Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Pari kaverusta oli treenaamassa penkkiä, mitäs muuta. Siinä kun maksimit alkoivat huidellla 75 kilon paikkeilla, selvästi kokeneempana toinen keksi neuvoa kaveriaan köyttämään vetoremmit ranteiden ympärille. Jumalauta että kulki sen jälkeen, eikä oo pelkoa ranteiden kosahtamisesta.

Pitäisiköhän sitä hankkia lisää sisältöä elämääni. Aina kun tyttäriltäni (2 ja 4 vuotta) kysytään missä isi on/mihin isi on menossa, vastaus on poikkeuksetta "salilla". Voisi olla välillä esim. kaljalla ;)

Itse käyn salilla nelisen kertaa viikossa ja aina siellä on ne samat kukkakeppi-vinkuheinät ählämiteinit treenaamassa. Treeniohjelmakin on joka ainoa kerta sama rintaa-hauista-vatsaa ja sen jälkeen leikitään ninjaa nyrkkeilysäkkiä vastaan.

ja eräs valehtelematta 120kg nainen hinkkaa kulmasoutua 4kg käsipainolla... ymmärtäisin jos olisi lämmittelyä, mutta kun ei ole :D

Itse käyn salilla nelisen kertaa viikossa ja aina siellä on ne samat kukkakeppi-vinkuheinät ählämiteinit treenaamassa. Treeniohjelmakin on joka ainoa kerta sama rintaa-hauista-vatsaa ja sen jälkeen leikitään ninjaa nyrkkeilysäkkiä vastaan.

Sitten kun on treenattu riittävästi, voi vetää niitä ylipieniä naisten paitoja päälle ja mennä takatukka hulmuten paikalliseen yökerhoon iskemään naisia. Päälle kaadetaan luonnolisesti pullo hajuvettä, mutta dödö unohdetaan kokonaan. Saadaan sellainen hien ja hajuveden koktaili, joka tuntuu ainakin Helsingissä toimivan moneen naiseen.

Tänään nauratti hiukan kun paikalla oli harvinaisen hyvännäköinen emäntä vartaloa imartelevassa treeniasussa penkkiä veivaamassa. Paino jäi jossain vaiheessa rinnalle niin siinä samassa siihen ilmeisesti teleporttaantui kaksi kaveria molempiin päihin tankoa auttamaan neitoa hädässä. Eipä ole ikinä ennen tullut nähtyä ihmisen liikkuvan niin nopeasti. Harmitti helvetisti etten itte ehtinyt, olis siinä tosin ollu keskellä vielä yks paikka vapaana.

Tuolla missä itse treenaan käy myös sellanen nuori turkkilainen jannu. Se ei koskaan tee mitään muuta kun penkkiä ja keskitettyä hauiskääntöä vuorotellen ja joka sarjassa ähisee ihan saatanasti ja puhuu turkiksi jotain (luultavasti laskee tai kiroilee). Tossa kerran se alko vaan kyselemään multa, että kauan oon treenannut yms. Sitten se kysy multa että uskaltaako hän jo lisätä painoja penkissä kun on nyt 2kk treenannut 25kg:lla. Ei siinä mitään, ihan mukava kaveri muuten oli...

Tänään nauratti hiukan kun paikalla oli harvinaisen hyvännäköinen emäntä vartaloa imartelevassa treeniasussa penkkiä veivaamassa. Paino jäi jossain vaiheessa rinnalle niin siinä samassa siihen ilmeisesti teleporttaantui kaksi kaveria molempiin päihin tankoa auttamaan neitoa hädässä. Eipä ole ikinä ennen tullut nähtyä ihmisen liikkuvan niin nopeasti. Harmitti helvetisti etten itte ehtinyt, olis siinä tosin ollu keskellä vielä yks paikka vapaana.

Niin ja ajateleppa jos se nainen viel toivoi että juuri sinä olisit tullut häntä jeesaamaan hädän tullen ;)

Juuri äsken koettua; yleensä en jengin treenivaatteisiin kiinnitä oikeastaan mitään huomiota, mutta nyt meni kyllä heittämällä komedian puolelle erään neitosen pukeutuminen salille. Tällä oli siis päällään tälläinen hörhelöhame joka ylettyi reisien puoleen väliin, sääreen ylettyvät reikäiset leggingsit, joku valkoinen toppi ja hihat tai siis tälläinen yleensä juhlissa käytettävä vaate jossa siis on hihat ja pieni pala kangasta selkäpuolella pitämässä palettia kasassa (en todellakaan tiedä vaatekappaleen oikeaa nimeä). Pakollakin tuli mieleen että neitosella jäänyt eilisen bailuvaatteet päälle ja kävellyt herättyään suoraan salille. :D

No mut kuvitteles jos eilinen meni pitkäksi ja kaikesta välittämättä semikrapulaisessa fiiliksissä tää nainen ajatteli "ei voi jumalauta jättää treeniä välistä" ja meni salille. Melkoista omistautumista! :D

Tehtiin kaverin kanssa etukyykkyä, niin suht treenatun näkönen 30+ kaveri joka vieressä kyykkäs takakyykkyä, tuli meiltä kysymään, että mikä toi liike on, ottaako se enemmän johonki takareisiin ku toi tanko on tossa edessä, eihän tossa muuten mitään huvittavaa ole kuin se, että kaveri oli sen näköinen että on aiemminkin käynyt salilla, mutta ei tiennyt mikä on etukyykky ja tuli sitä kahdelta 17v jannulta kysymään. Ei mitään, hyvä että kysy, kehu tekniikkaakin vielä kun tehdään niin puhtaasti syvälle :D

Meijän salilla treenailee sellanen keski-ikänen äijä semmosessa verkkopaidassa, samallinen kuin Turhapurolla, mutta mustan värinen. En voi olla hymyilemättä mielessäni aina kun näen äijän, mutta pointsit hänelle silti. Kunnon äijä kun vetää sellaisella paidalla vaikka ei missään kovimmassa kunnossa olekaan. : )

Muutama päivä sitten kiinnitin huomioni noin 40-50v pariskuntaan. Oli ilmeisesti tehty jonkin asteen uuden vuoden lupaus ja nyt oli sitten lähdetty salille treenailemaan. Huvittavaa tästä teki se ettei mies tehnyt juuri mitään vaan istui vatsalihaslaitteessa(tai mikä nyt onkaan) pyyhe niskan päällä ja hörppi koko ajan vesipullostaan tehden välillä laiskan näköisesti liikkeitä. Ei tainnut olla kovin suurta intoa miehellä kuntoiluun.
Onneksi vastapainona nainen sentään tekikin jotain. :)

Tänään menin treenini jälkeen pukuhuoneeseen, jossa oli jo aiemmin lopettanut kanssatreenaaja. Siinä pukeutuessa tämä kaveri alkoi potkia ihan kunnolla seiniä ja aina välilllä kävi varjonyrkkeilemässä pelin edessä. Vähän piti olan yli vilkuilla ettei se käy päälle, sen verran sekavalta se meno näytti.

Tänään menin treenini jälkeen pukuhuoneeseen, jossa oli jo aiemmin lopettanut kanssatreenaaja. Siinä pukeutuessa tämä kaveri alkoi potkia ihan kunnolla seiniä ja aina välilllä kävi varjonyrkkeilemässä pelin edessä. Vähän piti olan yli vilkuilla ettei se käy päälle, sen verran sekavalta se meno näytti.

keravalla?

Minä tänään. Valmistauduin kyykkäämään asettumalla tangon alle. Toi kyykkyteline on aika lähellä seinää ja seinällä on iso peili. No, siinä keinutellessani oikeaa asentoa tangon alla kolautin otsani lahjakkaasti siihen peiliin... Kiva kolahdus kuului :D Teki mieli lopettaa kyykyt siihen, mutta jatkoin sarjat loppuun vilkaisematta kertaakaan muita kanssatreenaajia. Ehkä ne ei kuulleet tai nähneet sittenkään mitään, toivon.

Kaverit kohtuu tosissaan:

https://www.facebook.com/SaliKonnat
https://www.facebook.com/rageroid
roidrage.fi

Molempien settien takana samat hahmot ja kaikki alkoi tosta ekan linkin "Salikonnista". Täytyykin muistaessaan napata kuva Salikonnien mainoksesta gymin ilmoitustaululta.

Kannattaa tsekata ainakin ekan linkin 19.2 postattu reeniohjelma. Priceless.
Vikan linkin takana ehkä parhaat palat löytyy osiosta "Trusted jäsen?" ja Kauppapaikan jv-takki myynti-ilmoituksesta:
"Myyn sen pois sen vuoksi kun sain JV kortin ja ennenkuin kerkisin edes töihin, poliisit ottivat sen multa pois"

Potenttiaalinen kilpalija Pakkikselle kuitenkin.

Jätkiltä on oma salikin tulossa pian (Vikan linkin foorumilta):
"Joo siis itse olen tämän Jögen kanssa samaa porukkaa, eli olemme yhdessä perustamassa kuntosalia jossain vaiheessa, mahdollisesti jopa 6kk sisään kun oma vankeustuomioni on lusittu."

Kaverit reenas jossain vaiheessa samalla gymillä kuin allekirjoittanut, ja täytyy kyllä sanoa, että vastaavia urpoja en ole montaa kertaa elämässäni tavannut.

Ei nyt ihan salikomediaa,mutta lähellä...Olen usean kerran aamulla kattonut salin parkkipaikalla,että kukahan omistaa punaisen Mitsubishi Evon...No nyt selvisi,joku eläkeläis-pariskunta! Pisti kyllä hymyilyttämään,kun könysin omaan primeraan a'la 1,6 koneella. ;)

"Joo siis itse olen tämän Jögen kanssa samaa porukkaa, eli olemme yhdessä perustamassa kuntosalia jossain vaiheessa, mahdollisesti jopa 6kk sisään kun oma vankeustuomioni on lusittu."

Ainakin tuon mainos puheen jälkeen odotettavissa paljon asiakkaita kyseiselle salille. :D

Kaverit kohtuu tosissaan:

https://www.facebook.com/SaliKonnat

"Myyn sen pois sen vuoksi kun sain JV kortin ja ennenkuin kerkisin edes töihin, poliisit ottivat sen multa pois"

SaliKonnat... Osuva nimi sentään.

Back
Ylös Bottom