Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Itse käytän lähes aina lippistä salilla. Vedän sen syvälle päähän ja taitan lipan näkösuojaksi jotten näkisi kaikki ne hinttarit ketkä reenaa salihanskoilla.
Ahaa eli kun pipo vs ei-pipo vääntö saatiin loppuun, siirrytään kategoriassa seuraavaan eli salihanska hinttarit vs ei-salihanska heterot.

Terveisin salihanska hinttari.

Itse käytän salihanskoja koska ote pysyy hyvin vaikka hiki lentää kovissa treeneissä eikä viitsi sitä magnesiumia joka paikkaan viljellä. Se kummastuttaa miten ihmisiä pätkääkään kiinnostaa muiden salilla olevien ulkoasu. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka salilla joku treenaisi munasiltaan, keskityn omaan treeniin.

Täytyy ihailla jengin keskittymistä omiin treeneihin. Varmaan jotain pro-bodareita kaikki kun ei edes munasillaan olevat haittaa. Itsellä on kyllä lähes aina ollut aikaa ihmetellä maailmaa ja vaikka jutella kaverille sarjojen välissä. Tietty mä en menekään salille murjottamaan enkä elä HCBB lifestylee. Toiset vaan on niin HARDCORE.

Itse käytän salihanskoja koska ote pysyy hyvin vaikka hiki lentää kovissa treeneissä eikä viitsi sitä magnesiumia joka paikkaan viljellä. Se kummastuttaa miten ihmisiä pätkääkään kiinnostaa muiden salilla olevien ulkoasu. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka salilla joku treenaisi munasiltaan, keskityn omaan treeniin.
Supermassa käyttää useilla videoilla salihanskoja, joten eiköhän siis "normijamppa"kin voi halutessaan niitä käyttää, ilman että se heikentäisi hänen statustaan tai treeninsä tehoa ;)

Täytyy ihailla jengin keskittymistä omiin treeneihin. Varmaan jotain pro-bodareita kaikki kun ei edes munasillaan olevat haittaa. Itsellä on kyllä lähes aina ollut aikaa ihmetellä maailmaa ja vaikka jutella kaverille sarjojen välissä. Tietty mä en menekään salille murjottamaan enkä elä HCBB lifestylee. Toiset vaan on niin HARDCORE.

Ei tarvii olla mikään HC-botari, jotta voi jättää huomioimatta muiden vaatevalinnat salilla.. Mä en vaan voi käsittää miten jotakuta voi ylipäätään haitata/häiritä/naurattaa salihanskat, hihattomat tai päähineet salilla. Jos tuntuu treeni parhaalta vaikka lateksipuku päällä, niin mitäs vittua siinä sitten muiden takia alkaa pukeutumistaan muuttamaan?

Ps. itsellä shortsit ja huppari salilla, ei osunut arkaan paikkaan omalla kohdalla ;)

Pipo päässä salilla=guido
Hihaton narutoppi = guido
Isot umpikuulokkeet = guido
Puuhelmet= guido
"Bad hair day"= ei nyt vittu!
Hattu päässä ruokapöydässä=sivari (litsari yleensä sivistää)

Jos nyt kuitenkin sitä Salikomediaa otettais vastaan ja mennään muulle osiolle jauhamaan noista kuteista ja kyyläilyistä.

72179d1319712548-battlefield-3-aitoa-raeiskintaeae-2011-tonni.webp

Mitä vitun väliä miten porukka pukeutuu salilla, jos on edes jokseenkin urheilullinen varustus? Treenatkaa kovempaa niin ei jää energiaa tollasiin pikkutyttöjen niillityksiin.

Selkäreenillä saavutettu uskomaton pumppi ja miehisyyden tunne päällä riuhdoin itseni pukkarissa alasti ja lähdin vaappumaan kohti suihkua. Hyvä, että suihkutilan tilavuus riitti minulle ja egolleni kun annoin veden pestä hien kovalla työllä muokatulta vartaloltani. Saippuiodessani itseäni hanuriosastolta hämmästyin: "Mitäs vittua täällä on?" ajattelin ja tartuin kiinni perseeseeni takertuneeseen artefaktiin. Alfaurosmaisen kiljahduksen saattelemana repäisin irti sen, mikä myöhemmin osoittautui melko kookkaaksi urheiluteipin pätkäksi. Vasta tässä vaiheessa tulin ajatelleeksi, että pukkarissa taisi olla muitakin...

Kyllä tää asusteguidoilu saa ainakin minut heittämään lisää vettä kiukaalle.
Eli ens kerralla pipo ja tank-top. Repikää siitä. Mutta jos se jotakuta naurattaa, niin tuu ihmeessä nauramaan päin naamaa, äläkä tänne.
Taidan vielä laittaa ton vaaleanpunaisen pipon, mikä emännältä jäi käyttämättä.

Kyllä tää asusteguidoilu saa ainakin minut heittämään lisää vettä kiukaalle.
Eli ens kerralla pipo ja tank-top. Repikää siitä. Mutta jos se jotakuta naurattaa, niin tuu ihmeessä nauramaan päin naamaa, äläkä tänne.
Taidan vielä laittaa ton vaaleanpunaisen pipon, mikä emännältä jäi käyttämättä.

28770145.jpg

Tuleeko siitä sitten oikeasti parempi mieli, jos joku nauraa huutonaurua päin naamaa? En minä ainakana sitä haluaisi kohdalleni. Mielummin sitten selän takana ja hiljaa.

Reps :D Jäbät stressaa täällä joistakin sali "guidoista" vaikka voisin 100e pistää pöytään, että 99% teistä ei edes tiedä mitä se sanan oikeassa merkityksessä tarkoittaa :DD

Reps :D Jäbät stressaa täällä joistakin sali "guidoista" vaikka voisin 100e pistää pöytään, että 99% teistä ei edes tiedä mitä se sanan oikeassa merkityksessä tarkoittaa :DD

Kävin googlaamassa. Nyt tiedän mitä sillä tarkoitetaan. Elämä ei muuttunut hiukkaakaan, enkä katso olevani yhtään viisaampi, enkä tee tiedolla mitään. Guidojutut ei naurata yhtään enempää, nyt kun ymmärrän tämän hienon urbaanin sanan. No ehkä voin jossain snagarijonossa heittää jollekin, että vitun guido. Turpaan saa silti yhtä helposti vanhalla ei niin sivistyneellä tokaisulla "vitun homo"

Asioita joita olen oppinut treeniä aloitellessa...

- Vierekkäiset käsipainot telineessä ei aina paina yhtä paljon, kannattaa tarkistaa ennen kuin miettii miksi toinen käsi on paljon vahvempi
- Ei ole pakko sarjan päätteeksi lyödä päätään penkissä tankoon, vaikka siskolta pääsee pieru (ne ON hassuja kun tulee kahvakuulan heilautusten tahtiin)
- Pystypunnerrus on monin verroin mukavampaa kun ei lyö itseään tangolla nenään

Siihen on syynsä että tykkään olla salilla kun siellä ei ole muita:D

Oltiin poikaystävän kanssa salilla. Poikaystävälläni on tapana piereskellä ilman ääntä ja haju on sitäkin voimakkaampi. Hän on aina siistin näköinen, ei käytä salilla mitään pieruverkkareita ja ylisuurta t-paitaa vaan ihan kunnon urheiluvaatteita, muutenkin jotenkin aina niin freesin näköinen kun on niin vaalea jne. Sitten on aina hauskaa kun kävelee hänen ohitseen salilla, niin haistaa vain ihan kamalan kananmunapierun. Enhän minä muuten sitä hajun ilmoille päästäjää tietäisi, mutta rakkaani aina treenin jälkeen puuhkii seksikkäästi otsaansa hiestä, katsoo minua treenistä sumentuneilla silmillään ja tokaisee "Kyllä taas pieretti tuolla salilla."

Omalta osaltani ns. salikomediaa oli kerran kun olin saanut uudet treenipökät ja ne päällä tein kyykkyä. Ekaa sarjaa tehtäessä, en tajunnut housujen laskeutuneen niin paljon, joten persvakonihan sieltä moikkali aivan takanani vinopenkkiä treenaaville nuorille miehille. En kuitenkaan keskeyttänyt vaan tein sarjan loppuun.

Back
Ylös Bottom