pakko näyttää miten se rauta nousee. Tiukat 2 toistoo ja kolmas jäi rinnalle, naama punasena ja kädet täristen kaveri autto tangon telineisiin takasin. Samaa jatku vissiin 3-4 sarjaa ja kaikkissa jäi 1-3 toiston aikana rinnalle. Tietty voi olla et pojilla oli erikoistekiikka käytössä (aina failureen) :hyvä:.
Hahaha! Vitun kynäniskat ei jaksanu kunnon sarjaa edes 40 kilolla. Painukoot v...uun sieltä salilta kynistelemästä ja tulkoot takaisin kun saa vähintään satasella sarjaa. Amatöörit.

Hahaha! Vitun kynäniskat ei jaksanu kunnon sarjaa edes 40 kilolla. Painukoot v...uun sieltä salilta kynistelemästä ja tulkoot takaisin kun saa vähintään satasella sarjaa. Amatöörit.

TAI, otetaan niistä sarjoista vielä vaikkapa se 5-10kg pois niin jaksetaan tehdä _sarjoja_. Voi olla, että tulee kehitystä muuallekkin, kuin olkapään kiertäjiin.

Ei siis sillä, ettei sinne vois mennä tekemään ykkösiä ja kolmosiakin, mutta en tiedä onko tossa vaiheessa paras mahdollinen vaihtoehto lähtä paukuttelemaan vinopenkkiin 40kg failureykkösiä.
Voipi olla, että sitä tekemistä saattaa olla silloin vielä tekniikassakin, mene ja tiedä.

no mulki on jollain 80% sarjoist sit vissii erikoistekniikka käytös ympäri vuoden joka reenis ;)
Hupsista, ei näköjään näin aikasin pitäis kirjotella ku heti ilmasee itteään väärin :D.

No jos 40kg painellaan vinopenkkiä muutama sarja 1-3 toistoo ja aina failureen, ni kyllä jotain on pahasti pielessä. Ei olis itte malttanu varmaan olla puuttumatta.
Olihan siinä pahasti pielessä varmaan kaikki mahdollinen. Tankokaan ei tainnu kertaakaan laskeutua hallistusti sinne minne pitäisi vaan jonnekki tyyliin vatsan päälle, ja milloin minnekkin päin vinossa :face:. Olis varmaan pitäny mennä neuvomaan, mutta kun toinen kyseisitä kavereista veivas isommilla painoilla haukkareita kun mä yks päivä niin tuskin olisivat ottaneet tosissaan mun neuvoja. Tosin tekniikka oli mitä oli ja toisto määrät samaa luokkaa kun tossa penassa.

TAI, otetaan niistä sarjoista vielä vaikkapa se 5-10kg pois niin jaksetaan tehdä _sarjoja_. Voi olla, että tulee kehitystä muuallekkin, kuin olkapään kiertäjiin.
Ei tainnu jätkillä antaa luonto periksi laittaa yhtään vähempää. Se on ihan sama miten tekevät niin kahden viikon päästä ne ottaa tolla jo oikean sarjan. Toivottavasti ei vaan homma sit jatku sillä tavalla, että lyödään lisää vaan ja aina kakkosia failureen. Siinähän ei järkeä ole.

Välillä itsellä penkkiohjelmassa tulee eteen negatiivinen toisto. Kämmenet, peräreikä ja pallit hikoilevat heti aamusta kun ajattelenkin joutuvani pakkislaisten naurunkohteeksi myöhemmin salilla.
jay-cutler-funniest-things-gym.jpg

Joo.. varmaan kapteeni puhuu ihan asiaa. Mut luin itse JCristianin tekstin niin että kyse ei todella ollu mistään suunnitellusta negasetistä, vaan kyseessä oli nuoret pojat reenaamassa voimiensa tunnossa.

Jos jonkun ohjelmassa on vinopenkkiä 40kg negatiivisia ykkösiä, ni silloin kehotan hakemaan PT:ltä rahat takas.

Eiköhän 90% tämän säikeen niistä "erikoistekniikoista" oo vaan ihan päin helvettiä tehtyä. Onhan se hienoo ku pystyy perustelemaan jonkun kirjoituksista jonkun vimosen päälle hifistelyjutun, mut taitaa todellisuus olla jotain ihan muuta.

Back
Ylös Bottom