Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säikähin jo että Grandie kirjottaa muualle kun seksipuolelle.
Mä lähen aiheuttaan salikomediaa nyt. Tulkaa kaikki nauraan.
Komediaa tuossa on lähinnä se, että ette vaivautuneet neuvomaan herraa, vaikka noinkin kauan jaksoitte kytätä.
Joka laitteessa hänen ollessaan olimme menossa useaan kertaan neuvomaan, mutta aina hän keksi juuri ennen miten sitä käytetään. Joten äläpäs tee hätiköityjä johtopäätöksiä. ;)

Ja oma treeni meni sitten vituiksi kun toisen painijan urheilujuomat olivat pitkin lattioita kyykkypaikalla. Prkle.Hyvin tyypillistä Skandaalia, itseironista, sovinistista ja seksistinen. Silti mä näin ton videon viihdyttävänä jos osaa kattoa oikein. Kuunnelkaapa Skandaalin aikaisempaa tuotantoa, ei paljoa ole meno niissäkään kevyttä.
Palailee yks tapaus vähän väliä mieleen kun olin mun parin veljen kans niiden vakisalilla Porvoossa vajaa parivuotta sitten. Se oli sellanen iso urheiluhallin punttisali, vähän paskanen ja kaikenlaista porukkaa kävi. Kerran se oli aivan täynnä porukkaa: nuorempaa jamppaa, rapakuntoisia keski-ikäisiä kyläjuoppoja, kauhee kuhina kuitenkin ja paska haisi. Laitoin merkille yhen ison huomionkipeän möykkäävän apinan joka teki aivan uskomatonta liikettä: Seisaaltaan iso tanko hartioilla jossa painoa ehkä 60-80kg jalat paikoillaan äijä heijaa/kiertää yläkropaa puolelta toiselle, siis selkärangankiertoa. Onko tämä ihan "oikea" liike? Mielestäni siinä ei painovastus tule kyllä ihan oikein kun paino lepää hartioilla? Hirveetä mökää apina ainakin piti ja henki lemus tottakai viinalle. Pelotti vähän että pitääkö lukot.
Niin että meinaat että sen tangon liike-energian pysäyttäminen ja uudestaan toiseen suuntaan vauhdin antaminen ja taas pysäytys ei muutu raskaammaksi jos tekee liikkeen tangolla jossa painoja vs kepillä? Kokeileppa ihan vaikka vittuillessas ite ennen ku tuut toisen reenejä tietämättömyyttäs kertoileen komedia ketjuun :face:
En kyllä verrannut mihinkään kepillä tehtävään liikkeeseen tätä?? Se on liikkuvuusharjoittelua se kepillä tehtävä liike. Mihin muualle olisin tämän tarinan i kertonut kun otsikkona on Salikomediaa(?)? Ja viestini oli kysyvä eli "onko tämä liike järkevä vai ei? En väittänyt mitään.
Aika yleinen tapa tuntuu olevan jos ei ole valkoinen ihonväri. Mikälie tapa/uskontohommeli. Jotenkin hilpeätä vaikka oikeasti ihan sama, en mä niitä mulkkuja haluiskaan nähdä :D
Boksereissa suihkuun:
Täällä Irlannissa ~kaikki tekevät noin. Siinä aiheuttaa aina pientä kansainvälistä selkkausta kun sen hetken nakuilee ennen kuin on pyyhe kiedottu lanteille.