Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tiedä sitten, onko joulun välipäivillä tosiaan käymässäni salilla tilanne se, ettei siellä ole ketään treenannut tai pikemmin juonut. Joku ihme sunnuntaipumppi päivä oli, kun ei ole yleensä ketään. Nooh, kävin palkkaripulloon palautuksilla heittämässä vedet ja kun viemäri ollut kuivana, niin käsittämätön paskankatku siinä. Ei se mua niin, mutta kun siihen piti jonkun fitnesstypyn pamahtaa paikalle... Totesin, että taitaa viemäri olla kuiva, kun haisee. Ei se kuullu vaan kysy jaa mitä? "Niin että haisee paska on varmaan viemärit tukossa" johon hän sanos: "Niin haiset" käyttämättä ajatustakaan sille, etten se minä ollut.

Ei saatananhelvetti :D Muija kelas, että oon paskonu housuun. Ei löytyny kyllä selkärankaa mennä tekemään sarjaa loppuun, lähin himaan.

Ootko varma ettei sanonu "Niin haisee"? :D

Kävin tutustumassa suureen, useassa kaupungissa olevaan "fitnesshelvettiin" ja törmäsin teippinaiseen - Siis naiseen, jolla oli naamassa teippejä siellä sun täällä. Niiden funktio jäi vähän hämäräksi, kyllä varmaan joku kohta täällä tulee kertomaan, miksi ne on ja ettei ne ole komediaa.

Ahdistaa syvästi ja isolla V:llä erään nimeltämainitsemattoman saliketjun PT. Surullisinta on etten ole edes itse kyseisen ammattilaisen asiakas, vaan työkaveri on. Silti saan sijaiskärsijänä kuunnella joka ainoalla kahvitunnilla tarinointeja siitä kuinka minun personal trainerini sanoi että mikro tekee mistä tahansa ruuasta lihottavaa mössöä, jossa on jäljellä enää kalorit eikä lainkaan ravinnon alkuperäistä energiaa (?). Minun personal trainerini kertoi että ei saisi käyttää kahvissa maitoa, koska maito imee itseensä rasvaa ja sitouttaa sen kehoon (??). Kahvia ei saisi juoda muutenkaan, koska se aiheuttaa seksuaalisen energiani laskua eli naisten impotenssia (???). Alkoholi on kielletty, koska se on myrkkyä keholle. Tumma suklaa on kielletty, koska rasva on myrkkyä keholle. Punaviini ja tumma suklaa yhdessä on sallittua, koska antioksidantit reagoivat keskenään (????) ja estävät vanhenemista. Punainen liha on kiellettyä koska se jää kehoon mätänemään jopa kuukausiksi, ja siksi vatsa pömpöttää. Paitsi tietysti keitot ovat hyviä, lihakeitto lämmittää mukavasti ulkoilun jälkeen. Mikrossa lämmitetyllä vedellä kasteltu kasvi kuolee viikossa. Banaani on hyi koska siinä on rasvaa. Avokado on hyi koska siinä on rasvaa. Hyviä rasvoja saa kalanmaksaöljykapselista (kaksi kappaletta), jonka kanssa otetaan pähkinöitä (kolme kappaletta). Nämä juodaan vedellä alas että pysyy libido kunnossa.

Onneksi näistä neuvoista ei tarvi kärsiä enää kun kuukauden verran, koska jouluherkutteluja vartenhan tässä laihdutellaan.
Nyt vissiin ois se kuuluisa aika syödä sanansa ja alkaa kiskoa punkkua suklaan kanssa ja heittää mikro mäkeen. Tuossa yläpuolella kuvattu ihmekuuri johti samaisen pt:n suorittamien loppumittausten mukaan lihasmassan lisääntymiseen kahdella kilolla (ilman saliharjoittelua) sekä rasvan vähentymiseen kuudella kilolla. Kahdessa kuukaudessa. Kokonaismassa ei muuttunut kuin kilolla, koska aiemmin kuivunut keho hakeutui omaan ihannepainoonsa saatuaan tarpeeksi nestettä.

Joku kateellinen panettelija saattais jäädä hiukan miettimään noita, mutten toki minä. Välittömästi sijoitan rahani tuohon.

Kävin tutustumassa suureen, useassa kaupungissa olevaan "fitnesshelvettiin" ja törmäsin teippinaiseen - Siis naiseen, jolla oli naamassa teippejä siellä sun täällä. Niiden funktio jäi vähän hämäräksi, kyllä varmaan joku kohta täällä tulee kertomaan, miksi ne on ja ettei ne ole komediaa.

kinesis-teippejä? jos sillä on naamalihaskipuja tai ongelmia! joo ei yhtään ole hauskaa tommone!

:)

Nyt vissiin ois se kuuluisa aika syödä sanansa ja alkaa kiskoa punkkua suklaan kanssa ja heittää mikro mäkeen. Tuossa yläpuolella kuvattu ihmekuuri johti samaisen pt:n suorittamien loppumittausten mukaan lihasmassan lisääntymiseen kahdella kilolla (ilman saliharjoittelua) sekä rasvan vähentymiseen kuudella kilolla. Kahdessa kuukaudessa. Kokonaismassa ei muuttunut kuin kilolla, koska aiemmin kuivunut keho hakeutui omaan ihannepainoonsa saatuaan tarpeeksi nestettä.

Joku kateellinen panettelija saattais jäädä hiukan miettimään noita, mutten toki minä. Välittömästi sijoitan rahani tuohon.
Onkohan tuo PT tippunut korkealtakin pää edellä asfalttiin, vai mistä moiset harhat syntyvät? Tosin kyllähän mullekin on elintarviketeollisuuden maisteri kertonut, miten mikro tekee ruuasta myrkkyä, mutta eipä kyllä löytänyt yhtään tutkimusviitettä asiaan.

Hei ihan tosi :D Ei pystyny. Kyl mul nyt vähä hiki, mut tää oli perseestä.

Perse Where feces originate from

100262210_ba-dum-tss-panorama-of-the-endtimes.webp

Kotisalilla yksin reenatessa salikomedia saa mukavasti suupielet ylöspäin, ittelle on helppo nauraa kun muut ei näe.
Joulun jälkeen leuanvetoihinkin oli hankittu progressiivisuutta muutaman kilon verran, ja vedot olikin sellaisia että naurussa oli pitelemistä kun koitti samoja sarjoja kuin ennen joulua tavoitella.

Itseäni aina naurattaa kun kyykkytankoon lastataan ainoastaan 1.25 kg:n kumipäällysteiset kiekot. Iso tanko + minikiekot on jotenkin koomisen näköinen yhdistelmä.

Ei nyt salin puolella, mutta saunassa tapahtui. Kello oli siinä yheksän paikkeilla ja alko olla aika hiljasta. Istuin sitten saunassa yksikseen ja katoin alaspäin ja huomasin samaa läskiä tuossa mahassa kuin ennenkin. Aloin sitten ihmettelemään sitä enemmän, että onko sitä tullut enemmän vaiko lähtenyt karkuun ja läskejä sitten heiluttelin siinä innoissani ja totesin, että kyllä sitä hävinnyt on. Samaan aikaan aukesi sitten saunan ovi ja semmoinen 40v mies sanoi: "Hyvin löllyää". Alko kyllä hävettämään niin helvetisti ku melkein tatti pystyssä tutkinut omia läskejänsä :D

No voi herranen aika sentään, onhan se nyt selvää että on vähän eri asia lämmitellä tangolla jos penaykkönen on sen 80 kiloa tai sitten lämmitellä 80 kilolla jos penaykkönen on 140 kiloa. Jos mies painaa vaikka reilu 100 kiloa niin tollanen 80 kg penaus on jo melko lähellä punnertamista maassa. Lämmitteleekö joku ennenkuin punnertaa?

No voi herranen aika sentään, onhan se nyt selvää että on vähän eri asia lämmitellä tangolla jos penaykkönen on sen 80 kiloa tai sitten lämmitellä 80 kilolla jos penaykkönen on 140 kiloa.
miks on? miks lihaksen lämmittelyntarve vähenee sen kasvaessa? tosissani kysyn, haluan tietää jos näin on. Kaikki tietämäni alan valmentajat (rippetoe, poliquin, tate yms) kuitenkin neuvoo että aina tyhjällä tangolla alotetaan

Se on totta että jos sarjapainot vaikkapa 100kg, niin sillon pitää lämmitellä vaikka 20-40-60-80 painoilla, mutta jos sarjapainot on vaikka 150kg, niin sillon lämmitelyn voi suorittaa vaikka 20-50-80-110-130 painoilla.

Eli lämmittelyssä voi painoa lisätä nopeammin, mutta kevyesti se kylmä lihas on silti lämmitettävä, jos aikoo pitää paikat ehjänä.

Ei se lämmittelyn tarve vähene. Se paino jota pystyy heiluttelemaan lämmittelyn omaisesti vaan kasvaa siinä kun voima kasvaa. Itse teen 3-4 sarjaa lämmittelyksi kympin korotuksilla niin että vikasta lämmittelystä lyödään 10 kiloa lisää ja sitten ollaan ekassa "työsarjassa". Jos mä aloitan ton rallin 60 kilosta ja päädyn sataseen niin eikö se ole sama asia jos kaveri alottaa tangolla ja päätyy 60 kilon sarjapainoihin? Jos ei niin miksi?

Tässä kyllä oli ihan alunperin kyse siitä, että jos kaveri astuu salille ja HETI alottaa 80 kilolla, eikä sitä ennen ota edes tuntumaa.

e. Eihän sitä tiiä, et jos on vaikka olkapäässä jotain vialla, niin kyllä tommosillakin painoilla voi mennä helposti paikat vahvemmaltakin. Maalaisjärjelläkin kun aattelee.

Itse tykkäsin kyl monesti aloittaa heti tuhdimmalla raudalla niin oli heti parempi tuntuma tai kontrolli painoihin. En silti vähättele tuota kunnon lämmittelyn tarvetta. Kyl sitä tuli aika tyhmästi aikanaan treenattua.

Back
Ylös Bottom