Saliharjoittelua helpottavat lomakkeet ja ohjelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Argus80
  • Aloitettu Aloitettu
Moe,

onko netistä saatavilla lomakkeita tai ohjelmia, mitä saliharjoittelijat täyttävät salilla ollessaan tai vasta kotona PC:ltä? Ilmeisesti ne ovat tosi simppeleitä Excel-taulukoita, mitä salilla käydessäni olen toisten huomannut täyttävän. Tietääkö kukaan vaikka PC:ltä tai webbiselaimen kautta toimivia ohjelmia saliharjoittelun seurantaan? Yleensäkki kaikki saliharjoittelua helpottavat lomakkeet ja ohjelmat kiinnostavat; kännykällä toimivat myös.

-Argus80

Kiinnostaisi itekkin tietää, vaikka en välttämättä sellaista tarvitse. Muistan kaikki liikkeet ja toistomäärät ulkoa, en tarvitse kirjanpitoa. :)

kysykää tuolta tele/tietokone ym puolelta. siellä on tyhmien kysymysten kerho minne voi esittää tietämättömimmätkin kysymykset (neuvoja saa varmasti taulukoiden tekoon).

Teet tutkimusta, eli kehität myytävää tuotetta? Siltä toi mun epäileväiseen korvaan kuulostaa. Ehkäpä peräti Isolle Siniselle jotakin mobiilissa päätelaitteessa toimivaa fitness/kuntoilusovellusta kehittelet, kun noin hanakasti kaikkea aiheeseen liittyvää valmista kamaa kyselet? :D Tai kenties jossakin pienemmässä puljussa (kuten vaikkapa VTT:llä), josta sitten hyvään hintaan tuote lisenssoidaan?

Nettiselaimen kautta toimii ainakin muuan kalorilaskuri.fi ja Kansanterveyslaitoksen ravintosaitti fineli: http://www.fineli.fi/

Kiitos iivili noista linkeistä vakkin olin niissä jo piipahtanut. Tarvitsisin enemmänkin sellaista lomaketta, mitä salilla kävijät täyttävät salilla ollessaan. Onko siis netistä saatavana tulostettavaa versiota päiväkirjoista, joihin voisi rasteja salilla laittaa; tällaisia kun olen nähnyt salilla käytettävän?

Niin ja en työskentele VTT:llä tai Noksulla, enkä missään muussakaan yrityksessä :)

Back
Ylös Bottom