Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Olen kerran kuskannut yhden krapulatreenaajan sairaalaan. Ikuinen aivovamma. En suosittele.

Itse kävin kerran rapulassa kyykkäämässä ja voin sanoa että oli viimenen kerta. Säikähdin aivan homona kun kesken sarjan tuntu kun jotain ois napsahtanut päässä ja sitten alko aivan järkyttävä pääkipu joka kesti 20minuuttia. Sen jälkeen olen pitänyt 1-2 päivää lepoa kännien jälkeen. Nevö ögen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Onnistuin tänään varmaan ensimmäisenä ihmisenä repäisemään housut nivusista molemmista lahkeista alaspäin lähes loppuun asti... CARDIO-TREENISSÄ! :david:

Onnistuin tänään varmaan ensimmäisenä ihmisenä repäisemään housut nivusista molemmista lahkeista alaspäin lähes loppuun asti... CARDIO-TREENISSÄ! :david:

tumblr_n101ybQhGq1qkbxb1o1_500.jpg

Tuolla mentaliteetilla "cardiota?"

Kyykkäsin tänään ja skrääääts. Housujen ilmastointi parani kerrasta!

Housujen repeäminen kyykyssä on tietysti ihan salikomedian perusteita, mutta jostain syystä se aina jaksaa naurattaa. Mitä kokoluokkaa reikä oli? Mikä on suurin asia joka olisi mahtunut läpi (esim. uuniperuna, joulukinkku, ihminen)? Kai se kyykkypaikka oli vielä jonkinlainen power rack, ja housujen alla oli teräsmies kuvioiset kalsarit? Oliko yleisöä, ja veditkö sarjan kylmänä loppuun, niin että joka toistolla kuuluu uudestaan skräts?

Housujen repeäminen kyykyssä on tietysti ihan salikomedian perusteita, mutta jostain syystä se aina jaksaa naurattaa. Mitä kokoluokkaa reikä oli? Mikä on suurin asia joka olisi mahtunut läpi (esim. uuniperuna, joulukinkku, ihminen)? Kai se kyykkypaikka oli vielä jonkinlainen power rack, ja housujen alla oli teräsmies kuvioiset kalsarit? Oliko yleisöä, ja veditkö sarjan kylmänä loppuun, niin että joka toistolla kuuluu uudestaan skräts?

Reikä oli kokoluokkaa pieni joulukalkkuna. Kyykkypaikkana toimi yleinen ranta, jonne oli rakennettu kyykkypaikka. Oli siis ihan yksinkertainen teline, tanko ja kunnon painot. Housujen alta ei valitettavasti löytynyt teräsmieskuvioisia kalsareita, vaan rannan ollessa kyseessä, niin alla oli onneksi bikinien alaosa. Jonain toisena päivänä olisin saattanut ne supermieskalsarit valitakin, mutta harmi, etten sinä päivänä. Yleisö koostui arvoisasta pakkisraadista, kun olimme yhdessä mätimässä rannalla ja hupipumppailemassa. Niitä nauratti ihan kivasti. Samoin sen toisen kerran, kun ne housut repesi vielä vähän lisää. Eka sarja jäi kyllä kesken, kun alkoi itseänikin naurattaa.

Itse kävin kerran rapulassa kyykkäämässä ja voin sanoa että oli viimenen kerta. Säikähdin aivan homona kun kesken sarjan tuntu kun jotain ois napsahtanut päässä ja sitten alko aivan järkyttävä pääkipu joka kesti 20minuuttia. Sen jälkeen olen pitänyt 1-2 päivää lepoa kännien jälkeen. Nevö ögen.

Kyllä tätä sattuu itelle ihan ilman krapulaa, tosin kyykyssä en ole onnistunut mutta prässissä. Tuntuu että taju lähtee ja armoton kipu päässä. Joku suonenveto se kai on kun häviää hetken kuluttua mutta jättää pahan tunteen jälkeensä.

Ei nyt mitään huikeata komediaa, mutta kyllähän se huvittaa, kun itseni kaltaiset pillipiiparit tekee tuplahauis-poseja salilla. Eli siis rasvat siinä 15% paikkeilla ja lihaa tuskin lainkaan.

Ei nyt mitään huikeata komediaa, mutta kyllähän se huvittaa, kun itseni kaltaiset pillipiiparit tekee tuplahauis-poseja salilla. Eli siis rasvat siinä 15% paikkeilla ja lihaa tuskin lainkaan.
Siinä o vaan kato itsevarmuus kohillaan. Paras oli kun kerran joku jannu jännitteli ja hiplas rintalihaksiaan peilin edessä oikein ihaillen, Sitten sen muijaki meni siihen hiplaan niitä...

^Oisit mennyt ite kans joukon jatkoksi vähän hiplaileen.

"Onks täällä jotku yksityiset hiplailusessiot vai saako näihin heteromieski osallistua?"

Kyllä tätä sattuu itelle ihan ilman krapulaa, tosin kyykyssä en ole onnistunut mutta prässissä. Tuntuu että taju lähtee ja armoton kipu päässä. Joku suonenveto se kai on kun häviää hetken kuluttua mutta jättää pahan tunteen jälkeensä.

Ponnistuspäänsärkyä. Liittyy monesti niskajumiin, niskojen jännittämiseen ja ehkä myös tangon huonoon asemointiin harteilla. Vittumainen, koska jos tulee, on vähintään viikon ajan herkässä tulla pienelläkin ponnistuksella.

Krapulassa reenaamisen lisäksi välttäisin liian vähillä unilla reenaamista. Itse eräänkin kyykkysession jälkeen sain sydämen tykytyksiä ja laattailua. Oli tosi hc...

Jos olisit soittanut 112:een, niin tod.näk. olisi tullut ambulanssi pillit päällä paikalle ja kuskannut suoraan pään magneettikuvaukseen. Se, että särky menee ohi, ei tarkoita että selviää tapauksesta hengissä.

Olin salilla ja uusi sali kun on, ei ole paljon jäseniä. Ihan päiväsaikaan siellä oli mun lisäks 1 treenaaja, ei mikään ihan alottelija, pihvii oli hyvin ainaki hanskois mut alta parikymppinen kundi.

En niinkään kiinnittänyt huomiota sen tekemiseen, treenailin ite rauhassa. Johonkin väliin kävin täyttää juomapulloo, ja jäin pukkarin puolelle hetkeks kun sain soiton kaverilta. Noh, muutaman minuutin päästä meen takas salin puolelle ja tällä kanssatreenaajalla on tyhjä levytanko niskassa, ja hän juoksee ympäri salia ku ryssä Anttilassa välillä vähän kiikuttaen tankoa suuntaan ja toiseen. Mietin et MITÄ VITTUA JUST TAPAHTUU ja jään siihen pukkarin oven etee räkättää pidellen kahvasta kiinni...

Siihen mitään laitetta tarvi...1 arm dip vaiks jutuuppiin hakusanaks...vaikea liike ilmiselvästi joka tapauksessa...
...toki dipillä voidaan tarkottaa hyvin monenlaisia asioita yleisessä kielenkäytössä, että mitä ovat sitten hyö tarkoittaneet....

Nauratti yksi päivä treenin jälkeen pukuhuoneessa semmoinen 3-4 n. 16-vuotiaiden poikien lauma jotka juttelivat miten salille tullaan "chillaa" jne. Puhuivat myös jostain kaveristaan joka ottaa salijutut "liian tosissaan" eli ilmeisesti osaa tehdäkin jotain, kai tämän voi joksikin komediaksi laskea kun itseäni ainakin hymyilytti hiukan.

Oli ainakin muilla treenaajilla hauskaa kun ekassa mavesarjassa multa ratkes shortsit haaroista. Eikä mikään "pieni" nyrkin mentävä reikä vaan sellainen että kirjaimellisesti pään olisi voinut työntää perseeseen. Mutta koska treenit tehään loppuu vaikka sota syttyis niin ihan pokerilla pyllistelin siinä kaikelle kansalle. Olipa vielä punaiset bokserit niin ei varmasti jäänyt asia huomaamatta. Lähtiessä aulatiskin tytöt vähän hihitteli:D

Back
Ylös Bottom