Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen, kun kävin uimahallilla uimassa, niin kun siinä yhteydessä on sellainen pieni sali, jonne näkee parin ikkunan läpi kahviosta. Satuin sinne sitten kattomaan, kun eräs jamppa siellä treenas yksinään, ketään muita ei siis salilla ollu. Se teki siinä pystypunnerrusta pienillä käsipainoillapainoilla pumpautti aina jaloilla auttaen ne ylös.. ja sit se vilkuilu sarjan jälkeen kauheesti ympärilleen ja luuli et kukaan ei näe ja sit se pullisteli pieniähauiksiaan siihen peilille ja katto et onks ne kasvanu. Tän se teki joka sarjan jälkeen :D
Samaa tulee itsekin tehtyä lähes aina, kun tiedän/luulen, että olen salilla yksin. Joka sarjan välissä jonkinlaista posetusta peilin eessä, vaikka ei mitään kummoisia muskeileita olekkaan. Ehkä olen vain outo..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tapahtunut salilla, mutta liittyy asiaan.

Tilasin FLEX lehden suoraan Jenkeistä ja ensimmäinen numero "July 2012" tuli tällä viikolla.
Syy tilaukselle oli ihan vaan "huvin ja urheiliun kannalta" :) Samaa lehteä tilasin viimeksi joskus 5-6 v. sitten.

Mutta joka tapauksessa komediaa tässä on se, että lehdessä on 297 sivua ja niistä 175 sivua (60%) on lisäravinnemainoksia :eek:

Ei tapahtunut salilla, mutta liittyy asiaan.

Tilasin FLEX lehden suoraan Jenkeistä ja ensimmäinen numero "July 2012" tuli tällä viikolla.
Syy tilaukselle oli ihan vaan "huvin ja urheiliun kannalta" :) Samaa lehteä tilasin viimeksi joskus 5-6 v. sitten.

Mutta joka tapauksessa komediaa tässä on se, että lehdessä on 297 sivua ja niistä 175 sivua (60%) on lisäravinnemainoksia :eek:
Ja loput 40% on samaa soopaa mitä tuputetaan joka lehdessä vuodesta toiseen. Kysy asiantuntijalta, Treenauksen periaatteet, Ruokavalio kuntoon ym ym. Tai näin ainaki kotimaisissa bodylehdissä, ne tuntuu kiertävän samaa kehää vuodesta toiseen :D Välillä on joku artikkeli jostain pro-ukosta, kaikki muu säilyy käytännössä ennallaan.

Aiheutin tänään tavallista enemmän komediaa kyykkyjä tehdessä. Siirryin lämmittelystä työsarjoihin ja epähuomiossa latasin tangon toiseen päähän 10kg liian vähän. Siinä sitten koitin tasapainoilla sen tangon kanssa, katseita ainakin sain kerättyä.

Paikalliselle salille on ilmestynyt uusi kehoonsa panostaja! Ihan hyvä muuten, mutta kun herran salitietämys taitaa perustua lähinnä TV-shopin zumbamainoksiin... Joka kerta herra menee keskelle salia, ottaa käsiinsä 6kg käsipainot, astuu tasapainolaudalle ja alkaa "nyrkkeilemään" ja heiluttelemaan käsiään sattumanvaraisesti eri suuntiin. Tätä onnetonta heilumista jatkuu kerrallaan noin 10 sekuntia, sitten seisoskellaan hetki paikallaan ja katsellaan ympärilleen tai peiliin, ja sitten heiluminen jatkuu. Välillä otetaan huikka palautusjuomaa sheikkeristä :face: Pahinta on että herra jakaa neuvoja muille aloitteleville bodareille ja täten pilaa heidänkin mahdollisuutensa ikinä kerätä sitä jauhelihaa nahan alle ihran tilalle.

Täällä salissa on yks about 40-45 vuotias mies joka tekee ristikoita samalla kun treenaa.

Esim. Jalkaprässissä tekee yhden kerran 12x60kg ja sitten taas alkoo ristikoiden ratkominen. Yhdessä laitteessa hän on 15minuuttia.. Sama joka laitteessa Pyörä, Jalkaprässi, Ylätalja, Penkki... :D

Täytyy joskus seurata kuinka kauan hän on siellä salilla kun tota tahtia laitteissa käy, varmaan venähtää kolmeen tuntiin :D

Oon välil miettiny että jos iteki rupeis treenaa vaikka viikoks samalla tavalla ku nää "heiluttelijat" ja muut, saiskohan sitä minkäänlaista tuntumaa mihinkään. Moni varmaan ajattelee että kipu kun kipu, lihaksessa se tuntuu kuitenkin ku salilla ollaan, ihan sama millä tekniikalla se tulee.

Salilla käy yks jamppa jonka miellän Käsimieheks. Näyttävä yläbody mutta jalat kun kanalla. Aina hihaton päällä. "Jalka"reeninkin aikana pumppaa ojentajia aina välissä. Sitten kun jalkoja treenataan, tekee smithissä vajaata kyykkypyllistystä 50kg:lla tai jotain sinnepäin. Helvetin komee ukko, näyttää vähän Ben Affleckilta. Panisin jos oisin hombi.

Mutta se ei varsinaisesti ole mua koskaan huvittanu, mutta tänään semmonen siro naikkone, max.55kg märkänä, teki siinä smithissä 60kg:lla.. askelkyykkyä. Ei nyt varsinaista komediaa tai hassua, mutta oikeesti, jos tommonen pikkublondi heiluttelis ihan missä tahansa liikkeessä isompia romuja mitä minä, niin lopettaisin salilla käynnin siihen paikkaan. Ei saatana Ego kestäis.

Ja enhän minä tiedä jos sillä Käsimiehellä on jotain häikkää polvissa/selässä/perseessä/missä lie, joka estää kovat jalkatreenit. Mä oon vaan paskajätkä kyrpä salikyttääjä.

Salilla käy yks jamppa jonka miellän Käsimieheks. Näyttävä yläbody mutta jalat kun kanalla. Aina hihaton päällä. "Jalka"reeninkin aikana pumppaa ojentajia aina välissä. Sitten kun jalkoja treenataan, tekee smithissä vajaata kyykkypyllistystä 50kg:lla tai jotain sinnepäin. Helvetin komee ukko, näyttää vähän Ben Affleckilta. Panisin jos oisin hombi.

Mutta se ei varsinaisesti ole mua koskaan huvittanu, mutta tänään semmonen siro naikkone, max.55kg märkänä, teki siinä smithissä 60kg:lla.. askelkyykkyä. Ei nyt varsinaista komediaa tai hassua, mutta oikeesti, jos tommonen pikkublondi heiluttelis ihan missä tahansa liikkeessä isompia romuja mitä minä, niin lopettaisin salilla käynnin siihen paikkaan. Ei saatana Ego kestäis.

Ja enhän minä tiedä jos sillä Käsimiehellä on jotain häikkää polvissa/selässä/perseessä/missä lie, joka estää kovat jalkatreenit. Mä oon vaan paskajätkä kyrpä salikyttääjä.

Meni pikkasen sun pointtis ohi, niin jos alottaisit alusta? :D

Eli iso (yläkropastaan) mies (komea) tekee smithkyykkyä 50kglla, pieni nainen tekee askelkyykkyä smithissä 60kglla.

Eli perus kusipään (minä) höröttelyä jalkojen treenaamatta jättämiselle, asia joka kuuluu mulle ihan vitusti.

Tiäkkö, jälkikäteen just ajattelin että ei saatana, ne pikkuset painonnostaja likat :D
Mutta sitten tuumasin, et ihan sama, kuhan eivät tule mun kanssa samalle salille saatana!

Täällä salissa on yks about 40-45 vuotias mies joka tekee ristikoita samalla kun treenaa.

Esim. Jalkaprässissä tekee yhden kerran 12x60kg ja sitten taas alkoo ristikoiden ratkominen. Yhdessä laitteessa hän on 15minuuttia.. Sama joka laitteessa Pyörä, Jalkaprässi, Ylätalja, Penkki... :D

Täytyy joskus seurata kuinka kauan hän on siellä salilla kun tota tahtia laitteissa käy, varmaan venähtää kolmeen tuntiin :D

se treenaa samalla sekä kehoa että mieltä

Ei oo komediaa, mutta olipas huiman näköstä salilla ku joku äijä lämmitteli yhden käden tempauksilla. Painoakin oli tangossa 40kg eikä käyttäny lukkoja. :wtf:

En tiiä onko normisettiä jossain muualla, mutta oli kyllä nyt ekaa kertaa nähtynä todella huiman näköstä ja äijämäistä touhua. :rock:

Jos jotain komediaa pitää repiä niin lähinnä muiden salilla olijoiden ilmeet ja kyseisen liikkeen aiheuttama hiljaisuus salilla. :)

...mutta oikeesti, jos tommonen pikkublondi heiluttelis ihan missä tahansa liikkeessä isompia romuja mitä minä, niin lopettaisin salilla käynnin siihen paikkaan. Ei saatana Ego kestäis.

girlDeadlift.jpg :jahas: tää kuva jos mikä motivoi.:whip:

Muistan itekin vuosia sitten entiseltä salilta miehen, joka tuntui olevan paikalla joka päivä (ihan sama mikä päivä meni, se oli aina siellä). Ei näyttänyt mitenkään treenatulta ja jokaisen liikkeen välissä oli 5 minuuttia luppoaikaa. Vähän ihmetytti että onko se joku paikallinen sarjakuvien B. Virtanen, joka haluaa vaan olla jossain muualla kuin kotona. Tuon sinänsä ymmärtäisi, mutta kuinka jännää se sitten on istua salilaitteissa 10 h viikossa...

Suositut

Back
Ylös Bottom