Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Saakohan tälle nauraa... Joku teki seisten viparit olkapäille niin, että ensin oikea käsi tekee viparin eteen ja samaan aikaan vasen sivulle, seuraavalla toistolla oikea sivulle ja vasen eteen. Ai oli taas jokin erikoisliike?

^ On tuolle liikkeelle ihan nimikin olemassa, jota nyt en tosin saa päähäni.

Muoks. Taitaa olla mac race tms. Pumppitunneilla tehty joskus.

Todistan nyt minäkin tietämättömyyteni harjoittelutekniikosta, mutta kummastelin vahvasti kun saliohjaaja opasti aloittelijaa kulmasoudun saloihin.

Liike tehtiin pystymmässä kulmassa ja ohjaaja opasti uhria tangon ollessa alasennossa pyöristämään yläselän maksimaalisesti alaspäin. Nosto lähti sitten suoristamalla selkä ensin ja sitten vasta vetämällä tanko ylös.

Joko olen aina tehnyt liikkeen väärin, tuo oli jokin erikoistekniikka tai sitten se kolmas vaihtoehto. Pysyn kyllä itse vanhassa tekniikassani, selkä suorana.

Jotenkin tuntuu, että noista puolet feikkejä mitä katellut noita gymfaileja nykyään. Ennen niissä sentään hakattiin päätä painoihin tai laatattiin.

Helvetti kun olis tänään kehdannut kuvata yhden keski-ikäisen eukon toimintaa. Eukko aloitti vetämällä jonkunlaiset polvisuojat nilkkoihinsa josta siirtyi tekemään askelkyykkyjä kädet selän takana hyppynarulla 'sidottuna'. Sit veti vatsarutistus koneessa ykkösiä niin että käytännössä veti itsensä niin suoraksi kuin pystyi ja teki jonkinlaisen rutistuksen jonka jälkeen aina veti rumpusoolot pullealla vatsallaan. Jotain outoja jalanheilautuksia teki vielä niin että aina polkaisi lattiaa niin että sai 'vinkaisun' kengällään aikaiseksi. En voinut olla repeilemättä enkä ollut ainoa :D

Bonuksena vielä jollain bodari äijällä naisten better bodies trikoot :thumbs:

Vanhoilla ihmisillä ei välttämättä oo sali etiketit hallussa! Mä ku menin ekaa kertaa salille muutamat viikot sitten ni siin oli vanhempi nainen laitteella ja nuori poika tuli kysyy siltä että voiko tulla väliin tekemään ni tää akka korotti ääntään pojalle et on kiire ja monta sarjaa tekemättä! Tällä salilla on sellanen henki, et kaikki saa tulla väliin tekee ku kysyy vaan! Ei sit muijaa kyl oo sen jälkeen näkynyt ja hyvä niin :)

Tää on kuin Fingerporista: voiko tulla väliin....

Saat tulla väliin tekemään!
rivoriitta.webp

Jotenkin tuntuu, että noista puolet feikkejä mitä katellut noita gymfaileja nykyään. Ennen niissä sentään hakattiin päätä painoihin tai laatattiin.

Toi Porin kaveri on ainakin aito. Livenä nähnyt tämän. Tekee muuten samaan tyyliin kaikki liikkeet, räjähtävästi.

Nyt alkaa FB pursuamaan salikomediaa, kun on alkanut kiertää leuanveto-haastevideot. Eli joku vetää leukoja ja haastaa toiset tekemään perässä. En ole vielä nähnyt yhtään oikeaoppista leukaa. Toivottavasti esimerkkitapaus Elixian työntekijältä näkyy teille kaikille:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152230256222731&set=vb.819232730&type=2&theater

No vedä ite perässä, perkele! Toihan tekee ihan pokkana samaan aikaan 1/3-leukoja, reisikoukistusta ja ui ns. sammakkoa. Kyllähän ny joka poika leukoja puhtaasti vetää mutta tehkää nää kolme lajia samaan aikaan.

ja sitä paitsi reilua kilpailla leuanvedossa sellasia vastaa ku on skippiny leg dayt ja ruokapöydän... Vähä eriasia saada puhtaasti yks toisto tälläse 80-100 kiloo painavan henkilö, ku jonku RHP-heinänkorren tehdä vajaa sätkimise saattelema leuka.. :D

Pumppailin salilla viimeisenä liikkeenä hauiksia kympin hantteleilla. Viereen tuli joku 50kg painoinen nainen, joka tuli tekemään samaa liikettä 12,5kg painoilla. Nainen nosteli painoja ylväästi koko vartalon avulla, ja olin näkevinäni ylimielisen hymyn hänen kasvoillaan. Jumalvita, miehinen egoni koki kolauksen. Oli viittä vailla etten ottanut salin suurimpia käsipainoja näyttääkseni tuolle naispaholaiselle, mutta naistenpäivän kunniaksi annoin hänen pitää harhakuvitelmansa. Ensi kerran kun kohdataan salilla, menen näyttämään miten reidenlähentäjiä treenataan täydellä pakalla.

Vittu mitä pellejä noi pt:t suurimmaksi osaksi. Saatana, kun suomessa ei arvosteta kokemusta vaan joka paikkaan pääsee perseilemään papereilla.

Mutta siis joo joku jätkä penkkas 60 kilolla. Noh ite jonkun perseilypyramidin tein ja lopuksi vetelin 120. Noh tein sitten vinopenan jälkeen vielä alapenassa pumpin 30 dumpeleilla, niin tän jätkän piti tehdä joku nylkytys vieressä 35 kilolla. 10cm liike.
Tän jälkeen sitten 24 kilolla haukkarit.

Jos joskus mun viereen tulee huonona päivänä joku pelle harjottelemaan lentämistä, niin varmasti sanon sille. :D jos joku on sua 30kg isompi, niin ehkä on suotavaa, että se tekee pari kiloa isoommilla.

Mitä välii tollasil on? Kyl mäki nään melkein joka kerta salil jonki verra pienempii kaverei vetää luokkaa +30% mun painoist, ei tulis mieleenkää siitä aatella sen kummempii.. :) millä painol nyt kukin tuntee miellekkäimmäks tehä ni se on sille paras. Ite en tykkää vaa kauheest heijata painoi ylös, mut jos jotkut nii tekee, ni eipä se mua haittaa.

Vittu mitä pellejä noi pt:t suurimmaksi osaksi. Saatana, kun suomessa ei arvosteta kokemusta vaan joka paikkaan pääsee perseilemään papereilla.

Mutta siis joo joku jätkä penkkas 60 kilolla. Noh ite jonkun perseilypyramidin tein ja lopuksi vetelin 120. Noh tein sitten vinopenan jälkeen vielä alapenassa pumpin 30 dumpeleilla, niin tän jätkän piti tehdä joku nylkytys vieressä 35 kilolla. 10cm liike.
Tän jälkeen sitten 24 kilolla haukkarit.

Jos joskus mun viereen tulee huonona päivänä joku pelle harjottelemaan lentämistä, niin varmasti sanon sille. :D jos joku on sua 30kg isompi, niin ehkä on suotavaa, että se tekee pari kiloa isoommilla.

sulla tuntuu olevan erittäin paha itsetunto ongelma kun 30kg (kävittekö puntarillakin?) kevyempi tekee raskaammilla painoilla vaikkakin vajaita liikeratoja,mutta nekin voi olla tarkoituksella tehtyjä...
sulla on varmaan vaikea jatkaa elämää aina kun joku on parempi kuin sinä. oot niitä jotka alkaa mököttään ja puhuu sitten selän takana paskaa,,, vaikka oletkin 30 kiloa painavampi ja käytät 30 kilon käsipainoja :D

kun sä sait punnittua tuon jannun,niin eikö sulla hävetä kovana bodymunkkina 90 kiloisena "vedellä"(mitä lie,maastavetoa kai vai teitkö penkissä jonkun salikomedia jutun ja vetelit painoja siinä?) 120 kilolla ja käyttää 30 kilon käsipainoja?

sulla tuntuu olevan erittäin paha itsetunto ongelma kun 30kg (kävittekö puntarillakin?) kevyempi tekee raskaammilla painoilla vaikkakin vajaita liikeratoja,mutta nekin voi olla tarkoituksella tehtyjä...
sulla on varmaan vaikea jatkaa elämää aina kun joku on parempi kuin sinä. oot niitä jotka alkaa mököttään ja puhuu sitten selän takana paskaa,,, vaikka oletkin 30 kiloa painavampi ja käytät 30 kilon käsipainoja :D

kun sä sait punnittua tuon jannun,niin eikö sulla hävetä kovana bodymunkkina 90 kiloisena "vedellä"(mitä lie,maastavetoa kai vai teitkö penkissä jonkun salikomedia jutun ja vetelit painoja siinä?) 120 kilolla ja käyttää 30 kilon käsipainoja?

Mitä vittua sä kirjoitat? Jutun juoni oli siinä, että aluksi se teki normaaleilla painoillaan, mutta sitten kun tein isommilla niin tuli mun viereen tekemään vinopenaa ihan päin persettä. Onhan toi nyt mun mielestä hieman koomista. Ja ottaen huomioon, kun en ole mikään massahirviö, niin se 30 mua vähemmän on aika auswitch.

Teetkö itse vinopenkkiä 10cm nylkytystä erikoistekniikkana? Osaatko lukea tai kirjoittaa selvästi? Oletko sukkapossun kadonnut veli?

Back
Ylös Bottom