SUPERCARB 1kg -40%

Salihanskat

Tällaisen ikivanhan ketjun kaivoin esille, eli apua kaipaisin...
Tällä hetkellä mulla on käytössä Niken dryfit-hanskat. Reilun vuoden käytön jälkeen ne alkaa kuitenkin olla hajalla ja uudet tarvis löytää. Hyviä hanskoja kyllä on kaupat pullollaan, mut ne on kaikki mulle liian suuria! :(
Noi Niket on kokoa xs, alussa ne oli hyvät mut ny ne on venyny ja pyörii käsissä.
Eli jos joku on jossain bongannu extrapienikokoisia hanskoja, nii infoa tänne. Oisin valmis jo maksaan niistä vähän reilumminkin jos sopivat vaan löytyis... Eikä mun kädet mielestäni ihan minit edes ole, kai täällä joku muukin painii saman ongelman kans?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No, en nyt varsinaisesti vastaa kysymykseesi...Mutta kyllä tää edes salihanskoihin liittyy! :)

Itse ostin ensin tosi huonot hanskat, jotka oli liian isot. Miulla ongelmana on, että sormet on lyhyet mutta paksut :jahas: Eli S-koon hanskat on hieman liian isot, mutta sormien kohdalta liian kapeat.

Nyt ostin (pari viikkoa sitte) Biltemasta pyöräilyhanskat kokoa S (tais kyllä olla lasten...) ja niihin miun nakkisormet sopii! :D Tosin ei nuo pyöräilyyn tarkotetut hanskat ihan parhaat salille oo, ku pehmusteet on vähän oudoissa paikoissa, mut ihan ok.

Noi Niket on kokoa xs, alussa ne oli hyvät mut ny ne on venyny ja pyörii käsissä.

Mulla on noi samaset Niken hanskat kokoa xs, ja ne tosiaan vähän venähtävät ajan saatossa, mutta pesun jälkeen ovat ainakin minulla taas alkuperäisen kokoiset. En nyt tiedä oliko tästä paljon apua. Itse en ole bongannut yhtä pieniä hanskoja salille kun nuo Niken, tosin en ole kauheasti etsinytkään. Topattujakaan ei oikein voi käyttää kun sormet on jo valmiiksi niin lyhyet...:jahas: Ainoat yhtä pienet hanskat, jotka olen bongannut, ovat lasten pyöräilyhanskat :D.

Kiitos Umur :) En oo uskaltanu laittaa noita mun hanskoja pesuun, mut täytyypä nyt koittaa.
Ja noi lasten pyöräilyhanskatkin täytyy varmaan käydä testaan:)

Ja kortta kekoon tähänki vanhaan threadiin mun osaltani eli yli vuoden vanhat Energitics-hanskat Intersportista. Pukemista ja riisumista helpottaa lenkki nimettömän ja keskisormen välissä, sekä tarrahihna ranteessa. Hinta? Ei mitään hajuu enää....Mitä tahansa 2-20 euron väliltä, luulen.

Mie ostin wrangelta Ocelot hanskat. Ne oli sillo tarjouksessa jotai 20 €. Niissä on myös rannetuet samassa. Kämmenosa on nahkaa. Miulle iha huippu hyvät. Kokona käytän S:ää. Normaali hinta niillä on 30€.

Mulla on ollut käytössä pari vuotta Nike dryfit hanskat, mutta uudessa malliss aoli tekokuituinen kämmenosa ja muutenkin oudon löysiä ne uudet versiot.
Odottelen nyt saapuvaksi BetterBodies hanskoja ja koko XS ei toivottavasti ole liian iso...:rolleyes:

:offtopic:

Aattelin tässä otsakkeen alla kysyy...mikä ihmeen vaatemerkki on joku Röhröh tai mikä lie Röhngen tai jotain. En oo koskaan kuullu ja meijän salilla on kaikilla paijat ja pöksyt joissa lukee toi nimi. Vai onko se jonkun nimi tai ketjun mainos vai joukkue??? Kuulostaa sanana ihan joltaa turkilta...et oisko ne sit Marmariksen matkailijoita. Mun mies kiinnitti huomioo samaan ja ollaan sit ihmetelty ku ei kehdata keltään kysyy et mitä ne RöhRöh-paidat on.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onks se joku trendituote kun eilenki katoin ni enemmän ku jokatoisella oon sen merkkiset byysat ja topit päällä? Tietty samahan se on noitten alueellisten merkkien kanssa aina - mee Englantiin ja kaikilla on Animalin kuteet ja Ranskassa Le Coqit tai mitä niitä on. Toi RöhRöh-nimi on vaan hupasa.

Odottelen nyt saapuvaksi BetterBodies hanskoja ja koko XS ei toivottavasti ole liian iso...:rolleyes:

Mä tilasin ihan vastikään BetterBodiesin rannetuelliset salihanskat kokoa XS. Mun kätöset ovat ihan normaalikokoa ja nuo hanskat ovat précis sopivat. Suosittelen. Etenkin nuo rannetuet olen hyväksi havainnut.

Ei kannata koskaan hankkia valkosia salihanskoja, ne värjäytyy nopeasti tummiksi nahkapinnoiltaan. :jahas: Seuraaviksi hanskoiksi kiinnostaisi Better Bodiesin Womens Fitness Gloves, mutta ainakin Fitnesstukun sivuilla ne oli saanut huonoa palautetta tarrojen pitävyydestä. Onko muilla kokemuksia kuinka ne kestää ja millaiset käytössä?

^mulla on ne, mutta vasta kahdesti olleet käytössä, joten paha sanoa kuin että näyttävät kivalta. Toisaalta tykkään enemmän nahkaisista prätkäkynsikkäistäni salihanskoina (ei ole prätkää...), mutta niitä ei voi pestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom