Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Itse on tullu tehtyä olankohautuksia (lol kuka niitä tekee, tekisit mavea kynis!) smithissä. Ihan vaan sen takia ku vapaalla tangolla se tanko vetäsee löysien housujen vuoksi kassit/kikkelin aina mukaansa eikä ole hirveen kivan tuntosta. Pitäis vissiin sitten alkaa käyttää jotain helvetin tiukoja speedoja treenihousujen alla ettei pakkiksen true treenaajat pahota mieltänsä. Lisäksi smithissä saa vähän kohdistettua enemmän takaolkapäille sitä kohautusta kun ottaa pari senttiä väliä tankoon.

Aminohappoja treenijuomana, GASP housut ja pystypunnerrusta ristikkäis taljassa. Tuli varmaan aiheutettua komediaa?

Teitkö pystäriä silleen vähän niinku branch ja joj reenivideoissaan sillä ihme laitteella, mutta vaan ristikkäistaljassa? Pittää ite kyllä testata seuraavassa reenissä, ku ainaki näin päässä mietittynä tuntus iha pätevältä!

Mamuista on tulossa kovaa vauhtia mun suosikki kansanryhmä. Pukkariin tai salille tultaessa on annettava kavereille ns. räppihalaus, keskustelut siitä kuinka kannattaa tulla treenaa vähän ennen salin sulkeutumista jotta voi treenata ilman paitaa.

Jutellaan kovaan ääneen naistreenaajien perseistä englanniks ihan kun kukaan ei ymmärtäis, tiputellaan niitä 16kg hantteleita hauiskäännön jälkeen, jätetään painot tankoihin ja koneisiin eikä viitsitä vasta jos kysyy "teetkö vielä" "do you need these anymore".

Kyllä osa treenaa ihan kovaakin ja lihaakin on tarttunut, mutta tää kaikki oheistoiminta on :face:

Jos tummat kaverit on ns. viidakko-afrikasta, niin heillä yleensä lihaa kertyy koko kroppaan tekemällä ihan vaan pystypunnerrusta käsipainoilla puolihuolimattomasti ja vähän haukkaa ja oikkaa. Lihakset on muodoltaan sellaisia, että keskiosa pullistuu huomattavasti ja kiinnityskohdat on ohuita. Lihakset näyttää siis isoilta vaikka niillä ei koskaan olisi tehty mitään. Lisäksi ylävartalon luusto on huomattavan leveä. Pieni pumppi ja classic-bb bodi on valmis.
Somali-reppanoilla taas ei ole mitään toivoa. Kapeat hartiat, leveä lonkka ja ei mitään eroa lihasten kiinnityskohdan ja keskikohdan paksuudella. Lisäksi työ-etiikka on kai jotain mitä opiskellaan yliopistossa?

Mut varmaan poltettais roviolla näiden tiettyjen henkilöiden toimesta jos sattuis samalle salille kun teen välillä mavea polvenalta smithissä ja remmeillä! Ihan vaan sen takia, kun ei oo omalla salilla oikeen mahollisuutta tehä pysäytyksellä tota polvenalle sekä smithi alkaa just tanko siinä mun polvienalta joten ne pari sarjaa saa tehtyä ilman mitää säätöä. Teen myös smithissä vinopenkkiä, pystäriä ja epäkkäitä, nih. Toki tekisin mielummin vapailla painoilla kaksi ensin mainittua, mutta aika vaikeaa nykysalilla. Ja kyllä, hyvin saa tuntuman ja se on voi voi jos mun tukilihakset kehittyisi 1.3% paremmin kun nämä pari sarjaa tekisin vapailla.

ei oo vissiin Suomen CBB-lavoil näkyny tummii kundei?
Monen mielestä niihin tarttuu piffi hyvin jne mitä tos edellisel sivul olikin, niin luulis et vois pärjätä suhteellisen hyvinkin.

Maastaveto on noussu 40kg kesän aikana ja kyykky 20kg, eikä selkä oo ollu moksiskaan. Kaikki treenit menee ihan hyvin ilman mitään vaivaa ja tuntui että kehitystä olis vielä ties kuinka.

Noh. Tänään pesin valkopyykkiä ja aattelin laittaa paidan likoon ensin kun on melkoiset hikilaikut. Eli pidin tahranpoistoaineella käsiteltyä paitaa vasemmassa kädessä käsi suorana jottei suihkun seinät sitä likasta, ja oikeassa kädessä vesisanko täyttymässä. Kuinka ollakaan niksahti aivan helvetin kipeästi vasemmalla puolella alaselässä, tuolla 'hymykuopassa', ja nyt oon aivan täysin liikkumiskyvytön. Pienestä se on kiinni, yks virhe ja se on siinä. Voi vitalis. :(

Kyllä siinä jotain perää on, että esim. lähes kaikki 100m sprintterihuiput on mustia. Ylivertaset geenit nopeuteen ja voimantuottoon? Ihan mutua, mutta eikös suuriosa kuitenkin tummista edusta köyhempää kansanosaa, joilla ei ihan kehonrakennukseen rahaa ole?

Teitkö pystäriä silleen vähän niinku branch ja joj reenivideoissaan sillä ihme laitteella, mutta vaan ristikkäistaljassa? Pittää ite kyllä testata seuraavassa reenissä, ku ainaki näin päässä mietittynä tuntus iha pätevältä!

Sieltä se on poimittu. Hyvältä tuntuu, tuntuma on ainakin kohdallaan ja venytys hyvä. En siis tee sitä minään massa liikkeenä vaan enemmän eristävänä treenin keskivaiheilla esim. superina vipunostojen kanssa. Saattaa herättää ihmetystä kanssatreenaajissa! Muuten Branch ja JOJ tekevät tuollaisella häkkärällä myös rinnalle "punnerrusta". Kaipa sekin olisi toteuttavissa ristikkäistaljassa.

Onko teidän saleilla tyyppejä, jotka katsovat mitä toiset tekevät ja tulevat tekemään saman liikkeen mutta isommalla painolla tai tekemällä enemmän toistoja? Tein tänään leuanvetoa 5 toistoja lisäpainoilla. Noh nuorempi RHP jannu sitten kesken haukka/ojentaja treenin tuli vetää yhden sarjan kippi leukoja, sai vaivoin vedettyä enemmän kuin minä ja ylpeänä ihaili peilistä. Selvästi tämä oli minulle suunnattu "voiman näyte". Kai se nostaa omaa itsetuntoa. Joskus kanssa kun tehnyt hauksia niin viereen tulee joku tekemään edes hiukan isommilla painoilla tekniikasta välittämättä, kunhan vain näyttäisi kovemmalta. Noh, jokainen tyylillään.

Sieltä se on poimittu. Hyvältä tuntuu, tuntuma on ainakin kohdallaan ja venytys hyvä. En siis tee sitä minään massa liikkeenä vaan enemmän eristävänä treenin keskivaiheilla esim. superina vipunostojen kanssa. Saattaa herättää ihmetystä kanssatreenaajissa! Muuten Branch ja JOJ tekevät tuollaisella häkkärällä myös rinnalle "punnerrusta". Kaipa sekin olisi toteuttavissa ristikkäistaljassa.

Onko teidän saleilla tyyppejä, jotka katsovat mitä toiset tekevät ja tulevat tekemään saman liikkeen mutta isommalla painolla tai tekemällä enemmän toistoja? Tein tänään leuanvetoa 5 toistoja lisäpainoilla. Noh nuorempi RHP jannu sitten kesken haukka/ojentaja treenin tuli vetää yhden sarjan kippi leukoja, sai vaivoin vedettyä enemmän kuin minä ja ylpeänä ihaili peilistä. Selvästi tämä oli minulle suunnattu "voiman näyte". Kai se nostaa omaa itsetuntoa. Joskus kanssa kun tehnyt hauksia niin viereen tulee joku tekemään edes hiukan isommilla painoilla tekniikasta välittämättä, kunhan vain näyttäisi kovemmalta. Noh, jokainen tyylillään.

Ei onneks :D Tulis kyllä helvetillinen myötähäpeä ja menisin kyllä huomauttamaan asiasta välittömästi (tämä siis semmosiin liikkeisiin mitä eivät varmaan ikinä ole edes nähneet ennen kuin ovat nähneet liikkeen multa. Tämä siis liittyen vaikka esim. aiempaan ristikkäistalja pystäriin.). Onneks on vähän valikoitua sakkia meijän salilla nii ei sinne kaikennäköset sankarit tule reenaamaan :D

Ei nyt varsinaisesti, mutta monesti kyykkyä tehdessä vieressä on ollut joku tekemässä isommilla painoilla ja kattellu mun painoja vähän epäasiallisesti. Tosin ei se minua haittaa, koska yleensä kyykkyjemme kulmissa on eroa noin 60 astetta.

Ei nyt varsinaisesti, mutta monesti kyykkyä tehdessä vieressä on ollut joku tekemässä isommilla painoilla ja kattellu mun painoja vähän epäasiallisesti. Tosin ei se minua haittaa, koska yleensä kyykkyjemme kulmissa on eroa noin 60 astetta.

Nimenomaan. Pääasia, että saa tehtyä isommilla painoilla välittämättä tekniikasta. Kerran myös tein vastaote penkkiä, niin yksi sankari kyttäsi pitkään salin toiselta puolelta, kunnes meni Smithiin ja laittoi täsmälleen samat painot kuin minulla ja vaivoin sai tehtyä muutaman toiston. Ei kai uskonut, että tälläinen sika pystyy tekemään isommilla painoilla kuin hän. Ja tottakai salilla tehdään samoja liikkeitä, mutta kun kyttäillään vihaisen näköisenä toisten treenipainoja ja yritetään saada keinolla millä hyvänsä isommat raudat liikkeelle, niin minusta se on koomista. Löytyy kyllä lisää samanlaisia esimerkkejä. Ja tyyppejä löytyy niin nuorista kavereista, kuin myös vanhemmista sankareista. No meitä on moneksi, itse nyt en liiemmin välitä millä painoilla porukka tekee.

Back
Ylös Bottom