Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ymmärrän kyllä, et toi on vähän koomista, mut miten toi ihan oikeesti eroo ihmisistä, jotka räplää puhelinta tai mp3-soitinta sarjojen välissä? :D
Helvetin koomista (tai tragikoomista) sekin on että puhelinta näprätään joka sarjatauolla, sellaistakin on tullut nähtyä.

Helvetin koomista (tai tragikoomista) sekin on että puhelinta näprätään joka sarjatauolla, sellaistakin on tullut nähtyä.

Mulla älyluurissa on musiikin lisäksi treeniohjelma ja muistio, joka korvaa ne (mun mielestä naurettavat) kulahtaneet vihot ja paperit. Joten ei nyt joka sarjatauolla, mut tuleehan sitä tauoilla em syistä näprättyä.

Nykyään ihmiset hakee puhelimella just sen oman tilan. Eikai se pitäs niin kauheesti komediaa aiheuttaa, jos joku sitä räplää?

Eilen oli omalla osalla komediaa. Penkatessa tein 6x4 sarjoja, 3:ssa sarjassa tuli 5 toistoa. No 4 sarjaa koittaessa tuntui jotenkin helpommalta kuin 3 kohdalla, parempi asentoi tai jotain. No lähdin koittaan vikaa eli kuudetta toistoa. Eihän se mennyt, varmistus raudat oli sit liian alhaalla, joten niistä ei olltu kuin haittaa kun ei saanut tiputetta painoja, piti sit lykätä tanko niiltä raudoilta pois. No hiki tuli. Onneks kukaan ei ollut näkemässä

Nykyään ihmiset hakee puhelimella just sen oman tilan. Eikai se pitäs niin kauheesti komediaa aiheuttaa, jos joku sitä räplää?

mä räplään puhelinta taukojen välissä (tulokset,viestejä ymym) ja mä räplään mp3 soitinta koska täytyy saada sopiva biisi tilanteeseen.Esim kyykkyyn sopii joskus Metallica.Ja sit taas
haukkaan voi sopia Volbeat.Sitten jos pitää saada sellainen taistelu mode päälle niin räplään päälle Manowarin.Ei ole edes tullut mieleen että tämä voisi olla komediaa, täytyy vaan sanoa että simply I don´t give a fuck. :D

No olipahan taas... uusi ja tuntematon tapaus meidän salilla. Täysin mustiin pukeutunut, jotkut reisitaskuhousun tapaiset ja pitkä musta paita. Tukka (musta) oli tunkattu britti-punkpop tyyliin geelillä sivulle otsalle ja päässä musta lippis (blingbling), tarkalleen 30 asteen kulmassa vinossa.

Tuli tohinalla scott-penkille ja hämmentyi kun mutkatanko oli minulla muutaman metrin päässä käytössä ojentajahommissa. Poukkoili siinä sitten viitisen minuuttia ees taas ja päätyi tekemään vatsoja voimapyörällä. Keskittyi lähinnä tuijottamaan tyttöystäväni persettä suorituksensa ajan. Sen perään taljassa haukkaria minipainoilla ja lopuksi pari sarjaa haukkaria scotissa, niillä pilipalipainoilla jotka multa siihen jäi giant-haukkariojentajahässäkän jäljiltä.

Se oli siinä. Onneksi ei tullut hiki, ettei mennyt fleda sekaisin. Vähän mulla jäi hämärän peittoon syy salikassin mukana raahaamiseen, ei ehkä ollut lukkoa kaappia varten tms?

No olipahan taas... uusi ja tuntematon tapaus meidän salilla. Täysin mustiin pukeutunut, jotkut reisitaskuhousun tapaiset ja pitkä musta paita. Tukka (musta) oli tunkattu britti-punkpop tyyliin geelillä sivulle otsalle ja päässä musta lippis (blingbling), tarkalleen 30 asteen kulmassa vinossa.

Tuli tohinalla scott-penkille ja hämmentyi kun mutkatanko oli minulla muutaman metrin päässä käytössä ojentajahommissa. Poukkoili siinä sitten viitisen minuuttia ees taas ja päätyi tekemään vatsoja voimapyörällä. Keskittyi lähinnä tuijottamaan tyttöystäväni persettä suorituksensa ajan. Sen perään taljassa haukkaria minipainoilla ja lopuksi pari sarjaa haukkaria scotissa, niillä pilipalipainoilla jotka multa siihen jäi giant-haukkariojentajahässäkän jäljiltä.

Se oli siinä. Onneksi ei tullut hiki, ettei mennyt fleda sekaisin. Vähän mulla jäi hämärän peittoon syy salikassin mukana raahaamiseen, ei ehkä ollut lukkoa kaappia varten tms?

Milläs salilla sä kävitkään? :D

No olipahan taas... uusi ja tuntematon tapaus meidän salilla. Täysin mustiin pukeutunut...

Koska kaveri oli pukeutunut täysin mustiin ja treenasi kevyesti vatsoja, hauiksia ja ojentajia (naurettavan pienillä painoilla, kevyt kynis LOL), ja kehtasi vielä tuijottaa muijasi persettä, hän oli omituinen tapaus? Siis salettiin joku HOMO! Nyt oikeesti, miksisinaeivaintreenaasensijaanettajaatnaitamukahauskojajuttujavittu?!

Koska kaveri oli pukeutunut täysin mustiin ja treenasi kevyesti vatsoja, hauiksia ja ojentajia (naurettavan pienillä painoilla, kevyt kynis LOL), ja kehtasi vielä tuijottaa muijasi persettä, hän oli omituinen tapaus? Siis salettiin joku HOMO! Nyt oikeesti, miksisinaeivaintreenaasensijaanettajaatnaitamukahauskojajuttujavittu?!

Naiseni perseen tuijottelu ei minua haitannut lainkaan, siinäpähän haaveili siitä mitä itse ajelin huolella pari tuntia myöhemmin.

Mutta muuten mun mielestä varsin huvittavaa. Mä en jaksa arvostaa sen enempää naisia, kuin miehiäkään jotka meikkaa salille. Ja itse menen sine aina vetämään kaikki mehut irti, miksi turhaan tollaisen läpsyttelyn takia vaivautua? Saman "treenin" olisi himassa vetänyt vartissa.

Ainiin, paitsi ettei olisi voinut esitellä lippistään ja tuijotella perseitä :-)

Hauskuus on katsojan silmissä, onhan se täällä monesti todettu. Toisaalta odotan innolla milloin joku kirjoittaa Salikomediaa-ketjuun kaverista, jonka tuntomerkit osuu muhun... :D

Miksiluettätäkomediaketjuaetkäoletreenaamassavittu.

Hauskuus on katsojan silmissä, onhan se täällä monesti todettu. Toisaalta odotan innolla milloin joku kirjoittaa Salikomediaa-ketjuun kaverista, jonka tuntomerkit osuu muhun...

Eilen yks ~30-vee himoliikkujamuotipimu tuli voimailipuolelle ja sano kovaan halveksuvaan ääneen miehelleen "kelaa joku jannu vetää tuol ihan tosissaan 4 kg käsipainoilla". Miehensä teki siinä penkkiä 40 kg:lla että ei nyt ihan hirveesti voi brassailla silläkään. Toisella puolen salia 13-15-vee jannu tosiaan veti ihan viimeisiä mehujaan irti 4 kg kässäreillä (kaveri vielä avusti pakkotoistot), mutta mitä halveksuttavaa tai hauskaa siinä nyt sit on... Hyvä että teki, eikä ollu esim. juomassa kaljaa puistossa.

Eihän tää tässä hauskaa oo, mutta salilla aiheutti hilpeyttä, miten jotkut voi olla noin idiootteja.

Naiseni perseen tuijottelu ei minua haitannut lainkaan, siinäpähän haaveili siitä mitä itse ajelin huolella pari tuntia myöhemmin.

->Senkin alfauros, mies isolla M:llä. Ellet sitten ajellut vain eukkosi perskarvoja?

Mutta muuten mun mielestä varsin huvittavaa. Mä en jaksa arvostaa sen enempää naisia, kuin miehiäkään jotka meikkaa salille. Ja itse menen sine aina vetämään kaikki mehut irti, miksi turhaan tollaisen läpsyttelyn takia vaivautua? Saman "treenin" olisi himassa vetänyt vartissa.

->Kukin taplaa tyylillään

Ainiin, paitsi ettei olisi voinut esitellä lippistään ja tuijotella perseitä :-)

->En syyllistä kaveria tästä

Hauskuus on katsojan silmissä, onhan se täällä monesti todettu. Toisaalta odotan innolla milloin joku kirjoittaa Salikomediaa-ketjuun kaverista, jonka tuntomerkit osuu muhun... :D

Miksiluettätäkomediaketjuaetkäoletreenaamassavittu.

->Koskaduunissajakesätunnetustiperkeleenhiljaistavittu

Peace ;)

Tein käsipainoilla pari sarjaa kohtuullisen raskaita pystypunnerruksia. Kun lopetin niin eräs takavuosien kansallista kärkeä edustanut (mies)keihäänheittäjä ja hiusmannekiini nappasi samat puntit ja alkoi lämmitellä kiertäjäkalvosimia.

Eilen yks ~30-vee himoliikkujamuotipimu tuli voimailipuolelle ja sano kovaan halveksuvaan ääneen miehelleen "kelaa joku jannu vetää tuol ihan tosissaan 4 kg käsipainoilla". Miehensä teki siinä penkkiä 40 kg:lla että ei nyt ihan hirveesti voi brassailla silläkään. Toisella puolen salia 13-15-vee jannu tosiaan veti ihan viimeisiä mehujaan irti 4 kg kässäreillä (kaveri vielä avusti pakkotoistot), mutta mitä halveksuttavaa tai hauskaa siinä nyt sit on... Hyvä että teki, eikä ollu esim. juomassa kaljaa puistossa.

Eihän tää tässä hauskaa oo, mutta salilla aiheutti hilpeyttä, miten jotkut voi olla noin idiootteja.

.

Vaatii normia enemmän miestä aloittaa noin pienillä painoilla semminkin kun voi olettaa juuri tuollaisten lehmien vittuilevan. Mies tekee eikä tuumi, mitä muut miettii.

Hei, tämä oli saliKOMEDIA ketju, eikös? Kaikki ei naurata kaikkia. Harmi että mistään painoista mainitseminen tölväisi kipeästi niin monia. Ironista sinänsä että mullahan ei ole varaa pahemmin sarjapainoilla kerskailla.

Homman hauskuus ei ollut jantterin painoissa, vaan siinä että yleinen asenne oli luokkaa "tulin vaan kattelee ja näyttäytymään, onks tukka hyvin?". Ei mitään merkkejä edes suunnitelmallisesta kevyestä treenaamisesta.

Perseiden bongailussa ei ole mitään pahaa, etenkään tämän kyseisen perseen kohdalla. Mutta senkin voi tehdä joko asiallisen vaivihkaa tyylikkäästi, tai limaisen poraavalla tuijotuksella.

Back
Ylös Bottom